اتلتیکو 1-0 رئال: نه تونل افتخار، نه امتیاز


اتلتیکو 1-0 رئال: نه تونل افتخار، نه امتیاز

رئال مادرید در دیداری خارج از خانه مقابل اتلتیکو مادرید 1-0 شکست خورد.

به گزارش "ورزش سه"، شاگردان کارلو آنچلوتی که هفته قبل قهرمانی‌شان را در لالیگا قطعی کرده بودند، در دیدار امشب برابر رقیب همشهری چندان انگیزه‌ای نداشتند و در نهایت با یک گل شکست خوردند.

اتلتیکو بازی را بهتر آغاز کرد و در دقیقه 4، روی پاس کوندوگبیا، این کوره‌آ بود که صاحب موقعیت شد اما ضربه او از کنار دروازه رئال به بیرون رفت.
سه دقیقه بعد، روی اشتباه کاسمیرو، کاراسکو صاحب موقعیت شد اما حضور به موقع ادر میلیتائو، دروازه رئال را نجات داد. یک دقیقه بعد، بار دیگر کاراسکو روی یک حرکت انفرادی صاحب فرصت شد اما ضربه او راهی به چهارچوب دروازه رئال پیدا نکرد.
در ادامه باز هم این بازیکنان اتلتیکو بودند که بیشتر توپ و میدان را در اختیار داشتند اما این مالکیت بیشتر توپ، به موقعیت ویژه ای منجر نمی شد.
در دقیقه 30 بود که روی همکاری با یورنته، این کونیا بود که صاحب موقعیت شد اما ناچو فرناندز با حضور به موقع، مانع از گلزنی او شد.
فشار حملات اتلتیکو ادامه داشت تا اینکه در دقیقه 38 این تیم صاحب یک ضربه پنالتی شد. برخورد وایخو با کونیا در محوطه جریمه رئال باعث سرنگونی مهاجم اتلتیکو شد و داور بعد از استفاده از VAR نقطه پنالتی را نشان داد. کاراسکو پشت توپ قرار گرفت و برخلاف جهت حرکت لونین موفق شد دروازه رئال را باز کند.

اتلتیکو 1-0 رئال: نه تونل افتخار، نه امتیاز

بعد از این گل رئالی ها پیش کشیدند و چیزی نمانده بود که در آخرین دقیقه این نیمه، روی پاس رودریگو، تونی کروس با یک ضربه دیدنی دروازه را باز کند اما توپ از کنار دروازه اتلتیکو به بیرون رفت.
در وقت های تلف شده بار دیگر رئالی ها صاحب موقعیت شدند اما اوبلاک این بار ضربه یوویچ را دفع کرد تا نیمه اول با همان یک گل به پایان برسد.

نیمه دوم را رئال بهتر آغاز کرد و در دقیقه 50، روی پاس آسنسیو چیزی نمانده بود که یوویچ کار را تمام کند اما ساویچ با حضور به موقع دروازه اتلتیکو را بسته نگه داشت.
در ادامه بازی متعادل شد و در دقیقه 57، اتلتیکو صاحب موقعیت شد اما ولی گریزمان نتوانست از این فرصت استفاده کند و توپ را از بالای دروازه به بیرون زد.
دو دقیقه بعد، روی پاس خوب آسنسیو، کاسمیرو با اوبلاک در موقعیت تک به تک قرار گرفت ولی ضربه ضعیف او در دستان دروازه بان حریف قرار گرفت.
در دقیقه 60 روی حرکت خوب یورنته، کاراسکو فرصت داشت تا گل دوم در این دیدار را به ثمر برساند اما باز هم ضربه اش را از بالای دروازه به بیرون رفت.

اتلتیکو 1-0 رئال: نه تونل افتخار، نه امتیاز

حملات دو تیم ادامه پیدا کرد و موقعیت های خوبی روی دروازه ها ایجاد شد اما کم دقتی در زدن ضربات نهایی باعث شد تا این فرصت ها از دست برود. در دقیقه 77 همه چیز برای گل دوم کاراسکو فراهم بود اما توپ به تیر دروازه برخورد کرد.
در دقایق پایانی هم هر دو تیم به دنبال گلزنی بودند اما در نهایت توپ دیگری از خط دروازه ها عبور نکرد و اتلتیکو با همان یک گل به پیروزی رسید تا شاگردان دیه‌گو سیمئونه علاوه بر اینکه در ابتدای بازی تونل افتخاری برای حریف ترتیب ندهند، در پایان بازی هم آنها را دست خالی به خانه بفرستند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


هیچگاه موز و تخم مرغ را باهم نخورید