دفاع رکورددار کارت در آبادان از خودش / حامدی‌فر: اسم پرسپولیس باعث شد خوب بازی کنیم


دفاع رکورددار کارت در آبادان از خودش / حامدی‌فر: اسم پرسپولیس باعث شد خوب بازی کنیم

فصل دارد تمام می شود و ما پنجاه درصد پول گرفتیم آن هم روی نیمی از قراردادی که رقمش خیلی پایین است

به گزارش 'ورزش سه"، امید حامدیفر بازیکن نفت آبادان از اینکه در بازی بعدی تیمش مقابل فولاد در میدان نیست به شانسش لعنت می‎فرستد .
او که با خبرنگار ما در آبادان صحبت می‌کرد ابتدا از تساوی مقابل شهرخودرو گفت : بازی شهر خودرو خیلی سخت بود به خصوص نیمه اول که باران شدیدی می آمد و شرایط را سخت کرده بود. بازی بیشتر روی هوا بود تا روی زمین. آنقدر زمین لغزنده بود که نمی شد کار کرد، در دقایق آخر گل تساوی را زدیم و در همان لحظات یک توپ ما با بدشانسی گل نشد و دفاع تیم شهر خودرو توپ را از روی خط در آورد. بازی جنگنده ای بود و می توانستیم سه امتیاز ا بگیریم ولی خدا را شکر دست خالی به آبادان برنگشتیم.
او در مورد دیدار با فولاد و دربی خوزستان ادامه داد: در آکادمی فولاد بودم و در این تیم رشد کردم و برایم قابل احترام است. خیلی ناراحتم که محرومم و نمی توانم به تیمم کمک کنم، این بازی خیلی برای مردم خوزستان مهم است و خیلی دوست دارم حضور داشته باشم ولی نمی شود. برای هم تیمی هایم آرزوی موفقیت دارم و امیدوارم ببرند.
هافبک دفاعی صنعت نفت که در این فصل ۷ کارت زرد و یک کارت قرمز گرفته توضیح داد: من تا خطا می کنم داوران سریع کارت زرد می دهد. در حالی لی که خیلی ها خطا می کنند و کارت نمی گیرند حالا نمی دانم شدت خطاهایم به نوعی است که کارت می دهند یا مسئله دیگری است ، در یک بازی هم اخراج شدم و احساس می کنم کمی بی انصافی در حقم شده و زیاد به من کارت دادن شاید هم درست بوده ولی احساس من این است. درست است پست و سبک بازی من به نوعی است که شاید زیاد کارت بگیرم ولی فکر کنم کمی بی انصافی شده.
این بازیکن در مورد آخرین بردشان که مقابل پرسپولیس در سال ۱۴۰۰ به دست آمد گفت: اگر بخواهم بگویم بحث مالی حقیقتش تکراری شده ولی همین است چون ما خیلی دیر به دیر پول می گیریم و مجبوریم برای اینکه امکانات خوبی داشته باشیم یا برای مثال مکمل مصرف کنیم پول قرض بگیریم و بعد فکر این هستیم چگونه پول را برگردانیم و بعضاً خانواده هایمان هم مشکل مالی دارند. به نظر من مشکل فنی نبوده و روحی روانی بوده. بازی با استقلال و پرسپولیس به نوعی است که ناخودآگاه از نظر روحی شرایط خوبی پیدا می کنی، فصل دارد تمام می شود و ما پنجاه درصد پول گرفتیم آن هم روی نیمی از قراردادی که رقمش خیلی پایین است،اکثر بازیکنان ما مشکل مالی دارند و این تنها مشکل صنعت نفت است.
حامدیفر در پایان یاد آور شد: به نظرم تیم ما تا اینجا با توجه به مشکلاتی که داشته خوب نتیجه گرفته. خیلی از تیم ها هستند بیشتر از ما خرج کردند و پایین تر از ما قرار گرفتند و به این افتخار می کنم. پنج بازی مانده، ما به مشکلات توجهی نمی کنیم و تا الان هم موقع بازی فقط روی جریان آن دیدار تمرکز کردیم، انشاالله در بازی های آینده با سه امتیاز بیرون بیاییم و به رده های بالا تر بریم.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ژست خنده دار جنیفر لوپز در کنار فرزندانش