تشکیل تیم ویژه برای دستگیری خفت‌گیران شهریار


تشکیل تیم ویژه برای دستگیری خفت‌گیران شهریار

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی غرب استان تهران گفت: با دستور فرمانده انتظامی استان تیم ویژه برای دستگیری خفت‌گیران بانوی شهریاری تشکیل شده است. همانند توفیقات گذشته پس از دستگیری و سپردن آنان به مرجع محترم قضایی به منظور رسیدن به سزای اعمال‌شان قطعاً درس عبرتی برای مخلان نظم و امنیت عمومی جامعه خواهد بود.

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) : تشکیل تیم ویژه برای دستگیری خفت‌گیران شهریار

تسنیم: معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی غرب استان تهران گفت: با دستور فرمانده انتظامی استان تیم ویژه برای دستگیری خفت‌گیران بانوی شهریاری تشکیل شده است.

مهدی سرپناه با اشاره به جزئیات خفت‌گیری در شهریار اظهار داشت: به دستور فرمانده انتظامی غرب استان تهران تیم ویژه‌ای از کارآگاهان مجرب پلیس آگاهی دستگیری سارقان خفت گیر در شهرک وایین شهریار را در دستور کار قرار دادند.

وی افزود: پیرو وقوع خفت گیری از یک خانم جوان در شهرک وایین شهریار با توجه به اینکه امنیت و آرامش مردم خط قرمز پلیس است، کارآگاهان پلیس آگاهی مأموریت دارند دستگیری این باند سارقان خفت گیر را در اولویت نخست عملیات پلیسی قرار دهند.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی غرب استان تهران تصریح کرد: پلیس همانند توفیقات گذشته پس از دستگیری و سپردن آنان به مرجع محترم قضایی به منظور رسیدن به سزای اعمال‌شان قطعاً درس عبرتی برای مخلان نظم و امنیت عمومی جامعه خواهد بود.

سرپناه در پایان خاطرنشان کرد: مخلان نظم امنیت عمومی و خفت‌گیران با قدرت پلیس مواجه خواهند شد و قانون اجازه تخطی به سارقین را که به حریم شخصی شهروندان تجاوز کنند نخواهد داد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فال حافظ روزانه جمعه 31 فروردین 1403 با معنی و تفسیر دقیق