برگزاری کارگاه های آموزشی «سبک زندگی اسلامی ایرانی» در شهرستان باشت


برگزاری کارگاه های آموزشی «سبک زندگی اسلامی ایرانی» در شهرستان باشت

کارگاه های آموزشی «سبک زندگی اسلامی ایرانی در تحکیم بنیان خانواده» در شهرستان باشت برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی باشت امروز (۱۴ اردیبهشت ماه) گفت: کارگاه های آموزشی و هم‌اندیشی «سبک زندگی اسلامی ایرانی در تحکیم بنیان خانواده» از نیمه اردیبهشت ماه جاریدر مساجد و حسینیه های باشت برگزار می شود.

پرویز مددی از برگزاری کارگاه های هم‌اندیشی و سبک زندگی اسلامی ایرانی در تحکیم بنیان خانواده و پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی در باشت خبر داد و گفت: این برنامه به مدت بیش از دو ماه در شهرهای باشت و بوستان و روستاهای دارای روحانی مستقر برگزار می‌شود.

وی بیان کرد: این نشست هم‌اندیشی در شهرستان باشت از ۲۰ اردیبهشت در مساجد و حسینیه ها با حضور جوانان و نوجوانان و همچنین بزرگ سالان برگزار می‌شود.

مددی، ترویج و آشنایی خانواده‌ها با الگوی زندگی اسلامی، ایرانی و مقابله با ابعاد نامطلوب سبک زندگی غربی را از اهداف برگزاری این نشست‌ها عنوان کرد و گفت: سبک زندگی و تحکیم بنیان خانواده یکی از موضوعاتی است که امروز باید موردتوجه ویژه قرار گیرد.

سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی باشت خانواده را اجتماع کوچکی دسرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی باشتانست که اگر بتوانیم سبک زندگی اسلامی ائمه اطهار را به فرزندانمان آموزش دهیم ، می‌توانیم مقابل بسیاری از آسیب‌های اجتماعی ایستادگی کنیم.

وی گفت: خانواده می‌تواند در پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی بسیار مؤثر باشد و رفت و آمدهای فررندانشان را کنترل و راهنمایی های لازم را به آنان توصیه کنند.

دبیر شورای فرهنگ عمومی این شهرستان باشت اظهار داشت: کلید اصلی و راهکار ارتقای سطح زندگی ایرانی و اسلامی آموزش است و خانواده نخستین و مؤثرترین نهادی است که در آن ارزش‌های فرهنگی، دینی، اجتماعی و اخلاقی به نسل‌های آینده منتقل می‌شود.

مددی خاطر نشان کرد: خانواده‌های سالم، فرهنگی و ارزشی منجر به ایجاد جامعه‌ای سالم و به دور از معضلات و مشکلات اجتماعی و انحرافات و ناهنجاری‌های فرهنگی می‌شوند.

سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان باشت گفت: باید تمام دستگاه‌های اجرایی، فرهنگی و نهادهای مرتبط، راهکارهای تقویت بنیان خانواده را با تکیه بر فرهنگ اصیل ایرانی و اسلامی ارائه کنند.

پایان پیام/82

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


175 سوال جرات و حقیقت برای دختران و پسران + ایده عاشقانه