پیروزی مثلث صدرنشینی فوتبال بانوان


پیروزی مثلث صدرنشینی فوتبال بانوان

هفته هفدهم لیگ برتر فوتبال زنان با انجام 5 مسابقه جذاب و پرگل خاتمه یافت.

به گزارش "ورزش سه" هر چه به پایان لیگ برتر فوتبال زنان نزدیک‌تر می‌شویم، رقابت تیم‌های برای تصاحب عنوان قهرمانی جذاب‌تر می‌شود؛ در هفته هفدهم رقابت‌ها و در فاصله 5 هفته تا پایان فصل، سه تیم مدعی خاتون بم، شهرداری سیرجان و سپاهان اصفهان توانستند از سد رقبای خود بگذرند تا کماکان کورس رقابت قهرمانی در اوج هیجان دنبال شد.

تیم صدرنشین خاتون در ورزشگاه سیروس قایقران انزلی و در یک بازی جذاب و مهیج در حضور تماشاگران انزلی‌چی توانست با حساب 5-2 از سد ملوان بگذرد تا شاگردان مرضیه جعفری کماکان صدر جدول را با 46 امتیاز در اختیار داشته باشند.

شهرداری سیرجان رده دومی در خانه پذیرای کیان نیشابور بود و شاگردان جهان‌نجاتی توانستند در دیداری نزدیک با حساب 3-2 از سد کیان بگذرند تا با 44 امتیاز نزدیک‌ترین تعقیب‌کننده خاتون صدرنشین بمانند.

طلایی‌پوشان سپاهان که با تساوی هفته گذشته برابر ملوان از کورس قهرمانی فاصله گرفته‌اند، امروز در ارومیه به سختی از سد همیاری با یک گل گذشتند تا با 41 امتیاز کورسوی امیدی به قهرمانی لیگ داشته باشند.

در دیگر بازی‌های هفته هفدهم، ذوب‌آهن اصفهان در خانه ملی‌پوشان شهرکرد را درهم کوبید و شاگردان شهبازی توانستند با برتری 9 گله، موقعیت خود در رتبه چهارم جدول را حفظ کنند. تیم زارع باتری سنندج هم با حساب 2-1 از سد پالایش گاز ایلام گذشت و با توجه به حذف سارگل بوشهر از جدول، هیات فوتبال البرز صاحب 3 امتیاز انضباطی شد.

نتایج کامل هفته هفدهم لیگ فوتبال زنان:

ملوان بندرانزلی 2-5 خاتون بم
شهرداری سیرجان 3-2 کیان نیشابور
همیاری ارومیه 0-1 سپاهان اصفهان
ذوب‌آهن اصفهان 9-0 ملی‌پوشان شهرکرد
سارگل بوشهر 0-3 هیات فوتبال البرز (پیروزی انضباطی)
زارع باتری سنندج 2-1 پالایش گاز ایلام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزش بانوان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تصاویر| دژ محمدعلی خان دزفول اثری خارق‌العاده از معماری طبیعت