زمان قرعه کشی فروش فوری ایران خودرو ویژه عید فطر اردیبهشت 1401+ سایت اعلام نتایج قرعه کشی خودرو و اسامی برندگان ایران خودرو با کد پیگیری و کد ملی


زمان قرعه کشی فروش فوری ایران خودرو ویژه عید فطر اردیبهشت 1401+ سایت اعلام نتایج قرعه کشی خودرو و اسامی برندگان ایران خودرو با کد پیگیری و کد ملی

زمان قرعه کشی فروش فوری ایران خودرو که در جدیدترین طرح فروش فوری 5 محصول خود را با قیمت مشخص و موعد تحویل سه ماهه عرضه کرد مشخص شد در ادامه خبر لینک سایت اعلام نتایج قرعه کشی ایران خودرو ، زمان اعلام اسامی برندگان قرعه کشی فروش فوری ایران خودرو ویژه عید فطر در اردیبهشت 1401؛ قیمت خودرو های ایران خودرو؛ نحوه جستجو با کد پیکیری و کد ملی؛ اسامی...

زمان قرعه کشی فروش فوری ایران خودرو ویژه عید فطر اردیبهشت 1401+ سایت اعلام نتایج قرعه کشی خودرو و اسامی برندگان ایران خودرو با کد پیگیری و کد ملی

به گزارش راهبرد معاصر؛ زمان قرعه کشی فروش فوق‌ العاده ایران خودرو ویژه عید فطر در اردیبهشت 1401 اعلام شد و بنابر اعلام شرکت خودرو سازی ایران خودرو مراسم قرعه کشی فروش فوق‌العاده ایران خودرو ویژه عید فطر پس از پایان مهلت ثبت‌نام، در روز شنبه هفدهم اردیبهشت 1401 با حضور مراجع نظارتی برگزار خواهد شد.ثبت نام فروش فوری ایران خودرو از 11 اردیبهشت 1401 تا پایان 13 اردیبهشت می باشد و متقاضیانی که در طرح جدید فروش فوری ایران خودرو ویژه عید فطر ثبت نام کنند می توانند با مراجعه به سایت ایران خودرو به نشانی https://esale.ikco.ir می توانند برندگان قرعه کشی فروش فوری 5 محصول پژو پارس سال ELX، پژو پارس سال سفارشی ، پژو پارس با موتور TU5، پژو ۲۰۷ اتوماتیک شش سرعته سقف قرمز با موتور TU5P و پژو ۲۰۷ دستی سقف شیشه‌ای مشاهده کنند در ادامه این خبر لینک ورود به سایت ایران خودرو؛ لینک نتایج قرعه کشی ایران خودرو در اردیبهشت 1401، اسامی برندگان ایران خودرو بر اساس کد پیگیری و کد ملی، قیمت جدید ایران خودرو، اسامی مادران برنده خودرو های ایران خودرو و ... را خواهیم آورد.

چنان‌چه در طرح حمایت از خانواده و جوانی جمعیت، تعداد متقاضیان مشمول، بیش از ظرفیت شرایط فروش باشد، تخصیص خودرو در قالب قرعه‌کشی صورت می‌پذیرد و در غیر این صورت، برای تمامی مادران مشمول که شرایط آنها به تایید سازمان‌های ذیربط برسند، امکان واریز وجه میسر خواهد شد.


متقاضیان می‌توانند در موعد مقرر با مراجعه به سایت فروش اینترنتی محصولات ایران‌خودرو به نشانی esale.ikco.ir مراجعه کرده و نسبت به ثبت نام اولیه اقدام کنند.

