احسان حدادی: بازی‌های آسیایی 4 سال هم عقب بیفتد باید پنجمین طلا را بگیرم


احسان حدادی: بازی‌های آسیایی 4 سال هم عقب بیفتد باید پنجمین طلا را بگیرم

احسان حدادی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در مورد تعویق بازی‌های آسیایی اظهار داشت: به نظر من این کار خیلی اشتباه بود و تصمیم عجولانه‌ای گرفته شد. حالا با این شرایط یک سال دیگر ورزشکاران باید صبر کنند و مشخص نیست...

احسان حدادی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در مورد تعویق بازی‌های آسیایی اظهار داشت: به نظر من این کار خیلی اشتباه بود و تصمیم عجولانه‌ای گرفته شد. حالا با این شرایط یک سال دیگر ورزشکاران باید صبر کنند و مشخص نیست که تا سال آینده چه اتفاقی برای آنها رخ می‌دهد. المپیک توکیو هم یک سال به تعویق افتاد اما باز هم با همان شرایط کرونا مسابقات را‌‌‌‌‌‌‌‌ برگزار کردند و در داخل دهکده نیز 100 نفر کرونا گرفتند.

وی ادامه داد: یکسری تصمیماتی گرفته می‌شود که به صلاح ورزشکاران نیست، چون آنها برنامه‌ریزی کرده و مدت‌ها در اردو بوده‌اند اما یا این شرایط باید یک سال دیگر منتظر بمانند.

قهرمان پرتاب دیسک آسیا در مورد اینکه با این شرایط برنامه شما چگونه خواهد شد گفت: من طبق برنامه جلو می‌روم، هدفم کسب پنجمین مدال طلای بازی‌های آسیایی است و حالا یک سال، دو سال یا چهار سال هم عقب بیفتد، قطعا حضور پیدا می‌کنم و دوستان هم باید من را‌‌‌‌‌‌‌‌ تحمل کنند.

وی ادامه داد: طبق برنامه این هفته در مسابقات قهرمانی کشور در خرم آباد شرکت می‌کنم و بعد از آن باید ببینیم چه اتفاقی می‌افتد آیا به بازی‌های کشورهای اسلامی اعزام می‌شویم یا خیر.

احسان حدادی: بازی‌های آسیایی 4 سال هم عقب بیفتد باید پنجمین طلا را بگیرم

حدادی درباره اینکه برنامه سفر به آمریکا چگونه خواهد گفت: گفت:‌ با توجه به لغو بازی‌های آسیایی برنامه ما هم تغییر می کند و هنوز سفر به آمریکا وضعیتش مشخص نیست. البته من تلاشم را‌‌‌‌‌‌‌‌ می‌کنم تا سهمیه حضور در مسابقات قهرمانی جهان را‌‌‌‌‌‌‌‌ کسب کنم.

وی در مورد انتقادها به سفرش به آمریکا گفت: ما هر برنامه‌ای داشته باشیم، انتقادهایی صورت می‌گیرد، هزینه سفر من در مجموع به آمریکا با 15 روز حضور 200 میلیون تومان می‌شود که 70 درصد آن را‌‌‌‌‌‌‌‌ هم اسپانسر می‌دهد نمی‌دانم این همه سروصدا برای چیست.

انتهای پیام/‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


پروفایل شب قدر | 110 عکس نوشته زیبا برای شب های قدر