اجرای 2 هزار کارگاه آموزشی درسال تحصیلی جاری در شهرستان های استان تهران


اجرای 2 هزار کارگاه آموزشی درسال تحصیلی جاری در شهرستان های استان تهران

شهرری - ایرنا - معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران گفت:به منظور افزایش بهره وری آموزشی در مقطع ابتدایی، بیش از 2 هزار و 600 کارگاه آموزشی در شش ماهه سال تحصیلی 1401-1400 در مناطق 21 گانه شهرستان های استان تهران اجرا شده است.

به گزارش روز دوشنبه ایرنا از اداره کل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران، غلامرضا بختیاری اظهار داشت:از ابتدای مهر ماه ۱۴۰۰ تا پایان اسفند ماه، بیش از ۲ هزار و ۶۰۰ کلاس کارگاهی به صورت حضوری و غیرحضوری(الکترونیکی) در مناطق تابعه برگزار شده است.

وی افزود: در این کلاس ها آموزگاران، مدیران و کادر اجرایی مدارس حضور داشتند.

بختیاری، با اشاره به ساعات تخصیص داده شده به مناطق و حضور راهبران برنامه های درسی شش پایه، بیان داشت :با توجه به طرح و برنامه های اداره تکنولوژی، گروه های آموزشی و بررسی محتوای ابتدایی و به منظور افزایش شایستگی های حرفه ای و توانمند سازی همکاران دوره ابتدایی، این کارگاه های آموزشی برگزار شد.

به گزارش ایرنا، هم اکنون بیش از ۱۳ هزار مدرسه، با بیش از ۹۱ هزار کلاس درس در سطح استان تهران فعالیت دارند.

با وجود تعاریف زیاد درباره بهره وری ، به منظور اجرایی کردن آن در آموزش و پرورش می بایست تعریفی هماهنگ و سازگار با شرایط و نیازهای آموزش و پرورش به کار برد و ازطریق مشارکت کلیه کارکنان قدمهای موثری را در این راه برداشت.

راهکارهای افزایش بهره وری مستلزم شناخت کافی وضعیت موجود و فرهنگ کاری آموزش و پرورش است. باتوجه به تفاوتهای مهم در فرهنگ کاری سازمانها و وضعیت موجود آنها می توان گفت راهکارهای افزایش بهره وری نیز در آنها متفاوت خواهدبود. در سطح کلان یا ملی این وظیفه دولت است که با برنامه ریزی لازم زمینه ارتقای بهره وری را فراهم سازد.

اما در سطح خرد یعنی در سطح مدارس ، مدیریتها و سازمانهای آموزش و پرورش ، وظیفه مدیران این واحدهاست که با ایجاد جو مشارکت در محیط ، در کارکنان احساس غرور نسبت به کار ایجاد کرده و با تشویق کارکنان خوب و تلاشگر، گرایش و تعلق خاطر آنان را به محیط کار بیشتر کنند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه تهران

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی