سعید دقیقی روی نیمکت هم گل می‌زند!(عکس)


سعید دقیقی روی نیمکت هم گل می‌زند!(عکس)

سعید دقیقی با تجربیات چند ساله مدیریتی حالا در امر مربیگری نیز عملکرد فوق العاده ای داشته است.

به گزارش "ورزش سه"، سعید دقیقی مهاجم سالهای نه چندان دور فوتبال ایران یکی از افراد تحصیلکرده این عرصه به شمار می رود. او بعد از پایان فوتبالش چندین سال در عناوین مختلف مدیریتی کار کرد. دقیقی بعد از حضور در چند صندلی مهم فدراسیون فوتبال و یک دوره عضویت در شورای شهر قزوین فصل جاری لیگ برتر را روی نیمکت پیکان به عنوان مدیر تیم شروع کرد.
در میانه راه اما سعید دقیقی بعد از تغییراتی در پیکان کناره گیری اش را اعلام کرد. دقیقی که در سال های گذشته علاوه بر فعالیت در عرصه مدیریت فوتبال دوره های مربیگری را طی کرده و مدرک A آسیا را دارد، بعد از کناره گیری از پیکان به عنوان سرمربی تیم شمس آذر قزوین منصوب شد تا اولین سرمربیگری رسمی خود را در لیگ دسته اول تجربه کند.

سعید دقیقی روی نیمکت هم گل می‌زند!(عکس)
نکته قابل توجه اینکه شمس آذر با هدایت دقیقی متحول شده و توانسته در پایان هفته بیست و هشتم لیگ یک به رتبه تک رقمی برسد. شمس آذر تا قبل از حضور دقیقی در راس کادرفنی از 18 مسابقه 16 امتیاز گرفته بود اما در 10 بازی گذشته که با هدایت مهاجم گلزن و سابق فوتبال ایران به میدان رفته 20 امتیاز کسب کرده و حالا با 36 امتیاز در رده نهم قرار دارد.
این تیم لیگ یکی حالا دیگر خطر سقوط به دسته اول را نیز احساس نمی کند و در 6 هفته پایانی مسابقات نیز به دنبال ارتقای رتبه خود است. دقیقی به عنوان شاگرد اول کلاس مربیگری درجه A آسیا حالا خود را برای حضور در کلاس حرفه ای مربیگری آماده می کند و خود را به عنوان یکی از مربیان آینده دار فوتبال ایران معرفی کرده است.

سعید دقیقی روی نیمکت هم گل می‌زند!(عکس)

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی