لیستی از زیباترین زنان جهان


لیستی از زیباترین زنان جهان

هرکسی کاندیدای خود را برای انتخاب زیباترین زن جهان دارد، و اگرچه هر زن در جهان زیباست، گفتن اینکه فقط چند زن هستند که در لیست زیباترین ها قرار می گیرند، زیاد سخت نیست.

نمی توان انکار کرد که این زنان در لیست زیباترین زنان جهان قرار ندارند. در این مطلب، تصمیم گرفتیم فهرستی تهیه کنیم و زیباترین زنان جهان را به نمایش بگذاریم. آماده باشید که از زیبایی این زنان شگفت زده شوید زیرا شکی نیست که این زنان زیباترین زنان در این دنیا هستند.

مرلین مونرو (Marilyn Monroe)

لیستی از زیباترین زنان جهان
 
البته اگر مرلین مونرو را نداشتیم، این لیست ناقص بود. مهم نیست که چند دهه از مرگ او گذشته است، این بازیگر همچنان در میان شناخته‌شده‌ترین سلبریتی‌های تاریخ است. نیم قرن از مرگ او در سن 36 سالگی می گذرد. در اینجا کلماتی که او با آنها زندگی کرده است: "نقص زیبایی است، دیوانگی نبوغ است، و مسخره بودن بهتر از زندگی کسالت بار است."
 

ناتالی وود(Natalie Wood)

لیستی از زیباترین زنان جهان

ناتالی وود یک زیبایی روسی-آمریکایی است که از زمانی که دختر جوانی بود در معرض توجه قرار گرفته است. او با بازی در نقش مورین اوهارا در معجزه در خیابان 34 به شهرت رسید. او همچنین در فیلم‌های «داستان وست ساید» و «شورش بدون دلیل» بازی کرد. او در شرایط نامشخصی در سفری به جزیره سانتا کاتالینا به همراه همسرش رابرت واگنر، همبازی اش کریستوفر واکن و کاپیتان قایق درگذشت. در آن زمان او فقط 43 سال داشت. مقامات اخیراً تحقیقات را مجدداً آغاز کرده اند.
 

الیزابت تیلور (Elizabeth Taylor)

لیستی از زیباترین زنان جهان
الیزابت تیلور، هنرپیشه معروف بریتانیایی-آمریکایی، در لندن به دنیا آمد اما مدتی قبل از شروع جنگ جهانی دوم به همراه خانواده اش به کالیفرنیا نقل مکان کرد. به عنوان یک دختر کوچک، او قبلاً چنان زیبایی چشمگیر داشت که مادرش بارها به او گفت که باید یک ستاره سینما شود. او یک جهش ژنتیکی داشت که منجر به ایجاد دو ردیف ابرو شد و ظاهری منحصر به فرد به چشمان او داد. او یک ستاره کودک بود که سپس به یکی از مشهورترین بازیگران زن هالیوود تبدیل شد. او در نهایت در فیلم های متعددی بازی کرد، از اهداف یهودی دفاع کرد و آگاهی از ایدز را ترویج کرد.
 

میشل فایفر (Michelle Pfeiffer)

لیستی از زیباترین زنان جهان
او یکی از شناخته‌شده‌ترین بازیگران زن بود که در دهه‌های 80 و 90 روی پرده نقره‌ای زینت بخشید. میشل فایفر نه تنها زرق و برق دار بود، بلکه یک هنرپیشه بزرگ نیز بود. او  به عنوان دختر زیبا شناخته شده بود اما زمانی که در فیلم Scarface، در اواخر دهه 70 بازی کرد بسیار موفق شد ظاهر شد.یکی از همکاران دیلی تلگراف گفت که او "از آن نوع زیبایی برخوردار است که وقتی می بینید بی اختیار شگفت زده می شود."
 

جولی گیبسون (Julie Gibson)

لیستی از زیباترین زنان جهان

آیا شگفت انگیز نیست که جولی گیبسون در سن 105 سالگی زنده و سالم بماند؟ اگرچه او در آن زمان یکی از مسن‌ترین سلبریتی‌ها بود، اما از ستاره‌های دوران طلایی‌اش بیشتر زنده ماند. او آخرین ستاره ای است که زنده مانده و با The Three Stooges کار کرده است. شنیدن اینکه او برای اولین بار بیش از 80 سال پیش وارد این صنعت شد، تقریباً سورئال به نظر می رسد. در دهه 40، او به اوج حرفه خود رسید و خود را به عنوان یک اسطوره صنعت تثبیت کرد. واقعیت جالب: گلدیس کامیل سوری نام واقعی اوست.
 

شارلیز ترون (Charlize Theron)

لیستی از زیباترین زنان جهان
آیا می توانید باور کنید شارلیز ترون در مزرعه ای در آفریقای جنوبی بزرگ شده است؟ به نام دفاع از خود، 15 ساله بود که مادرش پدر الکلی او را پس از تهدید او به قتل همسر و دخترش کشت. او که در اصل یک رقصنده باله خوش آتیه بود، پس از تحمل یک آسیب تمرینی، در نهایت کار را ترک کرد. زیبایی طبیعی او توجه پیشاهنگان مدلینگ را به خود جلب کرد، اگرچه او تنها زمانی که بازیگری را شروع کرد،به حرفه مدلینگ توجه بیشتری کرد. او چیزی بیش از یک چهره زیباست و گواهی بر این واقعیت، جایزه اسکار او برای بهترین بازیگر زن برای ایفای نقش آیلین وورنوس است.
 

