واکنش روزنامه انگلیسی به اظهارات جنجالی گواردیولا


واکنش روزنامه انگلیسی به اظهارات جنجالی گواردیولا

روزنامه انگلیسی نسبت به اظهارات روز گذشته پپ گواردیولا واکنش نشان داد.

به گزارش مشرق، روز گذشته منچسترسیتی در یک بازی تهاجمی و دیدنی مقابل نیوکاسل به برتری ۵ بر صفر رسید تا به صدر جدول بازگردد و با لیورپول ۳ امتیاز فاصله گیرد.

منچسترسیتی در حالی به این برد رسید که چهارشنبه شب مقابل رئال مادرید شکست تلخی را تجربه کرد و از رسیدن به فینال لیگ قهرمانان اروپا بازماند.

واکنش روزنامه انگلیسی به اظهارات جنجالی گواردیولا

پس از این برد گواردیولا واکنش نشان داد و گفت: همه رسانه‌ها از لیورپول حمایت می‌کنند. این تیم سبقه‌ای عالی در اروپا دارد ولی در لیگ برتر انگلیس در ۳۰ سال اخیر تنها یک بار به قهرمانی رسیده است. البته این تیم در کنار منچستریونایتد، پرافتخارترین و پرطرفدارترین تیم‌ انگلیس است و چنین چیزی طبیعی بوده که بیشتر طرفدار لیورپول باشند. هیچ‌کس در هفته گذشته ما را قهرمان نمی‌دانست ولی الان شما از قهرمانی ما صحبت می‌کنید.

روزنامه میرر نسبت به این اظهارات گواردیولا واکنش نشان داد و در جلد اصلی خود نوشت: تو عاشق کلوپ هستی ولی از ما می‌خواهی شکست بخوریم!

واکنش روزنامه انگلیسی به اظهارات جنجالی گواردیولا

میرر انگلیس مدعی شد که علت طرفداری از لیورپول به دلیل رسیدن این تیم به فینال لیگ قهرمانان اروپاست و کسی نمی‌خواهد از یک بازنده طرفداری کند.

در ۵ سال اخیر، لیورپول با یورگن کلوپ ۳ بار به فینال لیگ قهرمانان اروپا رسیده ولی پپ گواردیولا با سیتی تنها یک بار به فینال رسید که آن هم مغلوب چلسی شد.

منبع: فارس

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


متن خیر مقدم ؛ متن خوش آمد گویی دوستانه ، رسمی و زیبا