گلری که سه پنالتی گرفت 37 سال دارد/ بوفون در بندرعباس ؛بعد از بیست سال دیده شدم


گلری که سه پنالتی گرفت 37 سال دارد/ بوفون در بندرعباس ؛بعد از بیست سال دیده شدم

دروازه‌بان شهرداری بندرعباس که موفق شد سه پنالتی پیاپی را که با نظر داور تکرار شده بود مهار کند، مدعی است تجربه و تمرکز در آن لحظات به کمک او آمده است.

به گزارش "ورزش سه"، یکی از اتفاقات عجیب هفته گذشته فوتبال ایران در لیگ دسته دوم رقم خورد. جایی که داور بعد از اعلام پنالتی به سود تیم ایرانجوان بوشهر در جدال با شهرداری بندرعباس، در دو مرحله بعدی آن را تکرار کرد و البته گلر باتجربه تیم بندرعباس هر سه بار موفق به مهار آن شد.

مهدی خسروی، دروازه‌بان 37 ساله شهرداری بندرعباس بعد از این اتفاق در گفتگو با برنامه "سلام صبح بخیر" اینطور توضیح داد: سال‌هاست و حدود 20 سال است که در لیگ‌های دسته اول و دسته دوم فوتبال ایران بازی می‌کنم.

وی در ادامه گفت: راز به خصوصی پشت این قضیه نیست. احساس من این است که لطف ویژه خدا به من بود. من پنالتی‌های زیادی را در طول سال‌هایی که بازی می کردم گرفته‌ام اما این که در این شرایط سه پنالتی بگیرم قطعا لطف خداوند بود. بعد از این اتفاق پیام های زیادی داشتم و مردم به من لطف داشتند. برای خودم این اتفاق خیلی جالب بود و البته یک اتفاق ویژه و نادر بود.

دروازه بان شهرداری بندرعباس در واکنش به اینکه آیا مورد مشابهی بوده که دروازه‌‎بانی موفق شود این تعداد پنالتی پیاپی را در جریان بازی مهار کند گفت: خودم چنین چیزی را یادم نمی‌آید اما روز گذشته کلیپی برای من ارسال شد که نشان می‌داد دروازه بانی 5 پنالتی را در جریان یک بازی گرفته است، البته در دقایق مختلفی از بازی نه اینکه پنالتی‌ها بخواهد تکرار شود.

مهدی خسروی در رابطه با این سوال که آیا بازیکن زننده پنالتی هم استرسی داشته گفت: بازیکن جوان تیم حریف بود. یک مساله هم باید بگویم و این است که در آن لحظه تیم ما سه هیچ از حریف جلو بود و همین عاملی بود تا از نظر تمرکز و آرامش در بهترین سطح باشم و این موضوع کمک کرد.

دروازه بان باتجربه تیم شهرداری بندرعباس با اشاره به این موضوع که الگوی او دروازه‌بان اسبق تیم ملی ایتالیا و یوونتوس است گفت: از بچگی به کار بوفون علاقه داشتم و الان هم خوشحالم که همچنان بازی می‌کند. الان 45 ساله است و کار را دنبال می کند.

خسروی در پایان گفت: الان تمام لیگ های ایران به هفته های پایانی خود رسیده و از همه کسانی که به نحوی با فوتبال در ارتباط هستند درخواست می کنم تا وظایف خود را به بهترین شکل دنبال کنند تا حقی از تیمی ضایع نشود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انفجار حین مهار آتش در مغازه نقاشی خودرو در رشت