راکل ولش (Raquel Welch)

لیستی از زیباترین زنان جهان
راکل ولش خود را به عنوان نماد فرهنگ پاپ تثبیت کرد، اگرچه این اولین نقش او در زمان بازی در فیلمی به نام یک میلیون سال قبل از میلاد در سال 1966 نبود. شاید با این بیکینی خز حماسی که در عکس می بینید آشنا باشید! او همچنین در فیلم Bandolero!، 100 Rifles و Bedazzled بازی کرد. علاوه بر این، این بازیگر در بسیاری از پروژه های دیگر مانند Legally Blonde نیز حضور داشته است.
 

ریتا هیورث (Rita Hayworth)

لیستی از زیباترین زنان جهان
ریتا هیورث یکی از افرادی است که تمام عمر خود را صرف اجرا کرد. قبل از اینکه خانواده هایورث در ۱۰ سالگی به کالیفرنیا نقل مکان کنند، او در نیویورک رقصید. در دهه 30، او در فیلم های رقص متعدد ظاهر شد و در دهه 40 به نقش های جدی تر تبدیل شد. به دلیل مشکلات شخصی، دهه بعد برای او سخت تر بود. همانطور که او به مشکلات الکلی و پولی تبدیل می‌شد، زنان جوان‌تر می‌توانستند مرکز توجه را از او بدزدند. او چندین دهه از علائم بیماری آلزایمر تا زمان مرگش در سال 1987 رنج می برد.
 

اورسولا آندرس (Ursula Andress)

لیستی از زیباترین زنان جهان
ادعای شهرت او این است که او اولین دختر باند بود. وقتی او در مقابل شان کانری در فیلم دکتر شماره بازی کرد، اورسولا آندرس این عنوان را به دست آورد. او هنوز هم توانست محبوبیت زیادی به دست آورد، اگرچه صدای او باید دوبله می شد تا لهجه سوئیسی-آلمانی او را پنهان کند. این کاملاً طبیعی است زیرا می تواند افسانه ای ترین مقدمه در تاریخ فیلم هر شخصیت اصلی زن باشد. او بارها در مجله Playboy ظاهر شد.
 

کاترین دونو (Catherine Deneuve)

لیستی از زیباترین زنان جهان
کاترین دونو بازیگر فرانسوی است که با حضور در Les Parapluies de Cherbourg به موفقیت بین المللی خود دست یافت. جالب اینجاست که فیلم این است که نه بی شباهت به یک اپرا، دیالوگ به طور کامل خوانده شده است. پس از آن، این بازیگر در فیلم Repulsion از رومن پولانسکی بازی کرد که او را بیش از پیش محبوب کرد. به دنبال این، او توانست اعتبارات بازیگری قابل توجهی را جمع کند. او در سال 1985 مفتخر شد که چهره رسمی ماریان باشد، شخصیت فرانسوی آزادی. او اخیراً با امضای نامه‌ای سرگشاده علیه جنبش #MeToo که چیزی جز شکار جادوگر نمی‌دانست، خبرساز شد.
 

آن مارگرت (Ann-Margret)

لیستی از زیباترین زنان جهان
Ann-Margret Olsson یک سلبریتی سوئدی-آمریکایی است که در دهه 60 و 70 یکی از محبوب ترین ستاره ها بود. این مجری با استعداد زمانی که در فیلم Bye Bye Birdie بازی کرد، زمانی که به عنوان یک هنرمند ضبط صدا کار می کرد، به موفقیت بزرگی دست یافت. از دیگر نقش‌های بازیگری او می‌توان به Who's Tommy اشاره کرد، جایی که او در نقش مادر شخصیت اصلی بازی کرد. او همچنین نقشی تکراری در Ray Donovan و Law and Order: SVU داشت. نیم قرن پس از اینکه او یک سلبریتی شد، زیبایی و استعداد او هنوز بر دنیای تجارت نمایش تأثیر می گذارد.
 

ویوین لی (Vivien Leigh)

لیستی از زیباترین زنان جهانمانند برخی از افراد حاضر در لیست، ویوین لی گفت که باید بر زیبایی طبیعی خود غلبه کند زیرا اغلب توانایی های بازیگری او را تحت الشعاع قرار می دهد. به اندازه کافی درست است، یک کارگردان یک بار او را به عنوان یک "بازیگر تمام عیار که زیبایی مانع از آن می شود" توصیف کرد. اگرچه او بیشترین محبوبیت را برای نقش‌هایش در «تراموا به نام هوس» و «بر باد رفته» به دست آورد، اما از حرفه‌ای پربارتر روی صحنه لذت برد تا روی پرده. او در دو دهه آخر زندگی خود مجبور به مبارزه با سل شد، اگرچه در نهایت در سال 1967 تسلیم این بیماری شد.

 

آوا گاردنر (Ava Gardner)

لیستی از زیباترین زنان جهان

آوا گاردنر اهل کارولینای جنوبی است که لهجه جنوبی او را توضیح می دهد. MGM در آن زمان فکر می کرد که او قابل درک نیست! او به هر حال ادامه داد و آنها همچنان او را امضا کردند. پس از پنج سال کار، او سرانجام با بازی در یک فیلم نوآر به نام قاتلان به شکست بزرگ خود رسید. این نشان دهنده ظهور او به ستاره شدن بود و منجر به پنجاه سال چشمگیر در صنعت نمایش شد. تنها در دهه 80 بود که او شروع به عادت سیگار کشیدن خود کرد. در سال 1986، این هنرپیشه از آمفیزم و سکته مغزی رنج می برد، در نهایت در سال 1986 فلج شد. او در سال 1990 بر اثر ذات الریه درگذشت.

