فیلم دادگاه جانی دپ با زیرنویس فارسی / شوک امبر هرد شکنجه گر به جهان !


فیلم دادگاه جانی دپ با زیرنویس فارسی / شوک امبر هرد شکنجه گر به جهان !

رکنا: فیلمی از ستاره مجموعه سینمایی «دزدان دریایی کارائیب» و همسرش امبر هرد در دادگاه منتشر شده است.

به گزارش رکنا، دادگاه رسیدگی به دادخواست اعاده حیثیت جانی دپ ، ستاره هالیوودی، از همسر سابقش، روز ۱۱ آوریل (دوشنبه، ۲۲ فروردین ۱۴۰۱) در فرفکس کانتی ویرجینیا آغاز شد.

دپ دیروز (سه‌شنبه، ۳۰ فروردین) در جایگاه شهود قرار گرفت و درباره اتهامات خشونت خانگی که از سوی امبر هرد علیه او مطرح شده، گفت: این اتهامات ناخوشایند و شنیع بوده و به هیچ وجه حقیقت ندارند.

وی افزود: چنین چیزی هیچگاه اتفاق نیفتاد. هیچوقت به جایی نرسیدم که خانم هرد را کتک بزنم. اصلا به عمرم هیچوقت دست روی هیچ زنی بلند نکرده‌ام.

بازیگر فیلم چارلی و کارخانه شکلات سازی در ادامه با صدایی محکم گفت درخواست اعاده حیثیت کرده تا لکه این اتهام که در سه سال ازدواجش با هرد بدرفتاری و از او سوءاستفاده کرده است، را از دامنش پاک کند چون برای فرزندانش و افرادی که به او اعتماد داشتند، نگران است.

دپ گفت: من روی حقیقت وسواس دارم. امروز در واقع اولین فرصت من است که بتوانم درباره این پرونده صحبت کنم.

وی مدعی شد اتهاماتی که امبر هرد به او وارد کرده کاملا غافلگیرش کرد و تصریح کرد: هدف من آشکار کردن حقیقت است چون از این که افرادی که در گذر سالها با آنها صحبت و دیدار کرده بودم فکر کنند من یک شیادم و به آن‌ها دروغ گفته‌ام داشتم می‌مردم.

این بازیگر آمریکایی با اشاره به آغاز رابطه‌اش با امبر هرد در پشت صحنه فیلم خاطرات عجیب و غریب (The Rum Diaries) گفت: او تحصیل کرده، شیرین، بامزه و مهربان بود. هرد در ابتدای رابطه مان فوق العاده بود اما کم کم همه چیز شروع به تغییر کرد یا بهتر است بگویم او خودش را نشان داد.

یک پزشک و یک پرستار روز گذشته (دوشنبه، ۲۹ فروردین ۱۴۰۱) شهادت دادند امبر هرد نوک انگشت جانی دپ را قطع کرده و آنها مجبور شدند دنبال تکه قطع شده بگردند.

براساس شهادت شهود، این اتفاق در ماه مارس سال ۲۰۱۵ افتاد که ستاره فیلم‌ ادوارد دست قیچی برای فیلمبرداری قسمت پنجم از مجموعه دزدان دریایی کارائیب در استرالیا بود.

دپ همسر سابقش را متهم کرده که با پرتاب یک بطری به سمت وی سرانگشت وسطش را قطع کرده است. اما هرد ادعا می‌کند دپ احتمالا وقتی گوشی تلفن را می‌شکسته این بلا را سر خودش آورده است. وکلای هرد هم پیامک‌هایی رو کرده اند که در آن‌ها دپ به قطع کردن انگشتش اقرار می‌کند.

بازیگر فیلم‌های آکوامن و لیگ عدالت در این دادگاه ادعا کرد در جریان آن دعوا دپ او را کتک زده و به او تجاوز کرده است.

دیوید کیپر، پزشک شخصی دپ، می‌گوید با او تماس گرفته شد، به خانه دپ رفت، زخمش را تمیز کرد و او را به اتاق اورژانس برد. وی همچنین شهادت داد که از کارکنان خواسته بود در خانه به دنبال تکه قطع شده انگشت دپ بگردند و در نهایت آشپز دپ آن را پیدا کرده بود.

کیپر با اشاره به این که در خانه خون و شیشه شکسته ریخته بود، گفت: آشپز تکه انگشت دپ را در آشپزخانه پیدا کرد.

کیپر همچنین شهادت داد که هرد آن زمان در خانه بود و ناراحت به نظر می‌رسید اما با وجود این، او متوجه هیچ جراحتی در این خانم بازیگر نشد.

دبی لوید، پرستاری که با کیپر کار می‌کرد نیز شهادت داد یکی از کارکنان خانه انگشت را پیدا کرده و آن را به اتاق اورژانس آورده بود.

کیپر و لوید استخدام شده بودند تا به دپ در ترک مصرف مواد مخدر کمک کنند.

جانی دپ ۵۷ ساله و امبر هرد ۳۴ ساله پس از چهار سال آشنایی، در فوریه سال ۲۰۱۵ در لس‌آنجلس ازدواج کردند و در سال ۲۰۱۷ کارشان به طلاق کشید. رابطه زناشویی این زوج هالیوودی در این دو سال فوق‌العاده پرتنش بود و حتی با توهین و برخوردهای فیزیکی همراه شد. تاکنون هر یک دیگری را به شروع درگیری متهم کرده است.

در این میان جانی دپ سخت تلاش می‌کند کارنامه خود را از ننگ همسرآزاری و ضرب و شتم همسر سابقش پاک کند. وی در همین راستا علاوه بر شکایت علیه روزنامه سان، از امبر هرد نیز به‌خاطر مطلبی که علیه او و با اتهام خشونت خانگی در روزنامه واشنگتن پست منتشر کرده، شکایت و درخواست دریافت ۵۰ میلیون دلار غرامت کرده است.

اخبار وبگردی را در اینجا بخوانید:

آیا این خبر مفید بود؟
0 0

حجم ویدیو: 56.30M | مدت زمان ویدیو: 00:07:42

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فال حافظ روزانه جمعه 10 فروردین 1403 با معنی و تفسیر دقیق