آغاز پنجمین دوره برنامه «المبیت مع القرآن» در اندونزی


آغاز پنجمین دوره برنامه «المبیت مع القرآن» در اندونزی

آستان مقدس امام حسین(ع) از آغاز پنجمین دوره برنامه «المبیت مع القرآن» در جاکارتای اندونزی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از qafqn، مرکز بین المللی تبلیغات قرآنی در آستان مقدس حسینی شعبه اندونزی پنجمین برنامه سالانه «المبیت مع القرآن»( همنشینی با قرآن) را با مشارکت دهها قرآن پژوه راه اندازی کرد.

دکتر عبدالله بک، مسئول این شعبه گفت: در ادامه فعالیت های قرآنی برنامه ریزی شده آستان مقدس حسینی در ماه مبارک رمضان، دارالقرآن کریم شعبه اندونزی به سازماندهی و برگزاری فعالیت های ویژه برای قرآن پژوهان خود اقدام کرد. کادر فعال ما به راه اندازی برنامه های المبیت مع القرآن مبادرت کرد. این برنامه های یکی از برنامه های سالانه ویژه است که به همت آستان حسینی برای پنجمین سال متوالی برگزار می شود.

عبدالله بک افزود: هدف از این برنامه اجرای ارزش ها و مفاهیم اخلاقی برگرفته از قرآن کریم و اجرای آنها در زندگی روزمره است.

وی ادامه داد:ستاد مرکزی شعبه جاکارتا میزبان فعالیت های این برنامه ها بود که به مدت سه روز ادامه دارد. 60 نفر در این برنامه ها به خصوص حفظ و تلاوت قرآن کریم و در مدت زمان مشخص شده شرکت می کنند.

مسئول این شعبه گفت: این برنامه ها شامل مسابقات، بازی های قرآنی به همراه حفظ قرآن و تفسیر مختصر سوره فاتحه و حجرات، تمرین های عملی، برنامه های ویژه سیره اهل بیت(ع) و پخش فیلم درباره فضائل امام علی(ع) است.

پایان پیام/44

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه دینی و مذهبی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


صدای کوتوله برزیلی برای آموزش و سریع حرف زدن