رکوردشکنی تاریخی یاران آزمون در بوندس‌لیگا


گل دقیقه 90+1 آلاریو باعث شد تا بایرلورکوزن رکورد گلزنی جدیدی را ثبت کند.

به گزارش "ورزش سه"، شاگردان جراردو سئوانه در حالی برابر هوفنهایم به پیروزی ۴-۲ رسیدند که دو بار در این مسابقه از حریف عقب افتادند اما با این حال توانستند از پس حریف آبی‌پوش بربیایند و با بردی ارزشمند سهمیه لیگ قهرمانان اروپا در فصل آینده را قطعی کنند.

گل چهارم که آلاریو در دقیقه ۹۰+۱ به ثمر رساند، هفتاد و هشتمین گل فصل بایرلورکوزن بود که باعث شد تا این تیم بهترین آمار خط حمله خود در تاریخ بوندس‌لیگا را این فصل ثبت کند.

نکته جالب اینکه هنوز یک مسابقه از این فصل لیگ آلمان باقی مانده و لورکوزن فرصت این را خواهد داشت تا در جدال خانگی برابر فرایبورگ به گل شماره ۸۰ نیز برسد.

رکورد پیشین بایرلورکوزن در فصل ۲۰۰۱-۰۲ رقم خورد؛ جایی که آنها توانستند به‌عنوان نایب قهرمانی لیگ آلمان برسند و در لیگ قهرمانان اروپا نیز تا فینال پیش بروند.

آن فصل بهترین گلزن لورکوزن در بوندس‌لیگا میشائیل بالاک بود که ۱۷ گل به ثمر رساند.

این تیم آلمانی که سردار آزمون را هم در ترکیب خود دارد، این فصل یکی از گل‌هایش را با ضربه مهاجم ایرانی به ثبت رساند اما عمده گل‌های این تیم را پاتریک شیک وارد دروازه حریفان کرد.

او ۲۴ گل زد تا پشت سر رابرت لواندوفسکی دومین گلزن برتر لقب بگیرد. موسی دیابی با ۱۳ گل دیگر بازیکنی است که آمارش را دو رقمی کرد.

رکوردشکنی تاریخی یاران آزمون در بوندس‌لیگا

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


«اَللّهُمَّ عَجِّل لِوَلیِّکَ الفَرَج»، بهترین دعا و ظهور بزرگ‌ترین جایزه لیله الرغائب...