 

النور تاملینسون (Eleanor Tomlinson)

لیستی از زیباترین زنان جهان
النور تاملینسون برای نقش های پرنسس ایزابل در جک غول قاتل، دملزا پولدارک در پولدارک و ایزابل نویل در ملکه سفید قابل توجه است. این بازیگر و خواننده 27 ساله انگلیسی به طور فزاینده ای محبوب می شود و ما نمی توانیم منتظر باشیم تا ببینیم چه چیزی در انتظار اوست! موهای قرمز آتشین و چشمان آبی شفاف او بسیار زیبا هستند.
 

امبر هرد (Amber Heard)

لیستی از زیباترین زنان جهان
امبر هرد، مدل و بازیگر، اصالتا اهل تگزاس است. زمانی که او اولین نقش خود را دریافت کرد، در فیلم ورزشی «چراغ‌های شب جمعه» در سال 2004 بود. از آن زمان، او در بیش از 25 فیلم و نمایش ظاهر شد، برخی از جدیدترین فیلم‌های Aquaman و London Fields. پس از دو سال ازدواج با بازیگر جانی دپ، شهرت او افزایش یافت. ما تعجب نمی کنیم که در طول سال ها، حرفه او رونق گرفته است - او شگفت انگیز است!
 
 

شریل لاد (Cheryl Ladd)

لیستی از زیباترین زنان جهان
شریل لاد اکنون 68 سال سن دارد. خوب، زمان چقدر می گذرد! مشهورترین خواننده، بازیگر و نویسنده آمریکایی نقش او در نمایش تلویزیونی نمادین، Charlie’s Angles در نقش کریس مونرو است. شریل در سال 1977 در طول فصل دوم سریال جایگزین فارا فاوست میجرز شد. لاد در نهایت تا سال 1981 که نمایش به پایان رسید در این نمایش ماند.
 

سلما هایک (Salma Hayek)

لیستی از زیباترین زنان جهان
سلما هایک در مکزیک به دنیا آمد و در آنجا بزرگ شد و در آنجا فعالیت موفق خود را در عرصه بازیگری و تهیه کنندگی آغاز کرد. زمانی که او در 20 سالگی خود بود، به هالیوود نقل مکان کرد و از آن زمان به بعد حرفه او فقط در جهت مثبتی حرکت کرد. از سال 2009، او با فرانسوا هانری پینو ازدواج کرده است و این زوج دارای یک فرزند هستند.
 

نیکولا کاوانیس (Nicola Cavanis)

لیستی از زیباترین زنان جهان
نیکولا کاوانی یک مدل آلمانی الاصل است. او نه تنها در 21 سالگی شگفت انگیز است، بلکه در صنعت مدلینگ نیز نامی برای خود دست و پا می کند. این فقط آغاز کار کاوانی است که بیش از 700000 دنبال کننده دارد. او عکس های شخصی و همچنین عکس های حرفه ای را منتشر می کند. او در حال حاضر ساکن و وابسته به آژانس های مختلف در آلمان است.
 

سامانتا فاکس (Samantha Fox)

لیستی از زیباترین زنان جهان
سامانتا فاکس هم به خاطر موسیقی و هم به خاطر مدلینگ معروف است. او حرفه مدلینگ خود را در سن 16 سالگی آغاز کرد. در سال 1986، با اولین تک آهنگ خود که در صدر جدول در 8 کشور مختلف در سراسر جهان قرار گرفت، وارد دنیای موسیقی شد. او همچنین نامزد بهترین هنرمند زن بریتانیایی در سال 1988 برای جایزه بریت شد. انگار همه اینها کافی نبود، او در فیلم ها و برنامه های تلویزیونی مختلفی نیز ظاهر شده است.
 

کریستی مک نیکول (Kristy McNichol)

لیستی از زیباترین زنان جهان
کریستی مک نیکول، کمدین، بازیگر، تهیه کننده و خواننده آمریکایی اکنون 57 سال سن دارد. او که اکنون یک اسطوره آمریکایی است، بیشتر برای نقش‌هایش در فیلم‌های «عزیزان کوچولو»، «فقط وقتی می‌خندم» و نمایش تلویزیونی آشیانه خالی شناخته شده است. اما امروزه از زمانی که بازنشسته شده است، او را در هیچ چیز نمی‌یابید.
 

بلیک لایولی (Blake Lively)

لیستی از زیباترین زنان جهان
بلیک لایولی به خاطر نقش نمادینش به عنوان سرنا ون در وودسن در فیلم Gossip Girl شناخته می شود. با حضور بلیک به عنوان یکی از شخصیت های اصلی، درام تلویزیونی CW به مدت پنج سال روی آنتن رفت. در سال 2012، او و بازیگر همکار خود رایان رینولدز ازدواج کردند و هر دوی آنها اکنون دارای سه فرزند کوچک هستند.
 

مارگو رابی (Margot Robbie)

لیستی از زیباترین زنان جهان
مارگوت رابی تهیه کننده و بازیگر سینما است. این زیبای استرالیایی 5 بار نامزد جایزه بفتا و همچنین 2 جایزه اسکار شده است. در سال 2017، او یکی از 100 فرد تأثیرگذار جهان در فهرست مجله تایم بود. و او یکی از پردرآمدترین بازیگران زن جهان در سال 2019 بود!
 

