اهتمام جدی وزارت نفت به بحث مسئولیت‌های اجتماعی در خارک


اهتمام جدی وزارت نفت به بحث مسئولیت‌های اجتماعی در خارک

نماینده بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی گفت: شرکت ملی نفت ایران اهتمام جدی به بحث مسئولیت‌های اجتماعی در خارک نشان داده است.

به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی نفت ایران، عبدالکریم جمیری امروز (پنجشنبه، ۱۵ اردیبهشت‌ماه) در حاشیه بازدید محسن خجسته‌مهر، مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران از پایانه نفتی خارک با بیان اینکه حضور مؤثر وی در این سفر به توسعه زیرساخت‌های جزیره خارک در حوزه صادرات نفت می‌انجامد، اظهار کرد: به حول و قوه الهی دولت اراده قوی برای حل مشکلات زیرساختی دارد و امید است ما در تولید و صادرات بتوانیم سهم خود را داشته باشیم.

وی افزود: در این سفر همچنین در ارتباط با مردم خارک که همواره در کنار کارکنان سختکوش نفت حضور داشته‌اند و همراه بوده‌اند، شرکت نفت باید بتواند به بحث مسئولیت‌های اجتماعی خود بپردازد که خوشبختانه مردم هم شاهد هستند مجموعه مدیران کنونی از وزیر نفت تا مدیرعامل شرکت ملی نفت حداکثر توجه را داشته‌اند و در این سفر نیز همانطور که مسئولان محلی اشاره داشته‌اند بعد از سال‌ها شاهد حضور مدیرعامل شرکت ملی نفت در این منطقه هستیم و امید است در این سفر مردم آثار آن را به خوبی مشاهده کنند و در نشست عصر امروز نیز این موارد مطرح و بررسی خواهد شد.

این نماینده مجلس ادامه داد: یکی از مسائل اساسی که مورد درخواست مردم است بحث تردد است و همواره این مشکل وجود داشته که با دستور وزیر نفت و همراهی مدیرعامل شرکت ملی نفت، مقرر شده است بحث تردد با حضور شناورها حل شود.

جمیری با بیان اینکه در حوزه بهداشت و درمان و بحث آب نیز قرار است حمایت‌هایی انجام شود و شرکت ملی نفت در زمینه ترمیم شبکه آبرسانی و بخش‌های مرتبط نیز کمک خواهد کرد، تصریح کرد: در موضوع اشتغال نیز نیازمند حمایت و توجه صنعت نفت هستیم و امیدوارم این سفر طلیعه خوبی برای حضور جدی صنعت نفت در بحث مسئولیت‌های اجتماعی جزیره خارک باشد.

براساس این گزارش، همزمان با افزایش ظرفیت تولید و صادرات نفت ایران، محسن خجسته‌مهر، مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران در راس هیئتی از تأسیسات شرکت نفت فلات قاره ایران در منطقه عملیاتی خارک بازدید کرد و در جریان روند استخراج، بهره‌برداری و صادرات نفت ایران در آب‌های خلیج‌فارس قرار گرفت و با کارکنان صنعت نفت دریایی ایران به گفت‌وگو نشست.

در این سفر یک روزه، پس از بازدید از تأسیسات کارخانجات ابوذر و فروزان و پروژه DCA، در نشست با مدیران و کارکنان منطقه عملیاتی خارک از نزدیک تازه‌ترین وضع طرح‌ها و پروژه‌های نفتی نیز بررسی شد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه نفت و گاز

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


طَرح ِ اَندام ِ درد