فیلم زورگیری مسلحانه از زن جوان در خیابان/ دستور ویژه دادستان شهریار برای دستگیری


فیلم زورگیری مسلحانه از زن جوان در خیابان/ دستور ویژه دادستان شهریار برای دستگیری

رکنا: ویدئویی از یک زورگیری با سلاح گرم در فضای مجازی منتشر شده در شهرک وائین در شهریار است.

به گزارش رکنا، در پی انتشار فیلمی در فضای مجازی مبنی بر زورگیری از یک خانم در شهرک وایین شهرستان شهریار، حمید عسگری‌پور دادستان عمومی و انقلاب شهریار از تشکیل گروهی متشکل از ماموران زبده پلیس آگاهی برای شناسایی و دستگیری زورگیران خبر داد.

دادستان عمومی و انقلاب شهریار خاطرنشان کرد: دستورات قضایی لازم جهت تسهیل فرایند شناسایی و دستگیری متهمان صادر شده و اقدامات لازم به‌صورت شبانه‌روزی و عاجل در دست انجام است. وی با تاکید بر اینکه امنیت شهروندان خط قرمز دستگاه قضایی محسوب می‌شود، گفت: مدعی‌العموم به‌واسطه وظایف ذاتی خود به‌هیچ عنوان با اشخاصی که حتی قصد ایجاد ناامنی برای شهروندان داشته باشند، مسامحه نخواهد کرد و در چارچوب قانون با شدیدترین وجه ممکن با خاطیان برخورد خواهد کرد.

ویدیویی از زورگیری با سلاح گرم به خاطر گوشواره

ویدئویی دلهره‌آور در فضای مجازی دست به دست می‌شود که زورگیری از یک خانم، در روز روشن و مقابل چشمان مردم را نشان می‌دهد، که با یک سلاح گرم مشابه کلت کمری انجام می‌شود. نکته مهم دیگر این‌که به‌نظر می‌رسد سارقان این ریسک و چنین بی‌رحمی در حق یک زن را صرفا به‌خاطر یک جفت گوشواره انجام می‌دهند که بعید است قیمت قابل توجهی داشته باشد!

منتشرکننده ویدئو در توضیح آن نوشته: شهریار ، شهرک وائین ، دقیقا جایی که همیشه شلوغه؛ به راحتی خفت‌گیری میکنن و گوشوارشو میدزدن!

اخبار وبگردی را در اینجا بخوانید:

آیا این خبر مفید بود؟
0 0

حجم ویدیو: 4.50M | مدت زمان ویدیو: 00:00:12

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


اندوه