بهترین سریال رمضانی تلویزیون از نگاه کاربران خبرآنلاین/ رقابت نزدیک «خوشنام» و از «سرنوشت4»


بهترین سریال رمضانی تلویزیون از نگاه کاربران خبرآنلاین/ رقابت نزدیک «خوشنام» و از «سرنوشت4»

کمدی «خوشنام» با کارگردانی علیرضا نجف‌زاده، تهیه‌کنندگی احمد زالی و بازی هومن حاجی‌عبداللهی، حمید لولایی، شهره لرستانی، فریده سپاه‌منصور، سحر ولدبیگی، نیلوفر رجایی‌فر، عباس جمشیدی‌فر و...که روی آنتن شبکه یک می‌رفت، بهترین سریال ماه رمضانی تلویزیون از نگاه کاربران خبرآنلاین شد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، نتیجه نظرسنجی خبرآنلاین از کاربرانش برای انتخاب بهترین سریال رمضانی تلویزیون، مشخص شد.

بر اساس نظرسنجی انجام گرفته در سایت خبرآنلاین، سریال «از سرنوشت ۴» (شبکه دو) با ۶۴/۵ درصد آرا در صدر قرار گرفت و «خوشنام» (شبکه یک) با ۲۲/۸ درصد آرا دوم شد. دو سریال «نجلا۲» (شبکه سه) با ۱۰/۷ درصد آرا و «مسافران شهر» با ۲/۱ درصد آرا در رده‌های بعدی قرار گرفتند.

ولی نتیجه همین نظرسنجی در کانال تلگرامی خبرآنلاین، به گونه‌ای دیگر رقم خورد که بر این پایه، سریال «خوشنام» با ۴۷ درصد آرا، در رده نخست قرار گرفت. پس از آن، سریال «نجلا۲» قرار گرفت که ۳۳ درصد آرا را به دست آورد. «از سرنوشت۴» با ۱۵ درصد آرا و «مسافران شهر» با ۵ درصد آرا، رده‌های بعدی را به خود اختصاص دادند.

برپایه برآیند نظرسنجی در سایت و کانال تلگرامی، «خوشنام» با کارگردانی علیرضا نجف‌زاده که در ماه رمضان روی آنتن شبکه یک می‌رفت، یک جایگاه اولی و یک جایگاه دومی به‌دست آورده که آن را صدرنشین انتخاب کاربران خبرآنلاین می‌سازد.

سریال «از سرنوشت۴» با کارگردانی محمدرضا خردمندان که ماه رمضان از شبکه دو پخش می‌شد، با یک جایگاه اولی و یک جایگاه سومی، رده دوم این نظرسنجی را به‌دست آورده است.

«نجلا۲» به کارگردانی خیرالله تقیانی‌پور که روی آنتن شبکه سه می‌رفت، با یک جایگاه دومی و یک جایگاه سومی، در رده سوم بهترین سریال ماه رمضانی از نگاه کاربران خبرآنلاین، جای گرفت.

و در رده چهارم بهترین سریال ماه رمضان از نگاه کاربران خبرآنلاین چه در سایت و چه در کانال، سریال «مسافران شهر» با کارگردانی سیروس حسن پور و احمد معظمی قرار گرفت که از شبکه پنج سیما پخش می‌شد.

بهترین سریال رمضانی تلویزیون از نگاه کاربران خبرآنلاین/ رقابت نزدیک «خوشنام» و از «سرنوشت4»نتیجه نظرسنجی در کانال خبرآنلاین
بهترین سریال رمضانی تلویزیون از نگاه کاربران خبرآنلاین/ رقابت نزدیک «خوشنام» و از «سرنوشت4»نتیجه نظرسنجی در سایت خبرآنلاین

۵۷۵۷

کد خبر 1628562

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فرهنگی و هنری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


شعر لطف حق به صورت داستان + متن شعر