لیگ 2؛ شاهین در یک قدمی صعود


لیگ 2؛ شاهین در یک قدمی صعود

در فصلی که شاهین شهرداری بوشهر در آستانه سقوط از لیگ یک قراردارد تیم شاهین بندرعامری با مربیگری مهدی کریمیان بازیکن اسبق تیم های سپاهان و استقلال مدعی اصلی قهرمانی و صعود مستقیم به لیگ یک است.

به گزارش "ورزش سه"، رقابت های فوتبال قهرمانی دسته دوم باشگاه های کشور شب گذشته با برگزاری بازی های هفته بیست و یکم از گره ب دنبال شد که شاهین بندرعامری در خانه با یک گل شاگردان محسن بنگر یعنی تیم شهرداری نوشهر را شکست دادو 44 امتیازی شد و در فاصله 9 امتیازی با تیم دوم به صدرنشینی خود ادامه داد.

خلیج فارس ماهشهر شگفتی ساز جام حذفی در خانه موفق به شکست شهید قندی یزد نشد اما با 35 امتیاز موقعیت خود را در رده دوم جدول حفظ کرد. چهار تیم 34 امتیازی در تعقیب تیم خلیج فارس ماهشهر هستند. شهید قندی یزد، نود ارومیه، ون پارس نقش جهان و اسپاد تهران و این نشان می دهد در گروه ب رقابت تیم های مدعی برای صعود به مرحله پلی آف سخت و نفس گیر است.

رقابت های فوتبال قهرمانی دسته دوم باشگاه های کشور در دو گروه 14 تیمی دنبال می شود که در پایان هفته بیست و ششم بازی ها تیم های اول و برنده تیم های دوم یعنی مجموعا سه تیم راهی لیگ یک می شوند.در گروه الف تیم چوکای تالش با مربیگری حسن اشجاری در صدر و تیم شهرداری بندرعباس با مربیگری امیر خلیفه اصل دوم است.

لیگ 2؛ شاهین در یک قدمی صعود

فوتبال بوشهر در فصل جاری خاطرات تلخی را برای اهالی فوتبال در این شهر به ثبت رسانده به این خاطر که در پایان فصل شاهد سقوط شاهین شهرداری بوشهر از لیگ یک و ایرانجوان بوشهر از لیگ 2 خواهیم بود اما صعود شاهین بندرعامری به لیگ یک می تواند آلام این عملکرد ضعیف را کاهش دهد. به خصوص که تیم مهدی کریمیان با اقتدار در حال صعود به لیگ یک است و همان طور که اشاره شد با تیم دوم 9 امتیاز فاصله ایجاد کرده است. نتایج هفته بیست و یکم بازی ها در گروه الف و جدول مسابقات را مشاهده می کنید.

*اسپاد تهران یک – ون پارس نقش جهان صفر
*ایمان سبز شیراز یک – فولاد نوین اهواز صفر
*خلیج فارس ماهشهر یک – شهید قندی یزد یک
*پاس همدان صفر – مس نوین کرمان 2
*نود ارومیه 2 – اترک بجنورد صفر
*شاهین بندر عامری یک – شهرداری نوشهر صفر
*گل ریحان البرز صفر – عقاب تهران 3

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا