خدمتکاری: میزبانی خوبی از ورزشکاران ملی‌پوش در قم داشتیم/ برنامه اصلی ما توجه بیشتر به ورزش بانوان است


خدمتکاری: میزبانی خوبی از ورزشکاران ملی‌پوش در قم داشتیم/ برنامه اصلی ما توجه بیشتر به ورزش بانوان است

رکنا ورزشی: رییس هییت دوومیدانی قم گفت: تمام تلاش ما این است تا بتوانیم ورزش دوومیدانی را در بخش بانوان به شکل بهتری دنبال کنیم.

ابوالفضل خدمتکاری در گفت‌وگو با رکنا، در خصوص انتخاب خود به عنوان رییس هیات دوومیدانی قم اظهار داشت: حدود هفت ماه عهده‌دار سرپرستی هیات دوومیدانی استان قم بودیم و پس از این تاریخ با پایان دوران سرپرستی خودم از سمت خودم استعفا گرفتم، تصمیم به حضور در انتخابات گرفتم. مجمع روز گذشته برگزار شد و من با کسب 9 رأی ماخوذه از 13 رأی به عنوان رییس هیات دوومیدانی قم انتخاب شدم. حمایت خوبی در این مدت از سمت فدراسیون دوومیدانی و اداره کل ورزش و جوانان استان قم صورت گرفت و ان‌شاءالله این تعامل و همکاری به شکل بهتری تداوم داشته باشد.

وی افزود: برنامه‌های ما این است بتوانیم از قهرمانانان نخبه و مستعد خودمان مانند گذشته حمایت کنیم. تلاش داریم هر گونه امکانات سخت‌افزاری و نرم‌افزاری در اختیار ورزشکاران خودمان قرار دهیم. در بحث استعدادیابی حدود 2 سال ویروس منحوس کرونا حاکم بود در بحث غربالگری و نخبه‌پروری به همین دلیل نتوانستیم برنامه‌هایی را که مدنظر داشتیم اجرایی کنیم. خداراشکر با کاهش ویروس کرونا یکی از مواردی که به شکل جدی مدنظر ما قرار دارد، کشف استعدادها است. همچنین در بحث جذب حامی مالی دنبال این هستیم تا بتوانیم حامیان مالی کنار خودمان داشته باشیم. در بخش بانوان هم خوشبختانه با پیگیری و تلاش اداره کل ورزش و جوانان استان قم قرار است به زودی طی چند وقت اخیر محل تمرین بانوان از بیرون شهر به داخل خود شهر انتقال پیدا کند.

رییس هییت دوومیدانی استان قم گفت: تقدیر و تشکر ویژه از علی رضایی رییس اسبق دوومیدانی استان قم و همچنین اسحاقی دبیر هیات و سایر دوستان که زحمت کشیدند تا بتوانیم از زحمات این عزیزان به شکل خوبی در جهت پیشرفت اهداف خودمان بهره‌مند شویم. این دوستان با تمام وجود برای هیات زحمات بی‌دریغ کشیدند و امیدوارم در ادامه مسیر زندگی خودشان بتوانند همچنان به ورزش اول المپیک خدمت کنند.

خدمتکاری در پایان در مورد برگزاری اردوی ورزشکاران پرش با نیزه در این استان اظهار کرد: اردوی رشته پرش با نیزه به مدت 10 روز در استان ما برگزار شد. محمد مهدی معتمدی‌نیا به همراه مربی با دانش خود امید عباس‌نیک و سه ورزشکار دیگر اردوی خوبی در قم داشتند و تا جایی که در توان ما بود از آنها حمایت کردیم تا بتوانند بدون دغدغه تمرین کنند. ان‌شاءالله این دوستان از میزبانی ما راضی باشند. امیدوارم در آینده شاهد برگزاری اردوهای بیشتری در استان خودمان باشیم.

انتهای پیام/

اخبار وبگردی را در اینجا بخوانید:

آیا این خبر مفید بود؟
0 0

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزش بانوان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


گرگی ناگهان وارد بیمارستان شد/ اما زمانی که پرستاران علت را فهمیدن، نتوانستند جلوی گریه...