رژیم صهیونیستی: کاهش شهرک‌سازی‌ها منجر به نابودی اسرائیل می‌شود


رژیم صهیونیستی: کاهش شهرک‌سازی‌ها منجر به نابودی اسرائیل می‌شود

مقامات رژیم صهیونیستی اعلام کردند که در صورت عدم تصویب طرح جدید شهرک‌سازی‌ها، این رژیم به زودی نابود خواهد شد.

به گزارش آکسیوس، پس از عملیات‌های قهرمانانه فلسطینیان در شهرک‌های صهیونیست‌نشین، مقامات دفتر «نفتالی بنت» نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی به مقامات دولت بایدن اعلام کردند که اگر طرح جدید شهرک‌سازی‌ها تصویب نشود، این رژیم به دلیل شکننده بودن به زودی نابود خواهد شد.

«تام نایدز» سفیر آمریکا در اراضی اشغالی، از بیم خشم مردم فلسطین و ادامه عملیات شهادت‌طلبانه، در مصاحبه با آکسیوس گفته بود که مقامات دولت بایدن بار‌ها به صهیونیست‌ها اعلام کرده‌اند که دولت آمریکا با گسترش شهرک‌سازی‌ها در اراضی اشغالی مخالف هستند و نباید به شهرک‌سازی‌ها ادامه دهند.

آکسیوس در ادامه گزارش خود به نقل از منابع آگاه نوشت که به دلیل فشار بایدن به رژیم صهیونیستی، صهیونیست‌ها تصمیم گرفتند که تعداد واحد‌های مسکونی خود را از ۵ هزار و ۸۰۰ واحد، به ۴ هزار واحد کاهش دهند. وزارت جنگ این رژیم هم روز جمعه اعلام کرد که کابینه رژیم صهیونیستی هفته آینده طرح ساخت ۴ هزار واحد مسکونی جدید را در کرانه باختری تصویب خواهد کرد.

این خبر در حالی منتشر می‌شود که در ادامه عملیات فلسطینیان علیه اشغالگران صهیونیست، روز گذشته منابع عبری از عملیات قهرمانانه دو فلسطینی در تل‌آویو در مرکز فلسطین اشغالی و کشته شدن دست‌کم ۳ صهیونیست و زخمی شدن ۳ نفر دیگر خبر دادند. گزارش‌ها حاکی از وقوع حمله‌ای در «العاد» (ألعاد) در شرق تل‌آویو در مرکز سرزمین‌های اشغالی است و منابع عبری احتمال می‌دهند که این حمله تروریستی باشد.

مقامات صهیونیستی این عملیات را مهم و بسیار جدی توصیف کردند. تاکنون عاملان عملیات العاد دستگیر نشده‌اند و استقرار نیرو‌ها و ایست‌های بازرسی همزمان با حضور بالگرد‌ها و هواپیما‌های ردیاب ادامه دارد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بین‌الملل

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


شعر در فراق برادر ؛ اشعار غمگین و سوزناک برای برادر فوت شده