لیست کامل فوتبالیست‌ها و مربیانی که زبان انگلیسی یا زبان دیگر را بلد هستیند!


لیست کامل فوتبالیست‌ها و مربیانی که زبان انگلیسی یا زبان دیگر را بلد هستیند!

در مطلب امروز لیست تمام بازیکان فوتبالی که به زبان  انگلیسی یا زبان‌های دیگر مسلط هستند را برای شما آورده‌ایم. قطعا بلد بودن زبان دیگر به خصوص زبان انگلیسی تاثیر بسیار زیادی بر موفقیت افراد دارد به خصوص فوتبالیست‌ها زیرا که به راحتی میتوانند ارتباط برقرار کنند یکی از ملاک های تیم‌های پیشرفته دنیا این است که شما بتوانید به راحتی با آن‌ها ارتباط...

لیست کامل فوتبالیست‌ها و مربیانی که زبان انگلیسی یا زبان دیگر را بلد هستیند!

در مطلب امروز لیست تمام بازیکان فوتبالی که به زبان انگلیسی یا زبان‌های دیگر مسلط هستند را برای شما آورده‌ایم. قطعا بلد بودن زبان دیگر به خصوص زبان انگلیسی تاثیر بسیار زیادی بر موفقیت افراد دارد به خصوص فوتبالیست‌ها زیرا که به راحتی میتوانند ارتباط برقرار کنند یکی از ملاک های تیم‌های پیشرفته دنیا این است که شما بتوانید به راحتی با آن‌ها ارتباط برقرار کنید.

لیست بازیکنان فوتبالی که انگلیسی بلدند

سعید عزت اللهی علیرضا جهانبخش رایان تفضلی رضا قوچان نژاد سامان قدوس آندرانیک تیموریان جواد نکونام الکس سمیع‌زاده مسعود شجاعی علی کریمی (استقلال تهران) اللهیار صیادمنش کاوه رضایی کریم انصاری‌فرد سردار آزمون اشکان دژاگه پژمان منتظری علی قلی‌زاده رامین رضاییان علیرضا حقیقی احسان حاج‌صفی سروش رفیعی

طبق گفته تمامی سایت‌های خبری کارلوس کیروش و رضا قوچان نژاد اساتید یادگیری زبان انگلیسی بودند. لژینورها نیز به واسطه حضورشان در تیم های مختلف اروپایی یا آسیایی، توانایی خوبی در صحبت کردن زبان انگلیسی دارند .

سعید عزت اللهی

مطمئنا بازی ایران و اسپانیا در جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه را به خاطر می‌آورید که جواد خیابانی گزارشگر این بازی با زوم شدن تصویر روی عزت اللهی اشاره کرد: " سعید به خوبی اسپانیایی بلد است" و این جمله تاریخی چه جنجال‌هایی در فضای اجتماعی به وجود آورد! سعید فوتبال ایران جدا از زبان فارسی، به زبان‌های اسپانیایی و انگلیسی تسلط خوبی دارد.

هافبک دفاعی جوان تیم ملی هم خیلی زود فهمید به خاطر حضور در فوتبال اروپا باید زبان انگلیسی‌‌اش را خوب کند. او در حال حاضر به سادگی انگلیسی حرف می‌زند و اسپانیایی را هم می‌فهمد. او تلاش کرده تا زبان روسی را هم یاد بگیرد.

علیرضا جهانبخش

جهانبخش به واسطه حضور در هلند و انگلیس تسلط خوبی به زبان‌های انگلیسی و داچ (تلفیق هلندی و آلمانی) دارد. او استعداد بسیار خوبی در یادگیری زبان دارد. ستاره جوان تیم ملی به زبان انگلیسی تسلط کامل و البته او قبل از ترانسفر به اروپا، این زبان را یاد گرفته بود.

لیست کامل فوتبالیست‌ها و مربیانی که زبان انگلیسی یا زبان دیگر را بلد هستیند!

رایان تفضلی

رایان سیروس تفضلی (زادهٔ ۶ مهر ۱۳۷۰) بازیکن فوتبال با پدر ایرانی و مادر انگلیسی است که در پست مدافع برای باشگاه فوتبال وایکام واندررز در لیگ یک فوتبال انگلستان بازی می‌کند.

رضا قوچان نژاد

رضا قوچان‌نژاد پدیده یادگیری زبان در تیم ملی است. به ۷ زبان زنده دنیا حرف می‌زند. یک بار خودش در گفت‌وگو با سایت رسمی فیفا در این باره حرف زد و گفت ۷ زبان را بلد است ولی تا جایی که ما خبر داریم به زبان‌های انگلیسی، فرانسوی، هلندی، آلمانی و اسپانیایی تسلط کامل دارد.

سامان قدوس

سید سامان قدوس (زادهٔ ۶ سپتامبر ۱۹۹۳) بازیکن فوتبال ایرانی_سوئدی است. سامان قدوس در پست هافبک هجومی برای باشگاه برنتفورد در لیگ برتر انگلستان توپ می‌زند.

الکس سمیع‌زاده

الکس سمیع‌زاده (زادهٔ ۱۰ نوامبر ۱۹۹۸) یک بازیکن فوتبال اهل ایران است که در تهران متولد شده و در سن ۱۵ سالگی راهی تیم‌های پایه انگلستان شد.او هم اکنون عضو باشگاه فوتبال برجس هیل تاون است..

سردار آزمون

سردار آزمون (زادهٔ ۱۱ دی ۱۳۷۳) بازیکن فوتبال اهل ایران است که در پست مهاجم برای بایر لورکوزن و تیم ملی ایران بازی می‌کند. او در عرصه ملی در تمامی رده‌های سنی تیم ملی به میدان رفته‌است و اکنون بهترین گلزن در ترکیب تیم ملی ایران است. او زبان روسی را هم کامل می‌فهمد و کم و بیش حرف می‌زند.

