پیام تبریک سردار زهرایی مسئول سازمان بسیج سازندگی کشور به جهادگران


پیام تبریک سردار زهرایی مسئول سازمان بسیج سازندگی کشور به جهادگران

رکنا : راه اندازی سازمان بسیج سازندگی در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران از جلوه‌های الطاف الهی و برکات انقلاب اسلامی است که به‌عنوان نماد محرومیت زدایی،جریان جهادی و خدمت به ولی نعمتان انقلاب اسلامی در مقاطع حساس و مهم کشور است.

به گزارش رکنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سازمان بسیج سازندگی، امروز بسیج سازندگی با میدان داری گروه های جهادی تعریف جدیدی از مدیریت جهادی در عرصه‌های سرنوشت‌ساز کشور، باحضور آگاهانه، تعیین‌کننده، متعهدانه و با بصیرت خود، تجلی عشق و دلدادگی و نماد عزت، اقتدار، ولایت‌مداری، ایثار و فداکاری در تحقق آرمان‌های انقلاب اسلامی را به نمایش گذاشته و همچنان هوشمندانه در صحنه‌ خدمت رسانی به ملت شریف ایران با تبعیت از فرامین و رهنمودهای حکیمانه مقام معظم رهبری و فرمانده کل قوا حضرت امام خامنه‌ای (مدظله العالی)، مجاهدت و تلاش مخلصانه داشته که روز به روز نیز شاهد گسترش فرهنگ و تفکر ناب جهادی در بین جوانان ایران اسلامی باشیم.

بسم الله الرحمن الرحیم

17 اردیبهشت ۱۳۷۹ یادآور یکی از تدابیر تاریخی، آینده‌ ساز و حکیمانه مقام عظمای ولایت حضرت امام خامنه ای عزیز بود که با فرمان معظم له سازمان بسیج سازندگی تشکیل گردید. راه اندازی سازمان بسیج سازندگی در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران از جلوه‌های الطاف الهی و برکات انقلاب اسلامی است که به‌عنوان نماد محرومیت زدایی،جریان جهادی و خدمت به ولی نعمتان انقلاب اسلامی در مقاطع حساس و مهم کشور است.

بسیج سازندگی تبلور جوهره حرکت انقلاب اسلامی جوانان ایران اسلامی است و توانسته با تفکر جهادی در عرصه های مورد نیاز و حساس انقلاب اسلامی همچون زدودن چهره محرومیت از مناطق محروم کشور و تحقق اقتصاد مقاومتی گام بردارد.

امروز بسیج سازندگی با میدان داری گروه های جهادی تعریف جدیدی از مدیریت جهادی در عرصه‌های سرنوشت‌ساز کشور، باحضور آگاهانه، تعیین‌کننده، متعهدانه و بابصیرت خود، تجلی عشق و دلدادگی و نماد عزت، اقتدار، ولایت‌مداری، ایثار و فداکاری در تحقق آرمان‌های انقلاب اسلامی را به نمایش گذاشته و همچنان هوشمندانه در صحنه‌ خدمت رسانی به ملت شریف ایران با تبعیت از فرامین و رهنمودهای حکیمانه مقام معظم رهبری و فرمانده کل قوا حضرت امام خامنه‌ای (مدظله العالی)، مجاهدت و تلاش مخلصانه داشته؛ که روز به روز نیز شاهد گسترش فرهنگ و تفکر ناب جهادی در بین جوانان ایران اسلامی باشیم.

بحمدالله بسیج سازندگی در دوران خدمت خود توانسته با نگاه به توان جهادگران متعهد و متخصص و توجه به ظرفیت‌ها و استعدادهای درونی کشور و با فرهنگ و تفکر بسیجی و عمل به منویات فرماندهی معظم کل قوا در جهت تحقق آرمانهای اصیل انقلاب اسلامی همچون محرومیت زدایی وکمک به مستضعفین گام ‌های بزرگ و پر افتخاری را بردارد.

از جمله این افتخارات می توان به راه اندازی و هدایت بیش از 42 هزار گروه جهادی ثبت شده در سامانه اطلس، آغاز طرح جامع محرومیت زدایی مردم پایه در ۱۰ هزار و ۲۸۳ روستا و هزار و ۸۷ محله در طول ۴سال،ایجاد ۳۲ مجمع جهادی استانی و ۵۴۳ شورای جهادی شهرستانی (که همه آن با انتخابات خود گروه‌های جهادی شکل گرفته اند و نمایندگی ۴۲ هزار گروه جهادی را ۵۴۳ شهرستانی و ۳۲ استانی انجام می‌دهند)، راه اندازی۱۹۰ قرارگاه جهادی عملیاتی تا کنون،تدوین نظام نامه جهادیها و تنطیم سند تحول جهادی، افتتاح بیش از 170 هزار پروژه عمرانی و محرومیت زدائی کوچک و بزرگ در مناطق محروم کشور، تهیه و توزیع بیش از ۲۰میلیون بسته کمک مومنانه، آزاد سازی۱۱۰۰۰زندانی، ۷۰۰۰۰جهیزیه وخدمات ۱۵گانه نهضت کمک مومنانه، راه اندازی و افتتاح ۲۶۰۰۰ صندوق قرض الحسنه اشتغالزای مردمی با ۱/۳۰۰میلیون عضو، شناسایی و حمایت از۴۳۵ قطب محصولات مزیت دار منطقه ای و ... اشاره کرد که همگی مرهون تلاش شبانه روزی و بی وقفه جهادگران بسیجی می باشد.

لذا امروز پس از گذشت بیش از20 سال از عمر خود با درک شرایط کشور و نیاز به حمایت بیش از پیش ولی نعمتان انقلاب اسلامی، حرکت در مسیر حمایت از این عزیزان را رسالت اصلی خود می داند و با تمام توان خود برای تحقق این اصل مهم پرشتاب حرکت خواهد کرد.

تردیدی نیست عملیات روانی و هجمه‌های رسانه‌ای و تبلیغاتی دشمنان و استکبار جهانی و بدخواهان داخلی علیه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، در حقیقت مقابله باصلابت، موفقیت و نقش‌آفرینی تعیین‌کننده و مخلصانه جهادگران در صحنه‌ محرومیت زدایی و استقلال کشور بوده که بحمدالله با هوشمندی و بصیرت ملت فهیم ایران اسلامی، عقیم و ناکارآمدی آن بر همگان روشن و مشخص شده است.

در پایان امید است دولت محترم مردمی با رویکرد خوب و پرقدرت خود در عرصه خدمت رسانی از توان جهادگران عزیز در پیشرفت نظام مقدس جمهوری اسلامی و تحقق شعارهای خود نهایت بهره را ببرد.

اینجانب ضمن عرض تبریک این روز فرخنده و مبارک از تلاش‌های همه جهادگران، اعضای شوراها، مجامع و قرارگاه های جهادی کشورسپاسگزارم. دعای خیرامام زمان عج الله تعالی فرجه الشریف و نائب بر حقش بدرقه راه و زندگیتان باد.

سرتیپ دوم پاسدار محمد زهرایی

مسئول سازمان بسیج سازندگی کشور

اخبار وبگردی را در اینجا بخوانید:

آیا این خبر مفید بود؟
1 0

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سیاسی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جملات و متن تبریک روز ارتش به پسرم با عکس نوشته زیبا 1401 + عکس استوری