جوانان هرمزگان بر سکوی قهرمانی دوومیدانی کشور ایستادند


جوانان هرمزگان بر سکوی قهرمانی دوومیدانی کشور ایستادند

بندرعباس- ایرنا- رییس هیات دوومیدانی هرمزگان از قهرمانی تیم جوانان استان در رقابتهای انتخابی تیم ملی و گرامیداشت زنده یاد سید رضا انتظاری خبر داد.

منصور روشن قیاس دوشنبه به خبرنگار ایرنا اظهار داشت: تیم هرمزگان در این رقابتها با ترکیب طاها داوری، امیرحسین خاکسار، محمدرضا داوری و امیر ملایی با هدایت جلیل ساکت حضور یافت.

وی افزود: در پایان تیم امدادی هرمزگان در این رقابتها بر سکوی نخست در ماده های ۴ در ۱۰۰ متر امدادی ایستاد و عنوان قهرمانی را از آن خود کرد.

روشن قیاس با بیان اینکه این مسابقات از روز ۱۸ اردیبهشت ماه آغاز شده، خاطرنشان کرد: این دوره از مسابقات به مدت ۲ روز و با حضور ۱۸۷ ورزشکار از استان‌های مختلف کشور در پیست تارتان مجموعه ورزشی امام خمینی (ره) و پیست دو و میدانی مجموعه ورزشی شهدای پنجم مرداد اراک برگزار می‌شود.

به گزارش ایرنا، رقابتهای انتخابی تیم ملی دوومیدانی جوانان کشور در مواد ۱۰۰ متر دهگانه، پرش طول دهگانه، پرتاب چکش، ۱۰۰ متر، پرش ارتفاع، ۱۱۰ متر با مانع، پرش سه گام، پرتاب وزنه دهگانه، پرش ارتفاع دهگانه، پرتاب وزنه، ۸۰۰ متر، ۴۰۰ متر، ۴۰۰ متر دهگانه، پرتاب دیسک، سه هزار متر، چهار در ۱۰۰ متر امدادی، ۱۰ هزار متر پیاده روی، ۱۱۰ متر با مانع دهگانه، پرتاب دیسک دهگانه، پرش با نیزه، پرش طول، پرتاب نیزه، ۲۰۰ متر، پرش با نیزه دهگانه، پرتاب نیزه دهگانه، ۴۰۰ متر با مانع، یک هزار و ۵۰۰ متر، سه هزار متر با مانع، یک هزار و ۵۰۰ متر دهگانه، پنج هزار متر و چهار در ۴۰۰ متر امدادی برگزار می‌شود.

در حال حاضر۵۰۰ نفر به صورت حرفه ای و سازمان یافته در دو بخش بانوان و آقایان در هرمزگان در رشته دو و میدانی مشغول به فعالیت هستند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه هرمزگان

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی