تست گوزن لکسوس NX 350h 2022 با چاشنی کم فرمانی


تست گوزن لکسوس NX 350h 2022 با چاشنی کم فرمانی

زمان تماشای عملکرد لکسوس NX 350h 2022 در تست ایمنی گوزن فرا رسیده است. این خودروی جدید در دومین نسل خود قرار دارد و از نظر جایگاه بین کراس اوورهای UX و RX قرار می‌گیرد. کانال یوتیوب KM77 این تست‌ها را انجام می‌دهد و هدف از برگزاری آن نیز تخمین توانایی‌های خودرو در زمان روبرو … The post تست گوزن لکسوس NX 350h 2022 با چاشنی کم فرمانی...

زمان تماشای عملکرد لکسوس NX 350h 2022 در تست ایمنی گوزن فرا رسیده است. این خودروی جدید در دومین نسل خود قرار دارد و از نظر جایگاه بین کراس اوورهای UX و RX قرار می‌گیرد. کانال یوتیوب KM77 این تست‌ها را انجام می‌دهد و هدف از برگزاری آن نیز تخمین توانایی‌های خودرو در زمان روبرو شدن با موانع ناگهانی در جاده‌هاست. این تست با سرعت ورودی ۷۷ کیلومتر در ساعت شروع می‌شود. البته NX 350h نتوانسته است با این سرعت از بین مخروط‌ها عبور کند اما خب فاصله چندانی نیز با موفقیت نداشته است.

تست گوزن لکسوس NX 350h 2022 با چاشنی کم فرمانی

زمانی که خودرو با سرعت ۷۸ کیلومتر در ساعت وارد مسیر شده است راننده با دو مخروط در دسته دوم برخورد کرده است. کاهش سرعت به ۷۵ کیلومتر در ساعت به لکسوس اجازه عبور موفقیت‌آمیز از مسیر را داده است. البته KM77 به مشکل سیستم کنترل پایداری خودرو اشاره می‌کند که در بخش نهایی مخروط‌ها سرعت را به ۲۵ کیلومتر در ساعت کاهش داده است. برای مقایسه محسوس‌تر شاهد حضور هوندا HR-V هم در تست گوزن هستیم که این خودرو با سرعت ۷۴ کیلومتر در ساعت ارزیابی می‌شود و کنترل پایداری آن در بخش نهایی سرعت را به ۳۸ کیلومتر در ساعت کاهش می‌دهد. این مجله می‌گوید NX 350h در زمان تست با سرعت‌های بالاتر از کم فرمانی رنج می‌برد. البته در ویدئو گفته می‌شود این یک واکنش نرمال برای محصولاتی با این کلاس و ابعاد است. NX 350h در تست اسلالوم هم زمان ۲۴ ثانیه را بر جای گذاشته است که برای برابری با پژو ۳۰۸ هیبرید و قرار گرفتن در جایگاه سوم کافی است. مینی کوپر SE با زمان ۲۳.۳ ثانیه بهترین عملکرد را در این تست دارد و پس از آن نیز کوپرا بورن با زمان ۲۳.۶ ثانیه قرار می‌گیرد.

تست گوزن لکسوس NX 350h 2022 با چاشنی کم فرمانی

NX در آمریکا با چهار نوع قوای محرکه عرضه می‌شود. مدل NX 250 به پیشرانه ۴ سیلندر ۲.۵ لیتری تنفس طبیعی با قدرت ۲۰۳ اسب بخار و گشتاور ۲۵۰ نیوتون متر مجهز است. مدل NX 350 از نیروگاه ۴ سیلندر ۲.۴ لیتری توربو که قدرت ۲۷۵ اسبی و گشتاور ۴۳۰ نیوتون متری تولید می‌کند سود می‌برد. نسخه NX 350h نیز دارای پیشرانه ۴ سیلندر ۲.۵ لیتری و دو پیشرانه الکتریکی است و قدرت ترکیبی ۲۳۹ اسب بخاری را ارائه می‌کند. نهایتاً به مدل پلاگین هیبریدی NX 450h+ می‌رسیم که پیشرانه ۴ سیلندر ۲.۵ لیتری و واحد الکتریکی آن قدرت مجموع ۳۰۲ اسب بخاری را در اختیار راننده می‌گذارند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خودرو

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


بهترین و زیباترین شعر درباره جشن خودکار برای کلاس سوم و چهارم ابتدایی