زمان قرعه کشی فروش فوری ایران خودرو ویژه عید فطر اردیبهشت 1401+ سایت اعلام نتایج قرعه کشی خودرو و اسامی برندگان ایران خودرو با کد پیگیری و کد ملی


زمان قرعه کشی فروش فوری ایران خودرو برای اعلام نتایج قرعه کشی ایران خودرو اردیبهشت 1401

پس از پایان مهلت ثبت نام فروش فوری 5 محصول ایران خودرو که از 11 اردیبهشت تا پایان 13 اردیبهشت 1401 و به مناسبت عید فطر عرضه شد قرعه کشی ایران خودرو جهت اعلام نتایج قرعه کشی و اسامی برندگان ایران خودرو که از طریق سایت ایران خودرو به نشانی https://esale.ikco.ir در شنبه 17 اردیبهشت 1401 با حضور نهادهای نظارتی برگزار می شود

اسامی برندگان ایران خودرو با کد پیگیری و کد ملی اردیبهشت1401

برای مشاهده اسامی برندگان ایران خودرو با کد پیگیری و کد ملی به سایت ایران خودرو به نشانی https://esale.ikco.ir/ مراجعه نمائید همچنین می توانید بر روی لینک زیر کلیک کنید و به قسمت منتخبین اصلی فروش فوق العاده رجوع و با وارد کرد کد پیگیری یا کد رهگیری که پس از ثبت نام به شما داده شده است از برنده شدن خود در قرعه کشی ایران خودرو اطلاع پیدا کنید. برندگان قرعه کشی فروش فوری سه محصول ایران خودرو را در لینک زیر نیز می توانید مشاهده نمایید.

ثبت نام در این طرح، از روز یکشنبه یازدهم اردیبشهت آغاز و تا پایان روز پنج شنبه پانزدهم اردیبهشت‌ماه ادامه خواهد داشت.


مراسم قرعه کشی پس از پایان مهلت ثبت‌نام، در روز شنبه هفدهم اردیبهشت با حضور مراجع نظارتی به صورت زنده از طریق سایت رسمی ایران خودرو به نشانی ikco.ir و صفحه رسمی این شرکت در آپارات به نشانی ikco_ir پخش خواهد شد.

نحوه جستجو با کد پیگیری و کد ملی برندگان ایران خودرو اردیبهشت 1401

کد پیگیری برندگان ۷ رقمی بوده و اعداد ابتدایی این فهرست شماره ردیف برندگان است. متقاضیان می‌توانند برای جستجوی شماره پیگیری خود از کلید میانبر ctrl+f استفاده کنند. بعد از فشردن کلید ترکیبی فوق کادر کوچکی در سمت راست بالای صفحه بازز می‌شود، شماره پیگیری خود را در کادر جستجو وارد کرده و در کنار کادر تعداد یافته‌های در بین ۱۵ هزار کدپیگیری را برای شما به نمایش می‌گذارد.

سایت مشاهده برندگان و نتایج قرعه کشی ایران خودرو اردیبهشت 1401

متقاضیان خرید محصولات ایران خودرو صرفا از طریق سایت فروش اینترنتی ایران خودرو به آدرس esale.ikco.ir اقدام کنند و از ثبت نام در سایت های غیر معتبر و با آدرس مشابه، پرهیز کنند. همچنین برای مشاهده نتایج قرعه کشی ایران خودرو و اسامی برندگان ایران خودرو نیز به همین سایت مراجعه نمایند.

نحوه اعلام اسامی برندگان قرعه کشی ایران خودروامروز اردیبهشت 1401

نتایج برندگان قرعه کشی ایران خودرو از دو طریق اعلام می شود. نخست آنکه از طریق سامانه ثبت نام اینترنتی برای افراد منتخب پیامک ارسال می شود. همچنین اسامی برندگان با کد ملی و کد پیگیری در سایت ایران خودرو قرار می گیرد و اگر به هر دلیل پیامک دریافت نکردید می تواندی از طریق سایت ایران خودرو نسیت با استعلام ثبت نام خود اقدام کنید.

مهلت واریز وجه برندگان قرعه کشی ایران خودرو اردیبهشت1401

متقاضی باید ظرف ۵ روز پس از اعلام اسامی انتخاب شدگان و دریافت پیامک، وجه خودرو را از طریق سایت ایران خودرو واریز کند در غیر این صورت ثبت نام کان لم یکن تلقی خواهد شد.

