مشخصات و عکس‌های ساعت مقاوم امیزفیت T-Rex پرو 2 فاش شد


مشخصات و عکس‌های ساعت مقاوم امیزفیت T-Rex پرو 2 فاش شد

Huami که سال گذشته ساعت هوشمند بسیار مقاوم «امیزفیت T-Rex پرو (/product/amazfit-t-rex-pro/)» را عرضه کرده بود، حالا طبق گزارش جدیدی قصد دارد از نسل جدید تی‌رکس‌ها، به‌همراه یک ساعت هوشمند بالارده‌ی دیگر رونمایی کند.

گزارش GSMArena تصاویر و مشخصات ساعت هوشمند Amazfit T-Rex Pro 2 و ساعت هوشمند Amazfit Vienna را فاش کرده است که جزئیات بسیار خوبی مانند بدنه تیتانیومی و صفحه‌نمایش شیشه‌ای از جنس یاقوت کبود را نشان می‌دهد.

با نگاهی به تصاویر، امیزفیت T-Rex پرو 2 دارای طراحی مشابه با مدل قبلی خود با ساختار پلاستیکی محکم همراه با بندهای سیلیکونی خواهد بود. این ساعت هوشمند در چندین رنگ مختلف از جمله مشکی کلاسیک، مشکی Astro، طلایی، سبز و خاکی صحرایی عرضه خواهد شد. در این گزارش اشاره شده که T-rex Pro 2 دارای صفحه‌نمایش ۱/۳۹ اینچی AMOLED با وضوح ۴۵۴ × ۴۵۴ پیکسل و حداکثر روشنایی ۱٬۰۰۰ نیت است؛ همچنین این ساعت هوشمند بسیار مقاوم با گواهینامه استحکام نظامی MIL-STD-810G و استاندارد ضدآب ۱۰ اتمسفری عرضه می‌شود.

حسگر بیومتریک ارتقایافته‌ی BioTracker 3.0 PPG ضربان قلب و سطح اکسیژن خون کاربر را با دقت بسیار کنترل می‌کند. گفته می‌شود باتری ۵۰۰ میلی‌آمپرساعتی طول عمر حدود ۲۴ روز با استفاده معمولی و ۱۰ روز در استفاده سنگین را دارد. این ساعت دارای ۳۲ مگابایت رم و ۵۱۲ مگابایت حافظه داخلی است. سایر ویژگی‌های ساعت هوشمند T-rex Pro 2 شامل بیش از ۱۵۰ حالت ورزشی، نظارت بر خواب و استرس، شتاب‌سنج، ژیروسکوپ، فشارسنج، سنسور ژئومغناطیسی، سنسور نور محیط، GPS دو بانده و بلوتوث ۵.۰ برای اتصال است.

ساعت دیگری که قرار است به همراه تی‌رکس پرو ۲ عرضه شود، Vienna نام دارد که به‌نظر می‌رسد با جنس بدنه‌ی تیتانیومی و شیشه‌ای از یاقوت کبود، رده‌بالاتر از نسل جدید تی‌رکس پرو است. این ساعت صفحه‌نمایش گرد ۱٫۲۸ اینچی AMOLED با وضوح ۴۱۶ × ۴۱۶ پیکسل و حداکثر روشنایی ۱٬۰۰۰ نیت خواهد داشت. گفته می‌شود که این ساعت با گواهی ضدآب 20ATM بهبود یافته، ۳۲ مگابایت رم و ۴ گیگابایت فضای ذخیره‌سازی عرضه می‌شود.

امکانات سلامتی و ورزشی امیزفیت Vienna مانند تی‌رکس پرو 2 است و همچنین یک باتری ۵۰۰ میلی‌آمپرساعتی با طول عمر ۱۴ روزه در استفاده معمولی این ساعت را همراهی خواهد کرد. انتظار می‌رود هر دو ساعت امیزفیت T-rex Pro 2 و Vienna تابستان امسال معرفی شوند؛ بنابراین برای اطلاعات بیشتر در مورد قیمت و نحوه‌ی دردسترس بودن آن‌ها، تنها چند ماه باید صبر کرد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ببینید | اشتباه فاحش کارگر کارواش؛ خسارت شدید به خودروی لوکس!