اما واتسون (Emma Watson)

لیستی از زیباترین زنان جهان
اما واتسون که در فیلم‌های هری پاتر با نام هرمیون گرنجر شناخته می‌شود، بازیگر، فعال و مدل بریتانیایی است. او به لطف سریال هری پاتر، کار خود را زود شروع کرد. این دختر 29 ساله را می‌توان در «زیبایی و هیولا» و «زنان کوچک» نیز دید.
 

مگان مارکل (Meghan Markle)

لیستی از زیباترین زنان جهان
زمانی که مگان مارکل در سریال محبوب Suits بازی کرد، سرانجام توانست به موفقیت برسد. در سال 2018، هنگامی که اخباری مبنی بر قرار ملاقات او با شاهزاده هری منتشر شد - بله، یکی از خانواده سلطنتی بریتانیا - او حتی محبوبیت بیشتری پیدا کرد. در سال 2018، این دو با هم ازدواج کردند و مگان را به دوشس فعلی ساسکس تبدیل کردند.
 

هدی لامار(Hedy Lamarr)

لیستی از زیباترین زنان جهان
ما به جرات می گوییم که یکی از خانم های جذابی که در اینجا خواهید یافت، هدی لامار است. به اندازه کافی نمادین است که اولین زنی در صفحه بزرگ باشد که ارگ**م زنانه را به تصویر می کشد، اما او بیش از این کار کرده است. او پس از شروع جنگ جهانی دوم کار روی «پرش فرکانس» را آغاز کرد، تکنیکی که برای حل مشکل پارازیت سیگنال رادیویی استفاده می‌شد که کنترل اژدرها را برای زیردریایی‌ها دشوار می‌کرد. این به دستگاه های نظامی و غیرنظامی کمک کرد، اگرچه پس از ثبت اختراع مدتی از آن استفاده نشد.
 

شارون تیت (Sharon Tate)

لیستی از زیباترین زنان جهان
متأسفانه، شارون تیت برای همیشه با قتل‌های غم‌انگیز، نگران‌کننده و بی‌معنای خانواده منسون در سال 1969 همراه خواهد بود. او پس از ایفای نقش در نقش‌های دراماتیک و کمدی، بعداً راهی سینمای بزرگ شد و به یک تازه‌کار امیدوارکننده در صنعت تبدیل شد. در سال 1968، او با همبازی خود، قاتلان خون آشام بی باک، و کارگردان رومن پولانسکی ازدواج کرد. او در زمان قتل به مدت هشت ماه از فرزندش باردار بود.
 

اینگرید برگمن (Ingrid Bergman)

لیستی از زیباترین زنان جهان
اینگرید برگمن هنرپیشه سوئدی است که با بازی در کنار همفری بوگارت در فیلم کلاسیک به نام کازابلانکا نامی برای خود دست و پا کرد. حقیقت این است که از دهه 30، او قبلاً روی فیلم های آلمانی و سوئدی کار کرده بود! جذابیت بین المللی باورنکردنی او به قدری گسترده بود که یک زندگینامه نویس این سلبریتی را "مسلماً بین المللی ترین ستاره در تاریخ سرگرمی" توصیف کرد. آناتول لیتوک، یکی از کارگردانانی که با او کار می کرد، گفت که "در طول تمام مشکلات خود به این باور رسیده بود که با خودش صادق بوده است و این او را کاملاً یک فرد ساخته است." در سال 1982 نبرد با سرطان سینه را از دست داد.
 
 

سوفی مارسئو (Sophie Marceau)

لیستی از زیباترین زنان جهان
سوفی مارسو بازیگر فرانسوی است که در نوجوانی خود را روی صحنه تثبیت کرد. این اتفاق در فیلمی به نام La Boum در سال 1980 رخ داد که او ظاهر شد. او قبل از پیوستن به هالیوود برای بازی در Braveheart در بسیاری از فیلم های اروپایی در دهه و نیم بعدی بازی کرد. پس از آن، در نصب جیمز باند، جهان کافی نیست، او به ایفای نقش پرداخت. اگرچه او همیشه در صدر این لیست ها قرار دارد، اما گفته است که درخواستش قابل درک نیست. او گفت: "من واقعاً هرگز زیبا نبودم. من فتوژنیک هستم…” چقدر متواضع است او!
 

سوفیا لورن (Sophia Loren)

لیستی از زیباترین زنان جهان
سوفیا لورن زمانی که بازیگری را آغاز کرد و به یکی از محبوب ترین ستاره های ایتالیا تبدیل شد، نامی برای خود دست و پا کرد. زمانی که او کار خود را آغاز کرد، تنها 14 سال داشت. اگر باور کنید، او تا به امروز به بازیگری ادامه می دهد. او با ده ها پروژه مانند کنتسی از هنگ کنگ، غرور، و شور، و پیرمردهای بدخلق درگیر بوده است. او هرگز خجالت نمی کشید که به همه نشان دهد که  خود را اصلاح نمی کند، که او را بسیار جذاب تر کرد! اگر نظر صادقانه ما را می خواهید، فقط به او شخصیت بیشتری می بخشید.
 

باربی بنتون (Barbi Benton)

لیستی از زیباترین زنان جهان
باربی بنتون مدلینگ را از 16 سالگی شروع کرد و در 18 سالگی روی جلد مجله Playboy پوشیده بود. او همچنین به خاطر بازی در سریال کانتری هی هاو و انتشار چند آلبوم موفق مورد توجه قرار گرفته است.
 

