سه تیم از خراسان رضوی در لیگ مردان باشگاه‌های بوچیای کشور حضور دارند


سه تیم از خراسان رضوی در لیگ مردان باشگاه‌های بوچیای کشور حضور دارند

مشهد-ایرنا- سه تیم فیاض بخش، توانیابان و هیات ورزش جانبازان و معلولان نیشابور در مسابقات لیگ مردان بوچیای کشور، جام شهدای بهزیستی در بابلسر حضور دارند.

مسوول کمیته بوچیای خراسان رضوی، روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این سه تیم خراسان رضوی در قالب ۲ گروه چهار تیمی و ۲ گروه سه تیمی یعنی ۱۴ تیم رقابتهای خود را امروز آغاز کرده اند.

وحید نیکفرجام که مربی تیمهای بوچیای خراسان رضوی نیز هست افزود: تیم های فیاض بخش مشهد و توانیابان به همراه کهریزک البرز و نماینده سمنان در یک گروه رقابتها را آغاز کرده اند و امروز تیم فیاض بخش با نتیجه چهار بر یک توانیابان را شکست داد.

وی ادامه داد: نماینده نیشابور نیز در یک گروه دیگر رقابتهای خود را آغاز کرده است و رقابتها تا پنج روز دیگر در مجموعه ورزشی شهید عظیمی نژاد بابلسر ادامه خواهد داشت.

مسوول کمیته بوچیای خراسان رضوی گفت: هر تیم از استان دارای هشت بازیکن و ۶ همراه و مربی است و در مجموع ۵۲ نفر از استان در مسابقات لیگ مردان بوچیای کشور، جام شهدای بهزیستی حضور دارند.

بوچیا نوعی ورزش ویژه معلولان جسمی - حرکتی است که به صورت گروهی و انفرادی انجام می شود و ورزشکاران توپ های رنگی را در محدوده ای مشخص به سوی توپ سفید پرتاب کرده و بر اساس نزدیکی به آن امتیاز می گیرند.

در حال حاضر ۸۰۰ ورزشکار جانباز و معلول در خراسان رضوی سازماندهی شده‌اند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خراسان رضوی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود آهنگ خاص و بی نظیر اجتماعی سارینا از شاهین نجفی