نحوه واریز وجه برندگان قرعه کشی فروش فوری ایران خودرو در اردیبهشت 1401

پس از برگزاری قرعه کشی و اعلام اسامی، فرد منتخب مبلغ پیش پرداخت علی‌الحساب خودرو را از طریق سایت فروش اینترنتی محصولات ایران خودرو واریز می‌کند.
الباقی وجه خودرو در زمان ارسال دعوتنامه با لحاظ هزینه‌های قانونی تعیین و دریافت می‌شود.
قبل از اعلام اسامی انتخاب شدگان، متقاضی هیچ گونه وجهی واریز نخواهد کرد.

چنان‌چه عدد ۱ را مشاهده کردید یعنی کدپیگیری شما در لیست برنده شدگان ایران خودرو وجود دارد، ولی اگر عدد مقابل نوشته صفر بود شما برنده قرعه کشی نشده اید.

و اسامی برندگان طرح مادران، پس از استعلام تا 72 ساعت بعد از قرعه کشی منتشر خواهند شد.

ورود به سایت ایران خودرو در اردیبهشت 1401

متقاضی محترم، شماره تلفن همراه معرفی شده در زمان ثبت نام حتما باید به نام شما باشد. مشتری محترم گروه صنعتی ایران خودرو شماره تلفن82272727 -021 در ایام طرح های فروش اینترنتی بطور 24 ساعته و شبانه روزی جهت پاسخگوئی به سئوالات و راهنمائی در خدمت شما می باشد . مشتری گرامی با توجه به تغییر روال ثبت اطلاعات مشتریان (ورود کاربر) جهت کلیه امور مرتبط با میزکار خود می بایست از لینک ثبت نام / تنظیم رمز اقدام به تکمیل اطلاعات و تنظیم رمز نمایید. مشتری گرامی، پیرو بخشنامه پلیس راهور ناجا ارائه خدمات مرتبط با بروزرسانی احراز سکونت بدون پرداخت هرگونه وجهی صورت می پذیرد

ثبت نام فروش فوری ایران خودرو اردیبهشت 1401 ویژه عید فطر

ثبت نام فروش فوری ایران خودرو ویژه عید فطر 1401 تا پایان 13 اردیبهشت 1401 ادامه دارد. این طرح از یکشنبه 11 اردیبهشت 1401 در قالب دو بخشنامه آغاز شد و متقاضیان می توانند با ورود به سایت فروش اینترنتی ایران خودرو نسبت به ثبت نام در سی و هفتمین طرح فروش فوری ایران خودرو اقدام نمایند. همچنین برندگان و منتخبین طرح های قبلی که موفق به واریز وجه نشده اند نیز می توانند با مراجعه به سایت فروش اینترنتی محصولات ایران خودرو نسبت به ثبت نام اقدام کنند. البته قبل از قرعه کشی متقاضی هیچ گونه وجهی واریز نخواهد کرد. همچنین در ادامه این خبر جهت تسهیل ثبت نام خودرو برای متقاضیان ثبت نام خودرو های ایران خودرو می توانید بر روی لینک زیر جهت ورود به صفحه ثبت نام خودرو های ایران خودرو در فروش فوری جدیددر 1401 ویژه عید فطر کلیک کنند.

رنگ خودرو های قابل عرضه در فروش فوری ویژه عید فطر اردیبهشت 1401

ایران خودرو با توجه به درخواست مشتریان رنگ های خاص را در عرضه خود قرار داده است.پژو پارس در رنگهای سفید، مشکی و خاکستری متالیک ، پژو پارس تی یو 5 در رنگهای سفید، مشکی، آبی رویال، نقره ای و خاکستری متالیک، پژو 207 اتوماتیک سفید و مشکی با سقف قرمز و پژو 207 دستی سفید،مشکی،نقره ای،قرمز و آبی موجود میباشد.

