عباس تابش دیروز از ریاست بر سازمان حمایت استعفا کرده بود


عباس تابش دیروز از ریاست بر سازمان حمایت استعفا کرده بود

عباس تابش در استعفاء نامه خود خطاب به وزیر صمت، علت آن را شرایط حاکم بر بازار و نیاز به توان مضاعف در راس مدیریت سازمان حمایت و بنا به دلایل شخصی و مشکلات خانوادگی اعلام کرده است.

عباس تابش دیروز از ریاست بر سازمان حمایت استعفا کرده بود

گروه صنعت، معدن وتجارت بازارنیوز؛ «عباس تابش» رئیس سابق سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان روز گذشته در نامه‌ای خطاب به وزیر صمت درخواست استعفای خود از ریاست بر این سازمان را اعلام کرده بود.


در نامه تابش آمده است: احتراماً پیرو مذاکرات قبلی، بدینوسیله به استحضار آن مقام محترم می‌رساند اینجانب از سال ۱۳۹۷ به عنوان معاون وزیر، رئیس هیأت مدیره و مدیرعامل در این سازمان مشغول به کار می‌باشم. یکی از افتخارات اینجانب همکاری نزدیک با جنابعالی و نظر لطف اعضای محترم هیأت دولت انقلابی به بنده بود اکنون با عنایت به شرایط حاکم بر بازار و نیاز به توان مضاعف در رأس مدیریت این سازمان و بنا به دلایل شخصی و مشکلات خانوادگی تقاضای استعفای خود را حضور محترم تقدیم می‌دارم.

اینجانب در صورت صلاحدید به عنوان سربازی کوچک از مجموعه خادمین نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران آمادگی خود را جهت خدمتگذاری در سنگری دیگر از دولت انقلابی اعلام می‌نمایم بدلیل تمامی قصورات خود در این مدت مسئولیت، از پیشگاه حضرت ولیعصر (عج)، مقام معظم رهبری (مدظله العالی) و عموم مردم ایران اسلامی درخواست حلالیت داشته و روز‌های خوبی را برای کشور عزیزم آرزومندم.


در همین رابطه صبح امروز وزیر صنعت، معدن و تجارت در حکمی «صدیف بیک زاده» را به‌عنوان سرپرست سازمان حمایت مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان منصوب کرد.

عباس تابش دیروز از ریاست بر سازمان حمایت استعفا کرده بود

پایان پیام//

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کشاورزی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


(تصاویر) کاخ سعدآباد در تعطیلات نوروز 1403