زنگ سپاس معلم در مدارس قصرشیرین به صدا درآمد


زنگ سپاس معلم در مدارس قصرشیرین به صدا درآمد

قصرشیرین- ایرنا- به مناسبت گرامیداشت سالروز شهادت شهید مرتضی مطهری و هفته معلم، زنگ سپاس از معلم با حضور جمعی از مسوولان قصرشیرین روز دوشنبه در مدرسه شهدای روندی این شهرستان نواخته شد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، رییس اداره آموزش و پرورش قصرشیرین در این مراسم با گرامیداشت سالروز استاد شهید مطهری و با تجلیل از معلمان و فرهنگیان، افزود: جایگاه معلم بسیار والا است و خداوند خود را معلم قلمداد می کند از این رو ما هم بر خود می بالیم که معلم هستیم چون این افتخار نصیب هر کسی نمی شود.

«احمد خدرویسی» افزود: اگر شیوع کرونا نبود به زحمات معلمان پی نمی بردیم چون یکی از محاسن این دوران این بود که اولیا وظیفه تعلیم دانش آموزان را در کنار معلمان در منزل عهده دار شدند و از نزدیک شاهد بودند که معلمان چه زحماتی را متقبل می شوند.

وی ادامه داد: همچنین این هفته مصادف با هفته سلامت است که همه می دانیم سلامتی بالاترین نعمتی است که خداوند به انسان داده و تعلیم و تربیت نیازمند سلامتی است.

خدرویسی با قدردانی از زحمات شبکه بهداشت و درمان قصرشیرین در راستای نظارت بر بهداشت مدارس با توجه به شیوع کرونا از همکاری اولیا و معلمان و مدیران مدارس در راستای ترغیب به واکسیناسیون به منظور ریشه کنی و مهار ویروس کرونا قدردانی کرد.

رییس آموزش و پرورش قصرشیرین در ادامه با اشاره به ویژگی های شخصیتی شهید مطهری افزود: این معلم شهید شخصیتی فیلسوف و صاحب نظری در اخلاق، عرفان بود.

چهار هزار و ۱۲۷ دانش آموز در مقاطع مختلف تحصیلی در ۵۲ مدرسه شهری، روستایی و عشایری قصرشیرین در سال جاری به تحصیل مشغول هستند.

قصرشیرین در غرب کرمانشاه بیش از ۲۷ هزار نفر جمعیت و ۱۸۶ کیلومتر مرز با عراق دارد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه کرمانشاه

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


هیچگاه موز و تخم مرغ را باهم نخورید