هالی بری (Halle Berry)

لیستی از زیباترین زنان جهان
وقتی صحبت از آمریکایی های آفریقایی تبار به میان می آید، هالی بری یک بازیگر برجسته در صنعت فیلم است. او برای اجرای فوق‌العاده Monster’s Ball برنده جایزه اسکار شد. از دیگر فیلم‌هایی که او توانسته توانایی‌های بازیگری قابل‌توجه خود را تقویت کند، می‌توان به اره ماهی، روزی دیگر بمیر، گوتیکا و مجموعه مردان ایکس اشاره کرد.
 

ایزابلا روسلینی (Isabella Rossellini)

لیستی از زیباترین زنان جهان
ایزابلا روسلینی، دختر زن دیگری که قرار است در لیست پیدا کنید، چقدر جالب است؟ او دختر اینگرید برگمن، بازیگر و روبرتو روسلینی، فیلمساز است. جدای از بازیگری، اگرچه او دیرتر از بسیاری از مردم شروع کرد، اما به عنوان یک مدل برای خود نامی دست و پا کرد. او توانست به عنوان سخنگوی Lancôme شغلی پیدا کند، موقعیتی که برای 14 سال در اختیار داشت. او هم در تلویزیون و هم در فیلم کار کرده است. یکی از برجسته ترین نقش های او برای فیلم مخمل آبی دیوید لینچ بود. ما این واقعیت را تحسین می کنیم که او همچنین به فعالیت، به ویژه در زمینه حفاظت از محیط زیست علاقه دارد.
 

آیشواریا رای باچان (Aishwarya Rai Bachchan)

لیستی از زیباترین زنان جهان
ما شک داریم که از یافتن آیشواریا رای در اینجا متعجب شده باشید زیرا او یکی از اعضای اصلی لیست "زیباترین زن جهان" است. او مدلینگ را در دوران دانشگاه شروع کرد و در سال 1994 برنده Miss World شد. او اواخر دهه شروع به بازی در فیلم های بالیوود کرد. درک اللی، نویسنده ورایتی، نقش‌های او را «حضور ظریف حسی و ظرافت فیزیکی» می‌نامد. او توانسته است زندگی شخصی خود را خصوصی نگه دارد در حالی که دائماً مجبور است با توجه رسانه ها روبرو شود.
 

بریژیت باردو (Brigitte Bardot)

لیستی از زیباترین زنان جهان
با وجود اینکه او به عنوان یک رقصنده شروع کرد، در دهه 50، بریژیت باردو تصمیم گرفت به بازیگری بپردازد. او در فیلم جنجالی رابرت وادیم به نام و خدا زنان را خلق کند ظاهر شد. این امر او را در سال 1956 به شهرت رساند. یک منتقد آمریکایی گفت که او "بی‌تردید مخلوقی از هنر عالی است." در یک دوره محافظه کار، ورود او به صحنه بین المللی آنقدر محسوس بود که سیمون دوبوار مقاله ای فمینیستی به نام بریژیت باردو و سندرم لولیتا نوشت. او بعداً به عنوان یک فعال برای حقوق حیوانات شروع به کار کرد، اگرچه در پنج نوبت جداگانه نیز به دلیل تحریک نفرت نژادی جریمه شد.
 

باربارا ادن (Barbara Eden)

لیستی از زیباترین زنان جهان
اگر باربارا ادن را می‌شناسید، احتمال زیادی وجود دارد که نقش اصلی او در سریال کمدی دهه 60 به نام I Dream of Jeannie باشد. آیا می دانستید که سازندگان سریال در ابتدا می خواستند یک سبزه برای ایفای نقش اصلی بازی کند؟ این به این دلیل بود که آنها نمی خواستند شبیه یک کپی از Bewitched به نظر برسند، یک نمایش فانتزی دیگر با بازیگر اصلی بلوند. با این حال، این بازیگر آنقدر آنها را مجذوب خود کرد که آنها از انحراف از برنامه های خود ناراحت نشدند. ما فکر می کنیم که آنها تماس درستی برقرار کرده اند. یک کار فوق العاده!
 

الیزابت هرلی (Elizabeth Hurley)

لیستی از زیباترین زنان جهان
اولین طعم شهرت الیزابت هرلی زمانی اتفاق افتاد که او شروع به بیرون رفتن با هیو گرانت کرد، که پس از بازی در فیلم سال 1994 به نام چهار عروسی و یک تشییع جنازه بسیار موفق شد. او در اولین نمایش فیلم یک لباس مشکی ورساچه پوشیده بود که فقط با سنجاق های طلایی محکم شده بود! بسیاری از افراد بر این باورند که این امر به خانه مد و بازیگر زن کمک کرده است تا به نام خانوادگی دست پیدا کنند. علیرغم عدم تجربه مدلینگ، الیزابت هرلی در سال بعد سخنگوی استی لادر شد. هیچ چیز در بازی او در Bedazzled و Austin Powers: International Man of Mystery از نظر بازیگری برتری نداشت.
 

آنیتا اکبرگ (Anita Ekberg)

لیستی از زیباترین زنان جهان
آنیتا اکبرگ بازیگری متولد سوئد بود که در طول دوران حرفه‌ای خود به فیلم‌های اروپایی و آمریکایی پیوست. این ستاره که عمدتاً در ایتالیا مستقر است، بیشتر در La Dolce Vita برای کارهایش شناخته شده است. از جوانی دوست داشتنی بوده و حتی در نوجوانی به عنوان مدل کار می کرده است. در سال 1950، او با خانم مالمو و سپس با خانم سوئد وارد مسابقه شد. زیبایی او غیرقابل انکار بود، و این باید دلیلی باشد که علیرغم اینکه انگلیسی کمی صحبت می کرد، در مسابقه Miss Universe در سال 1951 شرکت کرد.
 