کریم انصاری فرد

کریم انصاری‌فرد؛ او هم استعداد زیادی در یادگیری زبان دارد. انگلیسی را خوب حرف می‌زند. اصطلاحات فوتبالی اسپانیایی را بلد است و تا حدودی زبان آنها را می‌فهمد. البته یادگیری زبان یونانی برای کریم سخت است ولی تلاش خود را آغاز کرده است.

مربی‌های که به زبان انگلیسی یا زبان‌های دیگر دنیا مسلط هستند:

کارلوس کی‌روش؛ سرمربی سابق تیم، به زبان‌های انگلیسی، ‌اسپانیولی و ایتالیایی تسلط کامل دارد و هر جای دنیا برود، کارش لنگ نمی‌ماند.

علی منصوریان فرهاد مجیدی علی دایی یحیی گل‌محمدی مهدی مهدوی‌کیا مجتبی جباری وحید هاشمیان افشین پیروانی مارکار آقاجانیان حمید استیلی حشمت مهاجرانی

علی دایی

علی دایی بازیکن فوتبال بازنشسته تیم ملی ایران و باشگاه پرسپولیس است که علاوه بر بازی در لیگ برتر ایران، سابقه حضور در لیگ‌های ستارگان قطر، امارات و بوندسلیگا آلمان را هم در کارنامه دارد. علی دایی؛ افتخار فوتبال ایران، مثل بلبل انگلیسی و آلمانی را حرف می‌زند. دایی به خاطر مراودات اقتصادی‌‌اش، ضعف‌هایش را از بین برد و حالا به این دو زبان کاملاً مسلط است. البته او زبان عربی را هم کامل می‌فهمد ولی دست و پا شکسته می‌تواند جواب بدهد.

علی منصوریان

علیرضا منصوریان؛ هم جزو کسانی است که استعداد ویژه‌ای در یادگیری زبان دارد. در کمال تعجب به زبان یونانی تسلط دارد و گاهی با همسرش به این زبان حرف می‌زند. منصوریان به انگلیسی هم تسلط کامل دارد و در کنار آن کم و بیش آلمانی و فرانسوی را هم بلد است.

لیست کامل فوتبالیست‌ها و مربیانی که زبان انگلیسی یا زبان دیگر را بلد هستیند!

یحیی گل‌محمدی

یحیی گل‌محمدی؛ سرمربی محبوب تیم بزرگ پرسپولیس در گذشته معلم زبان انگلیسی بود و به همین خاطر به این زبان و گرامر زبان انگلیسی تسلط دارد. یحیی گل‌محمدی فوتبالیست سابق و مربی ایرانی است که در حال حاضر سرمربی باشگاه پرسپولیس لیگ برتر خلیج فارس را بر عهده دارد. او یکی از تنها ۸ ایرانی است که در جام جهانی گلزنی کرده است.

مهدی مهدوی کیا

مهدی مهدوی‌کیا؛ به پاس سال‌ها حضور در آلمان مثل بلبل زبان این کشور را حرف می‌زند. وقتی آلمانی یاد بگیرید، یادگیری زبانی چون انگلیسی هم برای شما بسیار ساده‌تر می‌شود. مهدی به این زبان هم تسلط دارد. مهدی مهدوی‌کیا بازیکن سابق تیم ملی فوتبال ایران و سفیر کنونی قاره آسیا در فوتبال پایه است. مهدوی کیا اصالتاً اراکی است و اهل روستای چشمه خورزن است.

افشین پیروانی

افشین پیروانی بازیکن سابق تیم ملی فوتبال ایران، پرسپولیس و مربی فوتبال اهل ایران است. وی رکورددار بیشترین کاپیتانی در تیم فوتبال پرسپولیس است. افشین پیروانی؛ هم جزو قدیمی‌های فوتبال ایران است که زبان انگلیسی را بلد است.

نکته آخر و مهم ترین نکته!

به این لیست دقت کنید! تمام این افراد، افرادی خاص هستند کسانی که خود را از سایر بازیکنان و مربی‌های فوتبال جدا کرده‌اند! نسبت پیشرفتی که این افراد کرده‌اند را با دیگر بازیکنان و مربی‌های فوتبال مقایسه کنید، حتی از نظر مالی نیز این افراد رشد بیشتر نسبت به دیگر افراد داشته‌اند تمام این‌ها به خاطر یک چیز است آن هم به خاطر بلد بودن زبان انلگلیسی است!

حتی این مورد را در مورد بازیگرهای سینمای ایران هم میتوانید ببینید بازیگرانی که انگلسی بلد هستند به شدت رشد و پیشرفت بیشتری نسبت به بقیه بازیگرها داشته‌اند مانند پیمان معادی که هم اکنون در سینمای هالیوود بازی می‌کند! پس حتما برای آموزش زبان انگلیسی برنامه ریزی کنید هرچه زودتر شروع کنید و یاد بگیرید به همان میزان رشد شما بیشتر و حتی درآمد شما در شغلی که هستید و یا در شرکتی که کار میکنید بیشتر میشود فقط به خاطر اینکه زبان انگلیسی را می‌دانید!

اگر نمیدانید آموزش زبان انگلیسی را از کجا شروع کنید پیشنهاد می‌کنیم به سایت آکادمی روان که یکی از بهترین وب سایت‌ها در حوزه آموزش زبان انگلیسی است سر بزنید.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس / سلفی نوید محمدزاده و فرشته حسینی