خرید بلیط هواپیما تهران استانبول با ارزانترین قیمت


پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

پایگاه خبری تحلیلی انتخاب (Entekhab.ir) :

استانبول یکی از شهرهای توریستی ترکیه است که به خاطر نزدیکی به ایران ،تعداد پروازهای زیاد،سفر بدون ویزا و تشابهات فرهنگی زیاد با ایران مورد توجه گردشگران ایرانی قراردارد. بیشتر مردم این شهر به زبان های ترکی و کردی آشنایی دارند و کمتر زبان انگلیسی رواج دارد. بدلیل پروازهای متعدد از ایران به این شهر توریستی ترکیه خرید بلیط هواپیما تهران استانبول چندان سخت و گران نیست.

بلیط تهران استانبول

برای سوارشدن به هواپیما به بلیط احتیاج داریم بلیط برگه ای کاغذی یا الکترونیکی است که مشخص می کند مسافر بایستی در چه ساعتی و با چه هواپیمایی از کدام فرودگاه به کدامین فرودگاه دیگر پرواز کند و چقدر بار را می تواند با خود حمل نماید.

برای تهیه بلیط تهران استانبول چندین راه وجود دارد

مراجعه به سایت های فروش بلیط اینترنتی مراجعه حظوری به دفاتر مسافرتی مراجعه به فرودگاه

خرید بلیط هواپیما تهران استانبول با ارزانترین قیمت

بلیط ارزان تهران استانبول

برای خرید بلیط ارزان تهران استانبول بهتر است از مسافران با تجربه سوال کنید یا اینکه خود یک فرد حرفه ای در این زمینه تبدیل شوید .برای اینکار ابتدا باید با مفاهیم اساسی بلیط و پرواز آشنا شوید. بلیط ارزان همیشه به معنی بلیط هواپیمای درب و داغان نیست.

بلیط ها بر اساس شرایط پذیرش مسافر با کلاس های مختلفی ارایه می شوند. کلاس های اقتصادی یا اکونومی برای مسافرانی که قدرت خرید کمتری دارند ارایه شده که به نحوی حمایت از همه اقشار جامعه انسانی باشد.

بلیط های ارزان تهران استانبول بیشتر مربوط به کلاس اکونومی می باشد.

بلیط هواپیما تهران استانبول

شهر استانبول به نحوی یک فرودگاه ترانزیتی برای ایرانی ها هم به شمار می رود .از ایران به همه کشورهای جهان پرواز مستقیم وجود ندارد و بدلیل تحریمات گسترده ای که علیه ایران وجود دارد،بسیاری از شرکت های هواپیمایی در ایران فعالیت ندارند. همین امر باعث شده که پروازهای متعددی از ایران به ویژه از تهران به استانبول درجریان باشد. وجود هواپیمایی ترکیش ایرلاین که یکی از بهترین شرکتهای هواپیمایی در جهان به حساب می آید و پروازهای متعدد این شرکت به اقصی نقاط جهان شرایط را برای سفر ایرانی ها به ترکیه جذاب تر نموده است. عدم درخواست ویزا برای ایرانی ها و اقامت سه ماهه نیز از دلایلی است که بلیط هواپیما تهران استانبول رابه پرفروش ترین بلیط مسیر خارجی در ایران تبدیل کرده است.

بلیط هواپیما تهران به استانبول به دو صورت بلیط سیستمی و بلیط چارتری عرضه می شود.

بلیط چارتر تهران استانبول

بلیط چارتر تهران استانبول توسط شرکت های متعددی ارایه می شود که در جدول داخل همین صفحه رزرو مشاهده می کنید. در سایت بلیط چارتر پروازهایی که با نام اکونومی ( اقتصادی ) مشخص شده اند چارتر می باشند. بیشتر پروازهای چارتری تهران استانبول قابلیت کنسلی ندارند و در صورت استفاده نکردن از پرواز هزینه ای به مسافر برگشت داده نخواهد شد . و هرگونه اشتباه در رزرو با جریمه مورد تایید شرکت چارتر کننده قابل اصلاح است. پس نهایت دقت را در رزرو بلیط استانبول بکار ببندید.

بلیط هواپیما سیستمی تهران استانبول

همانطور که گفتیم بلیط ها به دو دسته سیستمی و چارتری تقسیم می شوند. بلیط هواپیما سیستمی تهران استانبول معمولا از طرف شرکت های پروازی ایرانی و خارجی قابل عرضه است از شرکت های ایرانی ارایه دهنده بلیط سیستمی می توان به هواپیمایی معراج،زاگرس،ایران ایر،ایرن ایرتور، قشم ایر و .... اشاره کرد و از شرکت های هواپیمایی خارجی می توان به شرکت های ترکیش ایرلاین،پگاسوس،آنادولوجت اشاره نمود.

بلیط سیستمی چند خاصیت دارد یکی خاصیت استرداد بعد از رزرو و دومی استرداد در صورت عدم استفاده از پرواز .توجه داشته باشید هرگونه تغییر در بلیط همراه با جریمه است.جریمه بسته به شرکت هواپیمایی فرق می کند .قبل از رزو بلیط می توانید با کلیک بر روی قوانین شرایط استرداد بلیط هواپیما سیستمی تهران استانبول را مشاهده نمایید.