زمان قرعه کشی فروش فوری ایران خودرو ویژه عید فطر اردیبهشت 1401+ سایت اعلام نتایج قرعه کشی خودرو و اسامی برندگان ایران خودرو با کد پیگیری و کد ملی

خودرو های عرضه شده ایران خودرو در فروش فوری عید فطر

در فروش فوق العاده ایران خودرو 4 محصول قابل عرضه معرفی شده است که شامل؛ پژو پارس ، پژو پارس ای ال ایکس، پژو پارس تی یو 5 ، پژو 207 اتوماتیک و پژو 207 دستی می شود.

سایت ثبت نام در فروش فوری ایران خودرو اردیبهشت 1401

متقاضیان این طرح در موعد مقرر می‌توانند با مراجعه به سایت فروش اینترنتی محصولات ایران‌خودرو به نشانی esale.ikco.ir درخواست خود را ثبت کنند.

متقاضیان برای ثبت نام به درگاه اینترنتی فروش محصولات ایران خودرو به آدرس https://esale.ikco.ir/ مراجعه کنند.

در این طرح فروش متقاضیان خرید محصولات ایران خودرو صرفا از طریق سایت فروش اینترنتی این شرکت به آدرس esale.ikco.ir اقدام به ثبت نام می کنند و از ثبت نام در سایتهای غیرمعتبر و با ادرس مشابه پرهیز کنند

ورود به سایت ایران خودرو

متقاضی محترم، شماره تلفن همراه معرفی شده در زمان ثبت نام حتما باید به نام شما باشد. مشتری محترم گروه صنعتی ایران خودرو شماره تلفن82272727 -021 در ایام طرح های فروش اینترنتی بطور 24 ساعته و شبانه روزی جهت پاسخگوئی به سئوالات و راهنمائی در خدمت شما می باشد . مشتری گرامی با توجه به تغییر روال ثبت اطلاعات مشتریان (ورود کاربر) جهت کلیه امور مرتبط با میزکار خود می بایست از لینک ثبت نام / تنظیم رمز اقدام به تکمیل اطلاعات و تنظیم رمز نمایید.

نحوه ثبت نام فروش فوری ایران خودرو ویژه عید فطر اردیبهشت 1401

مرحله اول: متقاضی، با وارد کردن کد کاربری و کلمه عبور خود، به صفحه ثبت نام خود وارد می‌شود و خودرو را انتخاب می‌کند.

مرحله دوم: اسامی برندگان با حضور مراجع نظارتی اعلام می‌شود.

مرحله سوم: فهرست انتخاب شدگان نهایی از طریق سایت فروش اینترنتی و ارسال پیامک اعلام خواهد شد.


مرحله چهارم: فهرست منتخبین قرعه کشی، حداکثر 3 روز پس از پایان ثبتنام از طریق سایت فروش اینترنتی و ارسال پیامک اعالم میگردد و متقاضی میبایست با مراجعه به سایت، از وضعیت ثبت نام خود )انتخاب یا عدم انتخاب خود در قرعهکشی( مطلع گردد. مرحله پنجم : فرد انتخاب شده ظرف مهلت 5 روز، پیش پرداخت علی الحساب خودرو را از طریق سایت فروش اینترنتی محصوالت ایران به آدرس: ir.ikco.esale خودرو واریز می نماید، در صورت عدم واریز کامل پیش پرداخت علی الحساب خودرو، ثبت نام متقاضی کان لم یکن تلقی میگردد.

نکته۱: در صورت مشاهده هرگونه مغایرت در شرایط احراز متقاضی (شرایط عمومی) در هر مرحله تا قبل از تحویل خودرو، ثبت نام متقاضی کان لم یکن تلقی می‌شود و وجه مشتری به حساب ایشان مسترد می‌شود و هیچ گونه مسئولیتی از بابت تحویل خودرو متوجه شرکت نخواهد بود.

نکته۲:قبل از اعلام اسامی انتخاب شدگان، مشتری هیچ گونه وجهی واریز نخواهد کرد و شرایط اخذ چک برای خرید محصولات شرکت ایران خودرو در این طرح حذف گردیده است.

