قیمت خودروهای برقی فولکس واگن تا سال 2025 ارزان می شود


قیمت خودروهای برقی فولکس واگن تا سال 2025 ارزان می شود

به گفته مدیر عامل شرکت فولکس واگن خودروهای برقی ارزان، آینده صنعت هستند.

هربرت دیس، مدیر عامل شرکت فولکس واگن اعلام کرد که برند‌های گروه فولکس واگن به زودی یک خودروی برقی فوق فشرده (EV) مقرون به صرفه ارائه خواهند کرد.

انتظار می‌رود فولکس‌واگن، اشکودا و کوپرا هر کدام یک هاچ خودروی برقی ارزان‌قیمت عرضه کنند که همگی در اسپانیا و بر اساس نسخه کوتاه‌شده پلت فرم MEB این شرکت ساخته می‌شوند.

دیس گفت: "در سال ۲۰۲۵، ما وسایل نقلیه الکتریکی خود را در محدوده قیمت پایین‌تر عرضه خواهیم کرد. ما به شدت روی این وسایل نقلیه سرمایه گذاری می‌کنیم و بیشتر آن‌ها از اسپانیا خواهند آمد."

این خودروسازی آلمانی همچنین سرمایه گذاری ۱۰ میلیارد یورویی (۱۴.۸ میلیارد دلار استرالیا) در یک باتری جدید "گیگافکتوری" در ساگونتو، شمال والنسیا را اعلام کرده است.

طرح کلی نسخه فولکس واگن که احتمالاً با نشان ID.۱ نشان داده می‌شود، سبکی مشابه ID.۴ را نشان می‌دهد، در حالی که مدل اشکودا نگاه اولیه‌ای به زبان طراحی «مدرن جامد» این برند ارائه می‌دهد. گروه فولکس واگن تنها شرکتی نیست که به دنبال ارائه خودرو‌های برقی مقرون به صرفه‌تر است.

مری بارا، مدیر عامل جنرال موتورز، این هفته گفت که این شرکت در حال انجام ماموریتی برای پیشی گرفتن از تسلا است و قصد دارد مدلی با باتری قابل دسترس‌تر ارائه دهد.

جنرال موتورز اخیراً اعلام کرد که با هوندا همکاری می‌کند تا «سری خودرو‌های برقی مقرون به صرفه بر اساس معماری جدید جهانی» را ارائه کند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خودرو

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


نامه به دوست صمیمی ؛ 7 نمونه متن نامه به دوست ،جدید و محبت آمیز