تمدید ثبت‌نام حضور در جشنواره بین‌المللی پویانمایی تهران


تمدید ثبت‌نام حضور در جشنواره بین‌المللی پویانمایی تهران

ثبت‌نام اینترنتی برای دریافت کارت حضور در دوازدهمین جشنواره دو سالانه بین‌المللی پویانمایی تهران تا سوم خرداد تمدید شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از اداره‌کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، دانشجویان و دانش‌آموختگان مقاطع کاردانی، کارشناسی، کارشناسی‌ارشد و دکترای رشته‌های هنر و هنرهای تجسمی، هنرمندان، دست‌اندرکاران حوزه پویانمایی و... برای دیدن فیلم‌های دوازدهمین دوره جشنواره پویانمایی تهران تا ۳ خرداد ۱۴۰۱ فرصت ثبت‌نام دارند.

علاقه‌مندان می‌توانند با مراجعه به پایگاه اطلاع‌رسانی جشنواره به نشانی www.tehran-animafestival.ir ابتدا عضو سایت و سپس وارد حساب کاربری شوند، در ادامه در قسمت ثبت‌نام درخواست کارت بدهند و فرم بخش واکسیناسیون را تکمیل و بعد از دریافت پیامک (پس از دو هفته) کارت حضور را دریافت کنند.

دبیرخانه جشنواره در عین حال اعلام کرده است: پس از بررسی درخواست‌ها، بر اساس تخصص، تحصیلات مرتبط و تجربه‌های علاقه‌مندان و ظرفیت سالن‌های نمایش‌دهنده فیلم‌ها اقدام به اولویت‌بندی و صدور کارت برای علاقه‌مندان خواهد شد.

دوازدهمین جشنواره دو سالانه بین‌المللی پویانمایی تهران در روزهای ۸ تا ۱۲ خرداد ۱۴۰۱ در مرکز آفرینش‌های فرهنگی هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان واقع در خیابان حجاب به صورت حضوری برگزار خواهد شد.

علاقه‌مندان باید ابتدا عضو سایت و وارد حساب کاربری شوند، سپس در قسمت ثبت‌نام درخواست کارت بدهند و فرم بخش واکسیناسیون را تکمیل و بعد از دریافت پیامک (دو هفته بعد) می‌توانند کارت‌شان را دریافت کنند.

پایان پیام/31

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فرهنگی و هنری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


ماجرای ترک یک برنامه تلویزیونی توسط زهرا شجاعی