آغاز به کار بخش مجازی نمایشگاه کتاب از امروز


آغاز به کار بخش مجازی نمایشگاه کتاب از امروز

مخاطبان کتاب می‌توانند از امروز با مراجعه به سایت ketab.ir کتاب‌های مورد نیازشان را سفارش دهند.

بخش مجازی سی و سومین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران، از امروز ۱۸ اردیبهشت آغاز به کار می‌کند.

به گزارش ایرنا، سی‌وسومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران از بیست‌ویکم تا سی‌ویکم اردیبهشت ماه ۱۴۰۱ در دو بخش حضوری در مصلای امام خمینی (ره) و مجازی در سامانه ketab.ir برگزار می‌شود. مخاطبان کتاب می‌توانند از امروز با مراجعه به سایت ketab.ir کتاب‌های مورد نیازشان را سفارش دهند.

برای ورود به نمایشگاه کتاب باید واکسن زده باشیم؟

از ۲۱ اردیبهشت ماه هم امکان خرید حضوری از نمایشگاه کتاب برای مخاطبان مهیاست. مسئله مهم در این میان این است که مخاطبان کتاب هنگام حضور در نمایشگاه باید کارت واکسن همراه خود داشته باشند یا خیر؟

حسین صفری مدیر کمیته اجرایی سی و سومین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران می‌گوید: از آنجا که هرگونه تجمعی در مکان برگزاری سی و سومین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران مشکل ساز می‌شود، نمی‌توان به صورت حضوری مخاطبان نمایشگاه را کنترل کرد که واکسیناسیونشان را انجام داده اند یا نه. ناشران، دست اندرکاران نمایشگاه کتاب و بازدیدکنندگان از این رویداد ادبی طبق دستورالعمل بهداشتی که وزارت ارشاد به ستاد برگزاری نمایشگاه اعلام کرده است، عمل می‌کنند.

در سی و سومین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران علاوه بر ناشران عمومی، کودک و نوجوان، دانشگاهی و ناشران خارجی، شاهد حضور ناشران دیجیتال هم هستیم.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


هیچگاه موز و تخم مرغ را باهم نخورید