فروش یک دستگاه رنو 5 توربو 1981 دوست داشتنی


فروش یک دستگاه رنو 5 توربو 1981 دوست داشتنی

خودروهای معدودی مثل رنو 5 توربو فاز 1 می‌توانند الهام‌بخش باشند. یکی از عجیب‌ترین مدل‌های این خودرو هم‌اکنون برای فروش آماده شده است. این خودرو نه تنها برای فروش عرضه شده است بلکه کریس هریس مشهور کلیدهای آن را به خریدار اهدا می‌کند. و شاید این کار به معنی تمایل خود هریس برای خرید این … The post فروش یک دستگاه رنو 5 توربو 1981 دوست داشتنی...

خودروهای معدودی مثل رنو ۵ توربو فاز ۱ می‌توانند الهام‌بخش باشند. یکی از عجیب‌ترین مدل‌های این خودرو هم‌اکنون برای فروش آماده شده است. این خودرو نه تنها برای فروش عرضه شده است بلکه کریس هریس مشهور کلیدهای آن را به خریدار اهدا می‌کند. و شاید این کار به معنی تمایل خود هریس برای خرید این رنو ۵ توربو ۱۹۸۱ باشد. نیروبخش خودروهای موردبحث پیشرانه ۴ سیلندر ۱.۴ لیتری است که در بخش عقب نصب شده است و نیرو را به چرخ های عقب می‌فرستد. البته این پیشرانه علیرغم حرف‌وحدیث‌هایی که وجود دارد جزو موارد برجسته دوران خود بوده است.

فروش یک دستگاه رنو 5 توربو 1981 دوست داشتنی

هریس درباره پیشرانه این رنو می‌گوید:

پیشرانه؟ خب چنین چیزهایی هرگز به اندازه‌ای که امیدوار هستیم سریع نیستند. قدرت ۱۶۰ اسب بخاری رنو ۵ توربو بسیار بسیار عقب افتاده است. شما شروع بوست را قبل از آنکه چیزی را در نشانگر ببینید حس خواهید کرد

خوشبختانه همه‌چیز درباره این خودرو منفی نیست. علیرغم اینکه کریس هریس قبلاً گفته بود رنو ۵ توربو یکی از زیباترین خودروها با بدترین سواری‌های تاریخ بوده است اما این نمونه نظر او را تغییر داده است. اگرچه این خودرو کندتر از محصولات امروزی است اما از شاسی فوق‌العاده‌ای سود می‌برد و هندلینگ و گیربکس آن نیز عالی است.

فروش یک دستگاه رنو 5 توربو 1981 دوست داشتنی

او می‌گوید:

عجب خودروی هیجان‌انگیزی! من فکر می‌کنیم در این زمانه و پایان دوران پیشرانه‌های درون‌سوز شاهد یک خودروی عجیب و با شخصیت خاص هستند، این‌طور نیست؟

فروش یک دستگاه رنو 5 توربو 1981 دوست داشتنی
فروش یک دستگاه رنو 5 توربو 1981 دوست داشتنی

البته واژه با شخصیت می‌توانید برای توصیف تاریخچه این مدل خاص نیز بکار رود. رنو ۵ توربو فاز ۱ اگرچه در شرایط بسیار خوبی قرار ندارد و سن بالای خودش را نشان می‌دهد اما در هر صورت محصولی دست‌نخورده است. البته باید به اینکه اشاره کنیم که برخی تغییرات جزئی نیز در آن صورت گرفته‌اند ولی این تغییرات روی سواری خودرو تأثیر نگذاشته‌اند. خریداران بالقوه می‌توانند تا چند روز دیگر پیشنهادهای خود را برای خریدار ارسال کنند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خودرو

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


همسر علی ضیا را می شناسید ؟! / حدس بزنید کیست ! + بیوگرافی و عکس عاشقانه!