انبار بزرگ لوازم آرایشی و بهداشتی احتکار شده در پیشوا کشف شد


انبار بزرگ لوازم آرایشی و بهداشتی احتکار شده در پیشوا کشف شد

پیشوا - ایرنا - فرمانده بسیج اصناف شهرستان پیشوا گفت: با پیگیری‌ بازرسان قرارگاه شهید امانی حوزه بسیج اصناف پیشوا، انبار بزرگ لوازم آرایشی و بهداشتی احتکار شده در یکی از مناطق پیشوا کشف شد.

سید مرتضی قاسمی روز دوشنبه درگفت‌وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: بازرسان قرارگاه شهید امانی حوزه بسیج اصناف سپاه پیشوا با دریافت گزارشات مردمی مبنی بر تردد مشکوک در یکی از مناطق شهرک نقش جهان، رسیدگی به این موضوع را در دستور کار قرار دادند.

وی افزود: بازرسان قرارگاه شهید امانی با کنترل نامحسوس تردد افراد در حوالی منطقه یاد شده، نسبت به صحت اخبار دریافتی اطمینان حاصل کرده و پس از اخذ مجوز از مقام قضایی، به یک انبار ورود پیدا کرده و محل را مورد بازرسی قرار دادند.

وی گفت: در بررسی از این انبار بیش از ۲ هزار کارتن انواع لوازم آرایشی و بهداشتی احتکار شده که در شرایط نامناسبی نگهداری می‌شد کشف شد و پس از صورت‌برداری از اقلام، پرونده تخلفی برای مالک تشکیل و به منظور سیر مراحل قانونی به اداره تعزیرات حکومتی ارجاع داده شد.

قاسمی تصریح کرد: این کالاهای احتکار شده بدون مجوز که تاریخ مصرف برخی از آن‌ها نیز گذشته است، در سه انبار جداگانه نگهداری می‌شد که هر سه انبار پلمب شد.

فرمانده بسیج اصناف شهرستان پیشوا ارزش اولیه کالاهای کشف شده را بیش از ۱۲ میلیارد ریال اعلام کرد.
پیشوا با بیش از ۸۰ هزار نفر جمعیت در ۴۵ کیلومتری جنوب‌شرق تهران واقع شده است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه تهران

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


نتایج آزمون استخدامی معلمان چه زمانی اعلام می‌شود؟