واکنش عجیب پرافتخاترین راننده جهان به ممنوعیت استفاده از زیورآلات + عکس


واکنش عجیب پرافتخاترین راننده جهان به ممنوعیت استفاده از زیورآلات + عکس

به گزارش خبرگزاری فارس، لوئیس همیلتون دارنده 7 عنوان قهرمانی فرمول یک جهان در واکنش به ممنوعیت استفاده از زیورآلات در مسابقات گرندپریکس میامی واکنش جالبی نشان داد. راننده انگلیسی مرسدس در خصوص عدم استفاده از زیورآلات از جمله...

به گزارش خبرگزاری فارس، لوئیس همیلتون دارنده 7 عنوان قهرمانی فرمول یک جهان در واکنش به ممنوعیت استفاده از زیورآلات در مسابقات گرندپریکس میامی واکنش جالبی نشان داد.

راننده انگلیسی مرسدس در خصوص عدم استفاده از زیورآلات از جمله زنجیر، انگشتر و گوشواره در طول مسابقات فرمول یک تاکید کرد که نمی‌تواند زیورآلات را از خود دور کند. همیلتون چهره‌ موفق ورزشی مشهور در آمریکا محسوب می‌شود. وی در حالی در نشست خبری قبل از مسابقه شرکت کرد که در تمامی انگشتان دست خود انگشتر داشت.

پرافتخارترین راننده جهان در این باره گفت: اگر می‌خواهند مانع رانندگی من شوند، مشکلی نیست چرا که ما راننده کمکی داریم. کارهای زیادی وجود دارد که من می‌توانم داخل شهر انجام دهم.

طبق قوانین فدراسیون جهانی اتومبیلرانی، استفاده از فلز از جمله زیورآلات می‌تواند در زمان حادثه و آتش‌سوزی این فرآیند را تسریع و درمان را نیز مختل کند.

واکنش عجیب پرافتخاترین راننده جهان به ممنوعیت استفاده از زیورآلات + عکس

لوئیس همیلتون خاطرنشان کرد: من 16 سال است که در ورزش هستم و 16 سال است که جواهرات را می‌پوشم. در ماشین فقط گوشواره و حلقه بینی‌ام را دارم که نمی‌توانم آن را بردارم.

وی افزود: من اینجا هستم تا متحد ورزش و فرمول یک باشم. ما کارهای بزرگ‌تری برای انجام دادن و تأثیرگذاری بیشتر داریم و باید تمرکزمان روی آن‌ها باشد.

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


زیبایی زن داعشی سریال پایتخت در واقعیت ! / الیزابت کیست ؟! + عکس ها و بیوگرافی