معلمان نمونه و پیشکسوت خوسف تجلیل شدند


معلمان نمونه و پیشکسوت خوسف تجلیل شدند

در مراسمی با حضور فرماندار خوسف، 82 معلم بازنشسته، چهار معلم نمونه، 6 معلم طرح شهید بهنام محمدی و یک معلم ورزشکار خوسف تجلیل شدند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خوسف، «محمدعلی ایمانی» امروز (18 اردیبهشت) در جلسه گرامیداشت روز معلم، اظهار کرد: دانش آموزان امانت های الهی در دست معلمان هستند که آموزگار آنها را از جهل به سمت رشد و کمال سوق می دهد.

فرماندار خوسف با بیان اینکه اثرپذیری دانش آموزان به دلیل دایره نفوذ معلم به اندازه ای مهم است که گاهی سرنوشت یک ملت را تعیین می کند، افزود: بیشتر انسان های موفق هم موفقیت خود را در گرو تلاش های معلم خود می دانند لذا به دنبال تلاش های معلمان؛ جوامع به توفیقاتی دست می یابد.

ایمانی در ادامه با اشاره به سخنان شهید مطهری مبنی بر اینکه معلم یکی از ذخایر زندگی است، گفت: انسان به طور فطری کمال گرا است و شاگردان با توجه به وجود کمالات اخلاقی در معلم، جذب آنها می شوند و دگرگونی های اخلاقی خاصی پیدا می کنند.

وی بیان کرد: معلم ها عامل قدرت هستند، لذا عاملی که در توانمندی انسان نقش دارند علم و آگاهی است که اگر علم به معنای واقعی در انسان به وجود بیاید می تواند هر هدفی را محقق کند.

ایمانی خاطرنشان کرد: سیاست ما عین دیانت ما است اگر با این هدف علم دنبال شود در همه عرصه ها به سمت رشد و معرفت سوق داده می شویم.

در این مراسم از ۸۲ معلم بازنشسته، چهار معلم نمونه، ۶ معلم طرح شهید بهنام محمدی، یک معلم ورزشکار و چهار خیّر برجسته شهرستان خوسف تجلیل شد.

پایان پیام/575

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


قمر در عقرب در فروردین 1403 چه روزهایی است