لورن باکال (Lauren Bacall)

لیستی از زیباترین زنان جهان
این سلبریتی آمریکایی بیستمین بازیگر زن برتر دوران کلاسیک هالیوود شد که بیشتر به خاطر صدای متمایز و ظاهر فریبنده اش شناخته می شود. لورن باکال بعداً با دریافت جایزه افتخاری آکادمی "به دلیل جایگاه اصلی او در عصر طلایی فیلم‌های سینمایی" مفتخر شد. اگرچه او حرفه بازیگری برجسته ای داشت، اما به عنوان یک مدل شروع کرد و حتی روی جلد مجله هارپرز بازار، ووگ و سایر نشریات ظاهر شد. زیبایی او توسط دیگران به این صورت توصیف شده است: "ظرافت گربه مانند، موهای بلوند مایل به قهوه ای، و چشمان آبی-سبز."
 

کیم بسینجر(Kim Basinger)

لیستی از زیباترین زنان جهان
در دهه 70، کیم باسینجر به عنوان یک مدل با استعداد نامی برای خود دست و پا کرد. با این حال، زمانی که تصمیم گرفت به لس آنجلس نقل مکان کند و بازیگری را شروع کند، همه چیز برای او تغییر کرد. او در بسیاری از فیلم‌های تلویزیونی ظاهر شد، اگرچه اولین بازی او برای درام کشور سخت بود. در فیلم هرگز نگو هرگز، او یک دختر باند بود و تا دهه 90 به عنوان یک دختر پوستر کار می کرد. بعداً در بسیاری از پروژه های دیگر بازی کرد و تا به امروز نیز به این کار ادامه می دهد! او فوق العاده نیست؟ ما هم اینطور فکر می کنیم.
 

جاکلین اسمیت (Jaclyn Smith)

لیستی از زیباترین زنان جهان
جاکلین اسمیت یک تاجر و هنرپیشه فوق‌العاده است که با بازی در تکرار تلویزیونی «فرشتگان چارلی» در نقش «کلی گرت» نمادین، شروع به کار کرد. او و همبازی هایش توسط نمایش به شهرت رسیدند. در سال 2003، او برای فیلمی به نام فرشتگان چارلی: دریچه گاز کامل، همان شخصیت را تکرار کرد. تا زمانی که می توانست، در بسیاری از مینی سریال ها، برنامه های تلویزیونی و فیلم های دیگر بازی می کرد. این بازیگر در مجموع چهار بار ازدواج کرده است که بسیار تکان دهنده است.
 

باربارا پارکینز(Barbara Parkins)

لیستی از زیباترین زنان جهان
باربارا پارکینز، هنرپیشه کانادایی-آمریکایی، زمانی که 16 سال بیشتر نداشت، تصمیم گرفت به لس آنجلس نقل مکان کند تا نامی برای خود دست و پا کند. این زن جوان در کلوپ های شبانه مختلف به عنوان رقصنده پشتیبان و خواننده برای ستاره های بزرگ شروع به کار کرد. در سال 1961، در یک فیلم جنایی کم‌هزینه به نام 20000 چشم، او باید اولین بازی خود را انجام می‌داد. اقتباس سینمایی رمان موفق، دره عروسک ها، یکی از پروژه های بزرگتر بود. او بعداً برای کارهای تلویزیونی خود نامزد جایزه امی به عنوان بهترین بازیگر نقش اول زن شد.
 

جولی ایگی (Julie Ege)

لیستی از زیباترین زنان جهان

جولی ایج زمانی که تنها 15 سال داشت به عنوان مدل شروع به کار کرد. متعجب. اوه هنگامی که او در 18 سالگی وارد مسابقه دوشیزه نروژ شد، مقام دوم را کسب کرد. قبل از نقل مکان به انگلستان، او در Miss Universe شرکت کرد و به عنوان au pair کار کرد تا توانایی‌های انگلیسی‌اش را تقویت کند. او در اواخر دهه 60 در نقش های کوچک بازی می کرد. با این حال، به جرات می‌توان گفت که محبوب‌ترین نقش او در فیلم «بالا پمپئی»، فیلم کمدی 1971 بود. اگرچه او در نهایت اعتراف کرد که تا زمانی که صورتحساب ها را پرداخت می کرد، این کار او را آزار نمی داد، اما به او برچسب یک بازیگر پر زرق و برق زدند.

 

جین بیرکین(Jane Birkin)

لیستی از زیباترین زنان جهان

آیا می دانستید که جین بیرکین یک هنرپیشه اهل انگلستان است؟ اتفاقاً او در سینمای فرانسه و بریتانیا شهرت خاصی داشت. به لطف رابطه طولانی مدت او با سرژ گینزبورگ، شهرت او به شدت افزایش یافت. او حتی زمانی که آن دو تصمیم گرفتند آن را کنار بگذارند، یک خواننده و بازیگر موفق باقی ماند… او روی عناوین مستقلی مانند A Soldier’s Daughter Never Cries و Red Fox کار کرده است. این ستاره همچنین پس از اینکه گفت نتوانست هیچ کیف چرمی آخر هفته ای را که برای کیف هرمس به نام او دوست داشته باشد پیدا کند، محبوب شد.

