(ویدیو) کتک زدن وحشتناک یک دانش‌آموز در شیراز توسط معلم


(ویدیو) کتک زدن وحشتناک یک دانش‌آموز در شیراز توسط معلم

روابط عمومی آموزش و پرورش استان فارس به رسانه‌ها در ایران اعلام کرد که ضمن تایید محتوای فیلم مذکور با معلم خاطی برخورد می‌شود.

دیروز ویدیویی در شبکه‌های اجتماعی منتشر شده که نشان می‌دهد معلمی در حال کتک زدن یک دانش‌آموز در کلاس درس است. گفته می‌شود که این اتفاق در شیراز و کلاس درس دینی رخ داده است.

به گزارش فرارو؛ در واکنش به انتشار این ویدیو، روابط عمومی آموزش و پرورش استان فارس به رسانه‌ها در ایران اعلام کرد که ضمن تایید محتوای فیلم مذکور با معلم خاطی برخورد می‌شود.

حمیدرضا شعبانی، مدیر روابط عمومی آموزش و پرورش گفت: این مساله ظهر روز شنبه ۱۷ اردیبهشت در کلاس پایه دهم دبیرستان ناصریان شیراز اتفاق افتاده که فیلم آن شامگاه شنبه در فضای مجازی منتشر و موجب واکنش اجرایی سریع آموزش و پرورش شد.

براساس بررسی‌های اولیه، معلم مربوطه طی تماسی با دانش آموز، از وی دلجویی کرده و موضوع به صلح و سازش بین معلم و شاگرد انجامیده است.

این اتفاق در حالی افتاد که اواخر فرودین ماه نیز دانش‌آموزی در اشنویه به خاطر پرتاب تخته پاک کن توسط معلم سرش شکست و معلم خاطی به مدت یک ماه ملزم به انجام کار‌های خدماتی شد. جزئیات این ماجرا را اینجا بخوانید.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


لعیا زنگنه راه بهاره رهنما را می رود!/ عکس