سارقان شاه لوله اصلی انتقال گازوئیل در حسن آباد فشافویه دستگیر شد


سارقان شاه لوله اصلی انتقال گازوئیل در حسن آباد فشافویه دستگیر شد

شهرری - ایرنا - فرمانده انتظامی شهرستان ری از دستگیری 2 سارق در پی سرقت گازوئیل از شاه لوله اصلی انتقال گازوئیل شازند تهران در محدوده شهر حسن آباد فشافویه خبر داد و گفت: از متهمان دستگیر شده یک دستگاه خودروی تریلی حاوی 30 هزار لیتر گازوئیل به ارزش تقریبی 3 میلیارد ریال کشف شد.

به گزارش ایرنا از پلیس شهر ری، سرهنگ دوستعلی جلیلیان روز دوشنبه افزود: شب گذشته عوامل حراست شرکت نفت از افت فشار در شاه لوله اصلی انتقال گازوئیل شازند به تهران باخبر شده و با توجه به اینکه این اقدام احتمال سرقت گازوئیل را افزایش می‌داد، موضوع به پلیس اطلاع داده شد و در پی آن نیز تیمی از ماموران با همراهی عوامل حراست این شرکت مسیر انتقال لوله گازوئیل را بررسی کردند.

وی ادامه داد: ماموران متوجه خروج یک دستگاه تریلی تانکردار به همراه یک دستگاه خودروی پژو پارس از مسیر خاکی به اتوبان الغدیر شدند و بلافاصله دستور توقف هر دو خودرو اعلام شد.

جلیلیان گفت: راننده خودروی سواری بدون توجه به دستور پلیس از محل متواری شد که در ادامه راننده خودروی تریلی و سرنشین آن دستگیر و به مقر انتظامی منتقل شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان ری افزود: در بررسی انجام شده مشخص شد خودروی تریلی حامل ۳۰ هزار لیتر گازوئیل فاقد بارنامه و مدارک قانونی است و به همین دلیل نیز متهمان به سرقت گازوئیل از شاه لوله اصلی انتقال گازوئیل اعتراف کردند و دستگیری متهم متواری نیز در دستور کار پلیس ری قرار گرفت.

جلیلیان ارزش تقریبی گازوئیل کشف شده را حدود سه میلیارد ریال اعلام کرد و گفت:‌برای افراد دستگیر شده پرونده‌ای تشکیل شد و این افراد برای ادامه روند رسیدگی به جرم به دادسرا معرفی شدند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه تهران

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


کلمات پانتومیم | 350 سوژه سخت ،راحت ،خنده دار +150ضرب المثل