پدر 3 شهید دفاع مقدس درگذشت


پدر 3 شهید دفاع مقدس درگذشت

پیکر «حاج حسین شهیدی»، پدر شهیدان «مجید، مهدی و اسماعیل شهیدی » تا خانه ابدی خود بدرقه شد.

پدر 3 شهید دفاع مقدس درگذشت

به گزارش ایران اکونومیست، «حاج حسین شهیدی» پدر شهیدان «مجید، مهدی و اسماعیل شهیدی» دارنده نشان ملی ایثار پس سال‌ها مجاهدت و صبر به فرزندان شهید خود پیوست.

مراسم تشییع پیکر پدر شهیدان معظم شهیدی امروز، پنجشنبه ـ پانزدهم اردیبهشت ـ از ساعت ۱۰ صبح از مقابل منزل ایشان برگزار و در بهشت زهرا (س) تهران قطعه ۲۵ دفن خواهد شد.

«مجید شهیدی» که با آغاز جنگ ۱۸ ساله بود، در جبهه‌ها حضور پیدا کرد و در ششم فروردین ماه ۱۳۶۱ در عملیات «فتح المبین» به شهادت رسید.

«اسماعیل شهیدی» پس از اخذ دیپلم، با اینکه دو سال از مجید کوچکتر بود، ازدواج کرد و صاحب یک فرزند پسر شد. او در نیروی هوایی سپاه، استخدام شد و در جبهه، مسئولیت مخابرات را به عهده گرفت و در اسفند ۱۳۶۲ در جریان عملیات «خیبر» دچار مجروحیت شیمیایی شد.

«اسماعیل شهیدی»، برای درمان شیمیایی، بیست و پنجم آذرماه سال ۱۳۶۸ به آلمان اعزام شد. آسیب‌های شیمیایی شهید اسماعیل آنقدر شدید بود که در آنجا نیز، کاری از عهده پزشکان برنیامد و در بیمارستان آلمان به شهادت رسید.

«مهدی شهیدی» سال ۱۳۴۵ در تهران متولد شد، دانشجوی رشته کامپیوتر بود که به عضویت سپاه پاسداران انقلاب اسلامی درآمد. او نیز جوانمردانه همچون دیگر دلاور مردان سپاه حق، به جبهه رفت و در دی ماه سال ۱۳۶۵ و درحین عملیات «کربلای۵» در «شلمچه» به برادر شهیدش پیوست.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فرهنگی و هنری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


سکانس خنده دار از سلمان نون خ که بویی از رمانتیک بودن نبرده / همه از خنده روده بر شدند!