تیبو کورتوا:/ در فینال یک برتری نسبت به لیورپول داریم


تیبو کورتوا:/  در فینال یک برتری نسبت به لیورپول داریم

شب گذشته رئال مادرید در یک بازی به یادماندنی توانست سیتی را 3-1 شکست داده و حریف لیورپول در فینال لیگ قهرمانان شود.

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید سه شنبه هفته گذشته در ورزشگاه اتحاد 4-3 به سیتی باخت و شب گذشته باید با اختلاف دو گل برنده می شد تا به فینال لیگ قهرمانان برود. تا دقیقه 90 سیتی 0-1 با گل ریاض محرز پیش بود ولی رودریگو گوئس در دو دقیقه دو گل زد و دقیقه 5 وقت اضافه اول نیز کریم بنزما گل سوم را زد تا کار تمام شود. 7 خرداد در پاریس، فینال بین رئال و لیورپول برگزار خواهد شد.

تیبو کورتوا:/  در فینال یک برتری نسبت به لیورپول داریم

تیبو کورتوا گلر رئال که با هشت مهار موفق بهترین بازیکن زمین شناخته شد، در پایان بازی گفت که نسبت به لیورپول یک برتری دارند:« وقتی بازی 1-1 شد، به این فکر می کردم که اگر کرنری نصیب‌مان شود، جلو بیایم ولی نیاز نشد چون رودریگو خیلی سریع گل دوم را هم زد. سپس گل سوم را بنزما شد و دیگر باید از برتری مان دفاع می کردیم. البته وقتی کریم گل سوم را زد، دیگر مطمئن شدم که پیروز خواهیم شد. ایمان داشتم که همه توپ ها را خواهم گرفت و گلی دریافت نمی کنم.

تیبو کورتوا:/  در فینال یک برتری نسبت به لیورپول داریم

بسیار خوشحالیم. 4 هفته زودتر در لالیگا قهرمان شده ایم و زمان به مراتب بیبشتری نسبت به لیوپول برای آماده سازی داریم. لیورپول تا روز پایانی برای قهرمانی لیگ برتر با سیتی رقابت دارد و این تنها برتری ما نسبت به آنهاست. می توانیم مصدومان را ریکاوری کنیم و در بهترین فرم به فینال برسیم.»

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


هیچگاه موز و تخم مرغ را باهم نخورید