در صورت ناکامی در پروسه خرید لواندوفسکی؛/ پلن B ویژه بارسا در خط حمله؛ بازگشت سوارز!


در صورت ناکامی در پروسه خرید لواندوفسکی؛/ پلن B ویژه بارسا در خط حمله؛ بازگشت سوارز!

مدیران بارسلونا در تکاپو برای تقویت خط حمله تیم‌شان برای فصل آینده رقابت‌های لالیگا و مسابقات اروپایی هستند.

به گزارش "ورزش سه" در شرایطی که هنوز پنجره نقل و انتقالات تابستانی فعال نشده اما تکاپوی مدیران بارسلونا برای ساخت تیمی جدید براساس تفکرات ژاوی آغاز شده و یکی از مهم‌ترین اهداف بارسایی در فصل نقل و انتقالات، جذب رابرت لواندوفسکی فوق‌ستاره لهستانی بایرن مونیخ است.

احتمال تمدید قرارداد لواندوفسکی با بایرن مونیخ باعث شده تا احتمال حضور این مهاجم لهستانی و گلزن در بارسلونا کمرنگ شود و در این بین مدیران بارسا گزینه‌های دیگری را هم زیرنظر دارند.

براساس ادعای ال‌چیرینگیتو، لوئیس سوارز خواهان بازگشت به بارسلونا است و حتی حاضر است دستمزد خود را کاهش دهد تا بتواند در آستانه جام جهانی، برای یک فصل دیگر نیز در لالیگا فرصت بازی به دست آورد.

در تابستان پیش‌رو، قرارداد مهاجم اورگوئه‌ای با اتلتیکو مادرید به پایان می‌رسد و حضور چهره‌هایی چون گریزمن و فلیکس در خط حمله اتلتیکو باعث شده تا طرفین تمایلی به تمدید قرارداد نشان ندهند.

اسپورت کاتالونیا از پلن B مدیران بارسلونا در صورت ناکامی در جذب رابرت لواندوفسکی گزارش داده و این‌طور توضیح داده است که مدیران بارسا از ایده بازگشت سوارز در صورت عدم حضور لواندوفسکی در تیم‌شان استقبال می‌کنند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ دوباره نخوابیدم افکار پریشون ریمیکس اینستا