کنداکتور شبکه یک با برنامه‌های جدید به روز شد


کنداکتور شبکه یک با برنامه‌های جدید به روز شد

مسابقه اتم، مسابقه رزم‌آوران، ثریا و صبح بخیر ایران از جمله برنامه‌هایی هستند که در جدول پخش شبکه یک جانمایی شدند.

مسابقه اتم، مسابقه رزم آوران، مستند پرتره پورسینا، مستند مازرون از هفته جدید پس از تعطیلات عید فطر، به عنوان برنامه‌های جدید در جدول پخش شبکه یک سیما جانمایی شدند.

همچنین دور جدید سیمای خانواده، صبح بخیر ایران به همراه قسمت‌های جدید مسابقه دستپخت، مسابقه ایران هم مکمل برنامه‌های روتین این شبکه خواهند بود و سری جدید برنامه پایش که هم اکنون در مرحله پیش تولید قرار دارد نیز به زودی کنداکتور اضافه خواهد شد.

مستند پرتره‌ی «پورسینا»، در هر قسمت زندگی یکی از مفاخر پزشکی ایران را به تصویر می‌کشد و یکشنبه‌ها و سه‌شنبه‌ها ساعت ۱۷:۳۰ پخش می‌شود.

مستند مسابقه «اتم»، الگو‌ها و تجربه‌های موفق ایرانیان را مرور می‌کند و پنج شنبه‌ها و جمعه‌ها ساعت ۲۳:۰۰ پخش خواهد شد.

مسابقه «رزم آوران»، اولین مسابقه رزمی زرهی تلویزیونی است که با استفاده از خودرو‌های جنگی، از جمله تانک و نفربر تولید شده است. رقابت گروه‌هایی از جوانان با تجهیزات نظامی مسابقه‌ای جذاب ساخته که یکشنبه‌ها و سه شنبه‌ها ساعت ۱۹:۲۰ از شبکه یک پخش می‌شود.

مستند «مازرون»، با هدف معرفی و نمایش زیبایی‌های طبیعی و فرهنگی استان مازندران تولید شده است. این مستند کاری از گروه اجتماعی شبکه یک سیماست که شنبه، دوشنبه و چهارشنبه ساعت ۱۷:۳۰ پخش می‌شود.

سری جدید «مسابقه ایران»، از امروز پخش خواهد شد. این برنامه با هدف معرفی هر چه بیشتر ایران به ایرانیان و افزایش اطلاعات عمومی بینندگان در حوزه‌های فرهنگ، جغرافیا، تاریخ، گردشگری، دفاع مقدس، مفاخر و دانشمندان و پیشرفت‌ها و توانمندی‌های کشور تولید شده و همه سوالات آن مربوط به ایران است. مسابقه ایران به تهیه کنندگی هاشم رضایت و اجرای سعید شیخ زاده کاری از گروه اجتماعی شبکه یک سیماست که شنبه، دوشنبه و چهارشنبه‌ها ساعت ۱۹:۳۰ پخش خواهد شد.

سری جدید «مسابقه دستپخت»، با هدف تقویت ارتباط خانوادگی و معرفی فرهنگ و غذا‌های مردم استان‌ها و اقوام مختلف کشور است که پنج شنبه‌ها و جمعه‌ها ساعت ۱۹:۳۰ پخش می‌شود.

سری جدید برنامه «ثریا» ، به تهیه کنندگی و اجرای محسن مقصودی، یکشنبه‌ها ساعت ۲۳:۰۰ پخش می‌شود.

سری جدید «صبح بخیر ایران»، را هم که در سال جدید دستخوش تحولاتی شده شنبه تا چهارشنبه هر هفته ساعت ۶ صبح ببینید.

برنامه «سیمای خانواده»، هم با حضور ترکیبی از مجریان جوان و باتجربه هر روز ساعت ۱۱:۱۵ پخش می‌شود.

برنامه «پایش»، هم که در مرحله پیش تولید قرار دارد، به زودی با تغییراتی از جمله در حوزه مطالبه گری در حوزه اقتصاد کلان و شعار سال، تولید و پخش خواهد شد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فرهنگی و هنری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


رونمایی لادن طباطبایی از دختر زیبا و جوانش / چقدر زود بزرگ شد+ عکس و بیوگرافی