فیلم کامل زندگی پس از زندگی الهام موحدی 7 اردیبهشت 1401 با روایت عجیب را ببینید


دانلود فیلم کامل برنامه زندگی پس از زندگی الهام موحدی تجربه گر مرگ چهارشنبه 7 اردیبهشت 1401 از شبکه 4 سیما را با حکایتی عجیب از مرگ و دیدن قبل از تولد و عالم دیگر را در ادامه ببینید فیلم کامل زندگی پس از زندگی الهام موحدی 7 اردیبهشت 1401 با روایت عجیب را ببینید […] نوشته فیلم کامل زندگی پس از زندگی الهام موحدی 7 اردیبهشت 1401 با روایت عجیب را...

دانلود فیلم کامل برنامه زندگی پس از زندگی الهام موحدی تجربه گر مرگ چهارشنبه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۱ از شبکه ۴ سیما را با حکایتی عجیب از مرگ و دیدن قبل از تولد و عالم دیگر را در ادامه ببینید

فیلم کامل زندگی پس از زندگی الهام موحدی 7 اردیبهشت 1401 با روایت عجیب را ببینید

فیلم کامل زندگی پس از زندگی الهام موحدی ۷ اردیبهشت ۱۴۰۱ با روایت عجیب را ببینید

در این پست از مجله حرف تازه، فیلم کامل برنامه زندگی پس از زندگی الهام موحدی با عنوان هنوز من نبودم چهارشنبه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۱ قسمت بیست و ششم را مشاهده خواهید کرد. (حتما ببینید):

قسمت ۲۶ برنامه زندگی پس از زندگی ؛ با عنوان که هنوز من نبودم توسط تجربه‌گر خانم الهام موحدی بازگو می شود.

این برنامه هر روز ساعت ۱۸:۳۰ و بازپخش: ساعت ۲۳:۳۰ و ۱۲ روز بعد از شبکه چهار سیما پخش می شود.
به دید او همه چیز غمگین بود

الهام موحدی تجربه گر مرگ، در قسمت ۲۶ برنامه زندگی پس از زندگی ۷ اریبهشت ۱۴۰۱ حکایتی عجیبی از امامان معصوم و شفاعت آنها کرد که در لینک زیر کامل ببینید:

هفتم اردیبهشت ۱۴۰۱ در بیست و پنجمین روز از ماه مبارک رمضان، حکایت بسیار عجیب الهام موحدی ۳۶ ساله از سیرجان ساکن بندرعباس در خصوص تجربه‌ نزدیک به مرگ از شبکه چهار سیما پخش شد.

او از موضوعاتی سخن گفت که کمتر کسی آنرا شنیده و دیده و روایت می کند که در تجربه‌ی مرگ تقریبی، از کالبد جسم خارج شدند و عالم برزخ را درک کردند و بازگشتند.

بیوگرافی الهام موحدی در زندگی پس از زندگی

الهام موحدی متولد دهه ۶۰ و در حال حاضر ۳۶ ساله و ساکن شهر بندرعباس است. او دارای تحصیلات فوق لیسانس ادیان و عرفان و متولد سیرجان است و به شغل تدریس در دانشگاه مشغول است

جزئیات برنامه

«زندگی پس از زندگی» روایت افرادی است که در تجربه‌ی مرگ تقریبی، از کالبد جسم خارج شدند و عالم برزخ را درک کردند و بازگشتند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فرهنگی و هنری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ دوباره نخوابیدم افکار پریشون ریمیکس اینستا