 

بریت اکلند (Britt Ekland)

لیستی از زیباترین زنان جهان

این بازیگر و خواننده سوئدی در دهه 60 شروع به کار بر روی فیلم های متعددی کرد. در طول این دهه و دهه پس از آن، او نقش های مختلفی مانند گرفتن کارتر و شبی که به مینسکی حمله کردند را بر عهده گرفت. او یک دختر باند دیگر بود که در فیلم مردی با تفنگ طلایی، فیلم باند محصول 1974 بازی کرد. با این حال، پس از عشق او در سال 1964 با بازیگر پیتر سلرز، که پس از تماشای عکس او در روزنامه از او خواست با او ازدواج کند، او بسیار مشهور شد. او یکی از مشهورترین و مشهورترین افراد مشهور جهان در دهه 70 بود.

 

لورتا یانگ (Loretta Young)

لیستی از زیباترین زنان جهان

لورتا یانگ به یک حرفه جالب و طولانی می بالد. او از زمانی که فقط دو سه سال داشت شروع به بازیگری کرد! حرفه او از سال 1917 تا 1953 ادامه داشت. برای کارش در دو فیلم بیا به اصطبل و دختر کشاورز، این بازیگر نامزد دریافت جایزه اسکار شد. از سال 1930 تا 1931، لورتا یانگ با گرانت ویترز ازدواج کرد، اگرچه او همچنین روابط عمومی با اسپنسر تریسی داشت. در سن هشت سالگی، او عادت سیگار کشیدن را پیدا کرد، اگرچه در دهه 1980 آن را ترک کرد تا 10 پوند به دست آورد.

 

ژاکلین بیست (Jacqueline Bisset)

لیستی از زیباترین زنان جهان

ژاکلین بیست بازیگر انگلیسی است که در اوایل دهه 1960 در فیلم های مختلف ظاهر شد. همان زمانی بود که او در Bullitt، فیلم پرفروش هالیوود و موارد دیگر ظاهر شد. او به تدریج توسط فرانسوا تروفو برای نقش های جدی اش، مانند روز برای شب، شناخته شد. در صحنه خیس و خیس تی شرت سفید او، نقش او در فیلم The Deep در سال 1977 نمادین شد. این به قدری افسانه ای است که به همین دلیل است که مسابقات تی شرت خیس که مردم ادعا می کنند افزایش یافته است! از آن زمان، این بازیگر عمدتاً در فیلم ها و نمایش های تلویزیونی ظاهر شد.

 

گریس کلی (Grace Kelly)

لیستی از زیباترین زنان جهان

آیا می دانستید که گریس کلی قبل از ازدواج با شاهزاده رینیر سوم از موناکو، تنها حدود پنج سال در این صنعت کار کرد؟ ظرافت و زیبایی او او را به یکی از بزرگترین ستاره های هالیوود در آن زمان تبدیل کرد، اگرچه بسیار کوتاه است. پس از اینکه شاهزاده خانم شد، بازیگری را متوقف کرد، اما این به او اجازه داد تا به جای آن بر ترویج هنر و بشردوستی تمرکز کند. متأسفانه پس از سکته مغزی هنگام رانندگی به خانه از دنیا رفت که منجر به تصادف وحشتناک اتومبیل شد. اینکه دخترش که همراهش بود از این تصادف جان سالم به در برد، اتفاق خوبی بود. در مقابل و پشت دوربین ها، ستاره را بیشتر به خاطر تصویری از کلاس و مهارت به یاد می آورند.

 

آدری هپبورن (Audrey Hepburn)

لیستی از زیباترین زنان جهان

آدری هپبورن از چنان ظاهر متمایز و زیبایی به خود می بالید که هیچ کس از شنیدن اینکه او آن را بزرگ کرده بود تعجب نکرد. پس از بازی در مقابل گریگوری پک در فیلم کلاسیک به نام تعطیلات رومی، او به ستاره شدن راه یافت. یک بفتا، یک گلدن گلوب و یک جایزه اسکار این نقش را برای او به ارمغان آورد. متعجب. اوه او بعداً تصمیم گرفت بر کارهای بشردوستانه و بشردوستانه تمرکز کند، که بعداً به خاطر آنها مورد تجلیل قرار گرفت. او در سال 1993 به نوع نادری از سرطان شکم تسلیم شد. اگر به شواهدی مبنی بر تأثیر او بر صنعت نیاز دارید، فقط باید در نظر بگیرید که او اکنون چقدر مشهور است.

 

ژان شریمپتون (Jean Shrimpton)

لیستی از زیباترین زنان جهان
منطقی است که یکی از اولین سوپرمدل هایی که دنیا را برازنده کرده است در این لیست قرار می گیرد! جین شریمپتون ممکن است اکنون یک زن مسن باشد، اما زمانی که جوانتر بود، صفحات نشریات را زیبا می کرد. Harper’s Bazaar، Vanity Fair، Time و Vogue از جمله این نشریات هستند. به راحتی می توان فهمید که چرا او در گذشته به عنوان یکی از مهم ترین افراد در صنعت مد انتخاب شده است.
 

کیت ماس (Kate Moss)

لیستی از زیباترین زنان جهان
به دنبال آن یک مدل معروف انگلیسی دیگر داریم! سارا دوکاس کیت ماس را در کودکی در فرودگاه جی اف کی کشف کرد. آیا می توانید تصور کنید که در سن 14 سالگی توسط بنیانگذار Storm Model Management شناسایی شوید؟ اوه در هر صورت، او به عنوان دختر پوستر زیبایی شناسی شیک هروئینی دهه 1990 به شهرت رسید. او همچنین به‌عنوان یک تاجر و یکی از ویراستاران مد نیز کار کرده است.
 