قیمت خودرو های ایران خودرو در فروش فوری ویژه عید فطر 1401

در این طرح فروش خودروی پژو پارس سال سفارشی با قیمت مصوب 208 میلیون و 957 هزار و 900 تومان و پژو پارس سال سفارشی با موتور ایکس یو 7 پی با قیمت مصوب 185 میلیون و دو هزار و 900 تومان سه ماهه تحویل مشتریان خواهد شد همچنین پژو پارس تویوفایو با قیمت مصوب 176 میلیون و 710 هزار و 200 تومان و پژو 207 آی اتوماتیک شش سرعته سقف قرمز با قیمت 318 میلیون و 608 هزار تومان و پژو 207 آی دستی سقف شیشه ای با قیمت 236 میلیون و 344 هزار و 500 تومان به فروش می رسد.

ثبت نام فروش فوری ایران خودرو ویژه مادران اردیبهشت1401

ایران خودرو در سی و ششمین فروش فوق‌العاده متقاضیان عادی و پنجمین فروش فوق‌العاده طرح حمایت از خانواده و جوانی جمعیت، 5 محصول خود را از دیروز 11 اردیبهشت 1401 به مدت سه روز عرضه می‌کند. و مادران دارای دو فرزند و متقاضی ثبت نام ایران خودرو در امروز 12 اردیبهشت 1401 می توانند با مراجعه به سایت ایران خودرو و همچنین کلیک بر روی لینک زیر اقدام به ثبت نام ایران خودرو نمایند.

سایت ثبت نام خودروهای ایران خودرو برای مادران دارای دو فرزند اردیبهشت 1401

مادران متقاضی می‌توانند در موعد مقرر، با مراجعه به سایت فروش اینترنتی محصولات ایران‌خودرو به نشانی esale.ikco.ir نسبت به ثبت نام اولیه اقدام کنند.

زمان قرعه کشی فروش فوری ایران خودرو ویژه عید فطر اردیبهشت 1401+ سایت اعلام نتایج قرعه کشی خودرو و اسامی برندگان ایران خودرو با کد پیگیری و کد ملی

شرایط مادران برای ثبت نام فروش فوری ایران خودرو

به اطلاع میرساند در راستای ابلاغ قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت در تاریخ 1400/08/19 از سوی مجلس شورای اسلامی، شرکت ایران خودرو برای مادرانی که فرزند دوم و مابعد آنها پس از تاریخ قانون مذکور متولد شده اند، امکان ثبت نام یکدستگاه از محصولات ایران خودرو را به قیمت مصوب فراهم نموده است.

در صورتیکه تعداد متقاضیان مشمول در این بخشنامه، بیش از ظرفیت شرایط فروش باشد، تخصیص خودرو در قالب قرعه کشی صورت می پذیرد و در غیر این صورت، برای تمامی مادران مشمول که شرایط آنها به تایید سازمان های ذیربط برسند، امکان واریز وجه میسر خواهد گردید.

همچنین به اطلاع میرساند قرعه کشی این بخشنامه با شرایط فروش مشابه، همزمان انجام میشود و اطلاعات منتخبین طرح مذکور به سازمان ثبت احوال ارسال میگردد، تا پس از شناسایی مادران حائز شرایط، امکان واریز وجه برای ایشان میسر گردد.

متقاضی محترم می بایست، موضوع زمان تولد فرزند دوم یا مابعد، پس از تاریخ 1400/08/19 را تأیید و پذیرش تبعات ناشی از عدم ثبت اطلاعات صحیح را تعهد نماید .

متقاضیان می توانند در زمان تعیین شده، از طریق سایت فروش اینترنتی محصولات ایران‌خودرو نسبت به پیش ثبت نام اولیه (شرکت در قرعه کشی) اقدام کنند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خودرو

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


نهادینه سازی ارزش آفرینی برای مشتری در فرهنگ تولید