آخرین قیمت بلیط هواپیما تهران استانبول

قیمت بلیط تهران استانبول ثابت نیست هرچند مثل پروازهای داخلی در مسیر پروازی تهران استانبول هم پرواز سیستمی و هم چارتری وجود دارد .اما یک تفاوت خیلی مهم در پرواز های این مسیر وجود دارد .مسیر تهران استانبول چون هم شرکت های هواپیمایی داخلی و هم خارجی فعالیت دارند . رقابت شدیدی در جذب مسافر وجود دارد. در این رقابت که 4 طرف اصلی وجود دارد .قیمت بلیط ها در صورت نزولی شدن تعداد مسافر به شدت کاهش می یابد و حتی بعضی مواقع نرخ بلیط به کمتر از 300 هزار تومان هم می رسد معادل 10 دلار.

بنابراین مسافرهای حرفه ای مثل شما که مشغول خواندن این مطلب هستید سعی می کنند همیشه از آخرین قیمت بلیط هواپیما تهران استانبول آگاه باشند تا بتوانند بر اساس آن پیش بینی کنند که چه وقت بلیط خود را رزرو کنند .

بلیط لحظه آخری تهران استانبول

اینکه چه موقع بلیط ارزان می شود بسیار مهم است. اما قرار نیست شما بصورت حرفه ای بتوانید نقاط شکست نرخی را تشخیص بدهید و بعضی وقت ها فرصت این کار را ندارید اما اگر می خواهید بفهمید که چه وقت می توانید بلیط لحظه آخری تهران استانبول را بخرید ما به شما چند راهکار می دهیم.

روش های خرید بلیط لحظه آخری تهران استانبول

نکته اول در ساعات غیر معمول بلیط بخرید . در بلیط های چارتری مسوولیت نرخ گذاری و فروش بر عهده مدیر تورهای شرکت چاتر کننده است . بسیاری از مدیر تورها بعد از ساعات اداری برای فروش بلیط سعی میکنند نرخ پایین تری برای پروازها بگذارند که زودتر فروش برود و هواپیما با جای خالی کمتری پرواز کند .

بازه پیشنهادی خرید بلیط هواپیما تهران استانبول بازه زمانی خارج از ساعات اداری است . و بازه پیشنهادی برای سوارشدن به( ساعت پرواز ) هواپیما آخر شب ها و یا بامداد است. این بلیط ها معمولا بیشترین احتمال کاهش نرخ را دارند.

پرواز تهران به استانبول

پروازهایی که از تهران به مقصد استانبول در جریان است از فرودگاه بین المللی امام خمینی انجام می شود.

شهر تهران دو فرودگاه دارد به نام های فرودگاه مهرآباد و فرودگاه امام خمینی.

استانبول هم دارای دو فرودگاه بنام های فرودگاه استانبول (جدید) و فرودگاه سابیحا گوکچن است . پروازهای تهران به استانبول از فرودگاه امام خمینی انجام و به یکی از دو فرودگاه استانبول یا سابیحا وارد می شود .

پروازهای مسیر برگشت فقط به فرودگاه امام خمینی وارد می شود و از استانبول به مهرآباد درحال حاظر هیچ پروازی انجام نمی شود.

خرید بلیط هواپیما تهران استانبول با ارزانترین قیمت

مدت زمان پرواز تهران به استانبول

مدت زمان پرواز تهران به استانبول03:20 دقیقه می باشد اما هنگامی که شما به استانبول رسیدید متوجه می شوید که زمان در ترکیه 01:30 از ساعت تهران جلوتر است یعنی اگر شما ساعت 10:00 از تهران حرکت کنید ساعت فرود شما در فرودگاه استانبول 11:50 دقیقه است.

قیمت بلیط هواپیما تهران استانبول

قیمت بلیط هواپیما تهران استانبول متغییر است و به عوامل زیادی بستگی دارد برای مشاهده نرخ های آنلاین و لحظه آخری استانبول به سایت blitcharter.com مراجعه نمایید . این سایت که قدمتی 9 ساله دارد یکی از سایت هایی می باشد که با اطمینان و سرعت زیاد می توانید از آن خرید نمایید. برخلاف بیشتر پلتفرم های فروش بلیط دسترسی به این سایت از هیچ کشوری محدودیت ندارد . و احتیاجی به استفاده از پروکسی نیست .

خرید بلیط هواپیما تهران استانبول با ارزانترین قیمت

در هر صورت اگر امکان خرید بلیط را نداشتید می توانید بر روی پیام رسان واتساپ با شماره 09211621846 در ارتباط باشید.

سایت بلیط چارتر مربوط به دفتر خدمات مسافرت هوایی و گردشگری کاوات می باشد .

آفر بلیط استانبول

آفرها یا همان تخفیفات فوق العاده به صورت لحظه ای بر روی سایت ظاهر می شود و اگر فرصت کافی برای رصد سایت بلیط چارتر را داشته باشید به راحتی میتوانید آفر بلیط استانبول را دریافت نمایید . آفر ها زمان مشخصی ندارند اما معمولا 10 ساعت قبل از پرواز شروع می شوند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اقتصادی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


چرا انسان های مدرن جایگزین نئاندرتال‌ها شدند؟