حضور مدیرعامل در آخرین تمرین سرخپوشان پایتخت/ قول درویش به پرسپولیسی‌ها


حضور مدیرعامل در آخرین تمرین سرخپوشان پایتخت/ قول درویش به پرسپولیسی‌ها

رکنا ورزشی: رضا درویش در ادامه، برای بازی‌های پیش رو تا پایان فصل هم پاداشی را در نظر گرفت و به اعضای تیم اعلام کرد.

به گزارش رکنا، سرخپوشان پایتخت آخرین جلسه تمرینی پیش از سفر به اصفهان و دیدار برابر ذوب آهن از هفته بیست و ششم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران (جام خلیج فارس) را زیر نظر کادر فنی و در حضور مدیر عامل و معاونت جدید باشگاه برگزار کردند.

پیش از آغاز تمرین، یحیی گل‌محمدی سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس، دقایقی برای بازیکنان به صحبت پرداخت و در خصوص شرایط تیم، سفر به اصفهان، اردوی پیش رو و بازی برابر ذوب آهن، مواردی را تشریح کرد.

بازیکنان ابتدا بدن‌ها را گرم کردند و پس از آن، در قالب سه گروه به بازی راندو پرداختند. یحیی گل‌محمدی هم در یکی از این گروه‌ها حاضر بود.

در بخش‌های بعدی تمرین هم، مرور کارهای تاکتیکی و فوتبال هدفمند در برنامه بود.

رضا درویش مدیر عامل باشگاه به همراه محمد محمدی معاون جدید باشگاه در محل تمرین سرخپوشان حاضر شدند و نظاره‌گر آخرین تمرین قرمزپوشان پیش از سفر به اصفهان بودند و پس از پایان تمرین هم با اعضای تیم فوتبال پرسپولیس دیدار و گفت‌وگو کردند.

در جریان این دیدار، مدیر عامل و معاونت باشگاه از عملکرد کادرفنی و بازیکنان تقدیر کرده و از نتیجه بازی برابر پیکان ابراز رضایت نمودند و برای آنها در بازی با ذوب آهن آرزوی موفقیت کردند.

مدیر عامل باشگاه در خصوص مسائل مالی نیز صحبت کرد و در مورد مشکلاتی که وجود دارد، به بازیکنان حق داد و گفت؛ ما به دنبال رفع این مسائل و مشکلات هستیم.

رضا درویش در ادامه، برای بازی‌های پیش رو تا پایان فصل هم پاداشی را در نظر گرفت و به اعضای تیم اعلام کرد.

تیم فوتبال پرسپولیس بعدازظهر امروز (یکشنبه) با یک پرواز چارتر، تهران را به مقصد اصفهان ترک خواهد کرد. سرخپوشان در بازی برگشت برابر ذوب آهن، فردا (دوشنبه) در ورزشگاه فولاد شهر به مصاف تیم ذوب آهن می‌روند.

انتهای پیام/

اخبار وبگردی را در اینجا بخوانید:

آیا این خبر مفید بود؟
0 0

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دارم دلبری مانند تو