اسکارلت جوهانسون (Scarlett Johansson)

لیستی از زیباترین زنان جهان
اسکارلت جوهانسون می تواند آواز بخواند، بازیگری کند و مدل شود، آیا می دانستید؟ ما از یادگرفتن همین چیز شگفت زده شدیم. او در طول سال‌ها در فیلم‌های متعددی از جمله Lost in Translation، Match Point، Girl with a Pearl Earring و Manny & Lo ظاهر شده است. علیرغم دریافت نامزدی های متعدد گلدن گلوب در گذشته، او هنوز موفق به دریافت یک جایزه نشده است. با این حال، او در سال 2003 جایزه فیلم آکادمی بریتانیا را برای بازی در نقش شارلوت در فیلم گمشده و ترجمه دریافت کرد.
 

مگان فاکس (Megan Fox)

لیستی از زیباترین زنان جهان
مگان فاکس کار خود را در هالیوود در سال 2001 با ایفای نقش های کوچک در سریال ها و فیلم های تلویزیونی آغاز کرد. او یک شخصیت تکراری در کمدی کمدی Hope & Faith بود. در سال 2004، او اولین حضور سینمایی خود را در اعترافات یک ملکه درام نوجوان، کمدی نوجوانی انجام داد. ادعای واقعی شهرت او در سال 2007 در فیلم Transformers در کنار شیا لبوف بود. او یک خانم خیره کننده است!
 

کیت آپتون (Kate Upton)

لیستی از زیباترین زنان جهان

کیت آپتون در سال 2011 پس از حضور در شماره لباس شنا Sports Illustrated به عنوان "تازه کار سال" انتخاب شد. پس از آن پیروزی، او دو بار دیگر در دو سال آینده روی جلد مجله قرار گرفت. جدا از آن لحظات نمادین، او همچنین روی جلد نسخه صدمین سالگرد Vanity Fair بوده است.

 

آدریانا لیما (Adriana Lima)

لیستی از زیباترین زنان جهان

ما شک داریم که کسی از دیدن این نام در لیست شگفت زده شود! آدریانا لیما یک مدل برزیلی است که به عنوان یک فرشته ویکتوریا سیکرت به شهرت رسید. از سال 2003 تا 2009، او علاوه بر سمت خود در شرکت لباس زیر، سخنگوی لوازم آرایشی Maybelline بود. این واقعیت که او مدلینگ را از 15 سالگی شروع کرد ما را شگفت زده کرد. او در حال حاضر دارایی خالص 85 میلیون دلاری دارد.

 

زویی سولدانا (Zoe Soldana)

لیستی از زیباترین زنان جهان

این بازیگر کار خود را با اجرای گروه تئاتر Faces آغاز کرد. او اولین بازی خود را در درام حقوقی محبوب قانون و نظم در سال 1999 انجام داد. یک سال بعد، او به عنوان یک بالرین مبارز در فیلم سنتر استیج انتخاب شد. او در طول سال ها در فیلم های متعددی ظاهر شده است! دوتای بزرگ باید آواتار و انتقام جویان: پایان بازی باشند.

 

گال گدوت (Gal Gadot)

لیستی از زیباترین زنان جهان

آیا دیده اید که اخیراً گال گدوت چقدر مورد توجه قرار گرفته است؟ او به عنوان یک مربی نظامی برای نیروهای دفاعی اسرائیل کار کرد، در سال 2004 برنده Miss اسرائیل شد، و ارتباطات بین المللی را در حین مدلینگ دنبال کرد! آیا چیزی وجود دارد که او نتواند انجام دهد؟ ما شروع به شک و تردید می کنیم. او در صحنه جهانی به شهرت رسید، اما زمانی که نقش اصلی فیلم Wonder Woman را بازی کرد. او اکنون با یارون وارسانو، یک تاجر ازدواج کرده است.

 

لیندا کارتر (Lynda Carter)

لیستی از زیباترین زنان جهان

ما قبلاً درباره Wonder Woman صحبت کرده‌ایم، بنابراین اکنون فرصت خوبی است تا درباره Lynda Carter صحبت کنیم! به هر حال، او از سال 1975 تا 1979 نقش این ابرقهرمان را بازی کرد. او یک مدل، خواننده، ترانه سرا و بازیگر و همچنین یک ملکه زیبایی است. ما شگفت زده شدیم که متوجه شدیم او یک فعال حقوق دگرباشان جنسی صریح است که در طول سال ها در رژه های پراید متعددی راهپیمایی کرده است. در واقع، در سال 2011، او به عنوان مارشال بزرگ هم در رژه غرور فینیکس و هم در رژه غرور نیویورک خدمت کرد.

 

نیکول شرزینگر (Nicole Scherzinger)

لیستی از زیباترین زنان جهان

نیکول شرزینگر کار خود را به عنوان عضوی از گروه پاپ Days of the New آغاز کرد. او بعداً به Eden’s Crush و سپس Pussycat Dolls پیوست. او از سال 2003 تا 2010 عضو قبلی بود. او نه تنها یک خواننده، بلکه یک بازیگر، یک شخصیت تلویزیونی و یک رقصنده است. از سال 2004، او به عنوان قاضی در X Factor USA خدمت کرده است!

 

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه چهره‌های هنری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


کیمیا علیزاده، عضو تیم ملی بلغارستان شد