بازیهای باقیمانده پرسپولیس در لیگ برتر 1401/ تاریخ و ساعت بازیهای پرسپولیس


بازیهای باقیمانده پرسپولیس در لیگ برتر 1401/ تاریخ و ساعت بازیهای پرسپولیس

پرسپولیس 5 بازی تا رسیدن به پایان لیگ برتر 1401 فرصت دارد.

تیم فوتبال پرسپولیس با کسب پیروزی دو بر صفر مقابل پیکان تهران ۵۳ امتیازی شد تا باتوجه به توقف استقلال برابر سپاهان، به صدر جدول نزدیکتر بشود. تحلیل عملکرد پرسپولیس و بازیهای باقیمانده پرسپولیس را در این مطلب می خوانید.

سرخپوشان پایتخت در حالی به پیروزی رسیدند که یحیی گل محمدی را به دلیل محرومیت انضباطی روی نیمکت خود نداشتند و در جریان بازی نیز با اخراج مستقیم امید عالیشاه در دقیقه ۳۱ مجبور شدند تاکتیک‌های خود را ۱۰ نفر پیگیری کنند.

برد پرسپولیس با تساوی استقلال (برابر سپاهان) همراه بود تا فاصله دو تیم در بالای جدول به چهار امتیاز برسد و سرخ‌ها منتظر لغزش دوباره شاگردان فرهاد مجیدی برای باز پس گیری صدر جدول باشند.

یحیی گل محمدی سرمربی پرسپولیس به دلیل محرومیت از روی سکوهای ورزشگاه آزادی شاهد عملکرد بازیکنان خود بود تا آنها در روزی تقریباً بی حاشیه و با تشویق‌های هواداران بازی کنند. پرسپولیس قبل از اخراج عالیشاه تسلط کاملی روی توپ داشت و حدود ۶۵ درصد از مالکیت بازی در اختیار میزبان بود اما این وضعیت پس از اخراج هافبک با تجربه پرسپولیس تغییر کرد تا در پایان مسابقه ۵۶ درصد از پخش توپ در زمین مسابقه برای پرسپولیسی‌ها و ۴۴ درصد برای آبی پوشان ثبت شود؛ آماری که نشان داد در روز غیبت گل محمدی روی نیمکت هم پرسپولیسی‌ها می‌توانند راحت بازی کنند.

میانگین آمار بردهای پرسپولیس از زمان حضور یحیی گل محمدی نشان می‌دهد هر وقت این تیم دقت پاس بالای ۸۵ درصد داشته، توانسته است در اکثر بازی‌ها به پیروزی هم برسد. آماری که در بازی با پیکان نیز تکرار شد تا پرسپولیس با وجود ۱۰ نفره شدن باز هم به سه امتیاز حساس برسد.

قهرمان پنج دوره متوالی رقابت‌های لیگ برتر در فصل جاری کمتر موقعیت شوتزنی به سمت چارچوب حریفان را پیدا کرده بود. پرسپولیس تا اینجای فصل تنها در یک سوم از بازی‌های خود توانسته آمار شوتزنی اش را دورقمی کند. گرچه از ۱۴ شوت، محمد ناصری دروازه پیکان تنها سه بار وادار به واکنش شد اما یکی از آنها به گل تبدیل شد.

نگاهی مختصر به آمار گلزنی‌های پرسپولیس در چند فصل اخیر نشان می‌دهد که این تیم در فصل جاری نیز آمار قابل قبولی داشته است اما بیشتر گل‌های این تیم روی شوت‌های مؤثر بازیکنان به گل تبدیل شده و سهم این تیم در گلزنی با ضربه سر بسیار کم بوده است. علی نعمتی در دقیقه ۴۹ توانست آمار گلزنی با ضربه سر پرسپولیس را بهبود ببخشد تا این تیم به سه امتیاز قطعی این دیدار برسد.

پرسپولیس به نهمین برد متوالی خود مقابل پیکان تهران رسید. آماری که پاس سابق تهران مقابل سایپا داشت اما سرخ‌ها توانستند به این آمار برسند تا نشان دهند همچنان عطش سیری ناپذیر برای تحقق رویاهای خود و هواداران تیم دارند.

پرسپولیس با ذوب آهن، سپاهان، تراکتور، پدیده و فجر سپاسی تا پایان فصل 1401 بازی دارد.

بازیهای باقیمانده پرسپولیس در لیگ برتر 1401/ تاریخ و ساعت بازیهای پرسپولیس

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


شعر کامل ای که مرا خوانده ای راه نشانم بده + عکس نوشته