مدیران خودرو بزرگترین خودروساز بخش خصوصی کشور شد


مدیران خودرو بزرگترین خودروساز بخش خصوصی کشور شد

گجت نیوز (https://gadgetnews.net) مدیران خودرو به عنوان عرضه‌کننده محصولات چری و ام وی ام به بازار ایران با عملکردی بهتر نسبت به رقبا توانست لقب بزرگترین خودروساز بخش خصوصی کشور در سال 1400 را از آن خود کند. دفتر صنایع حمل و نقل وزارت صمت به تازگی گزارش‌های جدیدی از سال 1400 را منتشر کرد که طبق آن... نوشته مدیران خودرو بزرگترین خودروساز بخش...

مدیران خودرو به عنوان عرضه‌کننده محصولات چری و ام وی ام به بازار ایران با عملکردی بهتر نسبت به رقبا توانست لقب بزرگترین خودروساز بخش خصوصی کشور در سال ۱۴۰۰ را از آن خود کند.

دفتر صنایع حمل و نقل وزارت صمت به تازگی گزارش‌های جدیدی از سال ۱۴۰۰ را منتشر کرد که طبق آن مدیران خودرو با عملکردی بهتر نسبت به رقبا توانست جایگاه بزرگترین خودروساز بخش خصوصی ایران را به خود اختصاص دهد. در گزارش منتشر شده پس از این خودروساز، نام شرکت‌های کرمان موتور، بهمن موتور و فردا موتورز به چشم می‌خورد.

نگاهی به عملکرد مدیران خودرو در سال ۱۴۰۰

بر اساس گزارشی که منتشر شده، مدیران خودرو در سال ۱۴۰۰ موفق شد حدود 38 هزار و 283 دستگاه خودرو را مونتاژ کند که نسبت به سال ۱۳۹۹ از رشد تولید 8.6 درصدی حکایت دارد. به ترتیب خودروهای ام وی ام ایکس 22، تیگو 7 و ام وی ام ایکس 33 به عنوان پرتیراژترین محصولات این خودروساز خصوصی طی سال قبل محسوب می‌شوند.

مدیران خودرو بزرگترین خودروساز بخش خصوصی کشور شدمدیران خودرو بزرگترین خودروساز بخش خصوصی کشور شد

گفتنی است شرکت مدیران خودرو در سال ۱۴۰۰ برند جدیدی را با نام فونیکس راه‌اندازی کرد تا محصولات خانواده فونیکس تیگو 8 شامل تیگو 8 پرو و تیگو 8 کلاسیک را به بازار عرضه کند. در همین راستا این خودروساز موفق شد در سال قبل حدود ۱ هزار و 747 دستگاه تیگو 8 را مونتاژ کند که قسمت زیادی از آن در سال ۱۴۰۱ روانه بازار خواهد شد.

مدیران خودرو بزرگترین خودروساز بخش خصوصی کشور شدمدیران خودرو بزرگترین خودروساز بخش خصوصی کشور شد

همچنین خودروهایی چون ام وی ام ایکس 55 و ام وی ام ۳۱۵ هر کدام با تعداد مونتاژ 250 دستگاه به عنوان کم‌تیراژترین محصولات این خودروساز بخش خصوصی در سال ۱۴۰۰ محسوب می‌شوند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


«اَللّهُمَّ عَجِّل لِوَلیِّکَ الفَرَج»، بهترین دعا و ظهور بزرگ‌ترین جایزه لیله الرغائب...