قیمت شاهین به مرز 400 میلیون تومان رسید


قیمت شاهین به مرز 400 میلیون تومان رسید

بازار خودرو پس از تعطیلات عید فطر هم روند صعودی خود را ادامه داد. بررسی میدانی بازار خودرو نشان می دهد که اغلب خودروهای پر تقاضا افزایش قیمت و در بهترین حالت بدون تغییر معامله شدند.

قیمت شاهین به مرز 400 میلیون تومان رسید

به گزارش راهبرد معاصر در معاملات امروز پژو ۲۰۶ پس از چند جهش قیمتی که قیمت این خودرو را وارد کانال ۳۰۰ میلیونی کرد و تا ۳۰۷ هم میلیون هم قیمت گذاری شد، امروز هم ۲ میلیون دیگر گران شد و ۳۰۹ میلیون تومانی شد. در مدل ۱۴۰۰ هم این خودرو ۲ میلیون تومان گران شد و با ۲۹۷ میلیون نزدیک به کانال ۳۰۰ میلیونی شد. ۲۰۶ تیپ ۵ فول مدل ۱۳۹۹ امروز با ۲ میلیون افزایش ۳۵۲ میلیون تومان معامله شد.

پژو ۲۰۷ دنده‌ای پانوراما مدل ۱۴۰۱ بدون افزایش بود، ۴۱۵ میلیون تومان معامله شد. مدل ۱۴۰۰ این خودرو اما ۵ میلیون گران شد و وارد کانال ۴۰۰ میلیون تومانی شد. نسخه اتوماتیک و مدل ۱۴۰۰ بدون تغییر ۵۸۰ میلیون تومان معامله شد.

قیمت پژو پارس LX مدل ۱۴۰۱، ۳۸۰ میلیون تومان معامله می شود و امروز تغییری نداشت. این خودرو در مدل ۱۴۰۱ و با موتور XU۷ با ۲ میلیون تومان افزایش ۳۱۲ میلیون تومان معامله شد.

پژو ۲۰۰۸ پس از چند روز افزایش های نجومی امروز بدون تغییر ۱ میلیارد و ۲۳۰ میلیون تومان معامله شد.

رانا پلاس هم در مدل ۱۴۰۱ بدون افزایش بود و ۲۹۹ میلیون تومان معامله شد و مدل ۱۴۰۰ این خودرو با ۲ میلیون افزایش ۲۸۷ میلیون تومان معامله شد.

سمند LX ساده هم در مدل ۱۴۰۰ بدون تغییر ۲۷۸ میلیون تومان معامله شد و نزدیک به مرز ۲۸۰ میلیونی شد. و در مدل ۱۴۰۱ هم بدون تغییر ۲۸۹ میلیون تومان معامله شد.

سورن پلاس هم گران نشد در بازار ۳۵۵ میلیون تومان معامله می شود.

دنا معمولی مدل ۱۴۰۱ بدون افزایش، ۳۹۰ میلیون تومان معامله شد. مدل ۱۴۰۰ هم افزایش قیمتی را تجربه نکرد و ۳۷۷ میلیون تومانی ماند. نسخه توربو اتوماتیک این خودرو نیز بدون تغییر، با قیمت ۵۰۰ میلیون تومان معامله شد.

پراید ۱۱۱ که که هفته گذشته وارد کانال ۲۰۰ میلیونی شده بود و سپس تا ۲۰۳ میلیون هم پیش رفت امروز تغییری در قیمت نداشت. نسخه ۱۳۱ هم بدون تغییر ۱۸۳ میلیون معامله شد.

تیبا هاچبک در مدل ۱۴۰۰ بدون افزایش افزایش ۲۰۲ میلیونی ماند و نسخه صندوقدار این خودرو هم گران نشد و در مدل ۱۴۰۰ در بازار ۱۹۴ میلیون تومان معامله شد.

شاهین در مدل ۱۴۰۰، هفت میلیون تومان گران شد و ۳۷۲ میلیون تومان معامله شد. قیمت مدل ۱۴۰۱ در بازار در نخستین روزهای عرضه هم ۳۹۸ میلیون تومان اعلام شده است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا