آذربایجان‌غربی با یک برنز مسابقات دوومیدانی جوانان بخش پسران را به پایان رساند


آذربایجان‌غربی با یک برنز مسابقات دوومیدانی جوانان بخش پسران را به پایان رساند

ارومیه - ایرنا - سرپرست هیات دو ومیدانی آذربایجان‌غربی گفت: تیم چهار نفره پسران استان در رقابت‌های جوانان کشور با یک مدال برنز و یک مقام چهارمی در پرتاب چکش به کار خود پایان داد.

کاوه موسوی روز دوشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: در پرتاب چکش این مسابقات که در اراک برگزار شد، «مهدی هفت چشمه» با پرتاب ۶۰ متر و ۳۴ صدم بعد از پرتابگران استان گلستان عنوان سوم و مدال برنز را کسب کرد.

وی اضافه کرد: در این ماده، «امیرحسین حمیدی» با پرتاب ۵۸ متر و ۲۴ صدم چهارم شد.

سرپرست هیات دو و میدانی آذربایجان‌غربی گفت: در ماده ۳ هزار متر، «حسین جلیل پور» با زمان ۱۱ دقیقه و ۵۷ ثانیه و ۴۳ صدم ثانیه مقام هشتم را کسب و از دست یابی به مدال بازماند.

موسوی اظهار کرد: «حسین قوتازی» دیگر دونده استان در ماده یک هزار و ۵۰۰ متر با حریفان به رقابت پرداخت که در پایان به عنوان هشتمی دست یافت.

وی ادامه داد: در بخش دختران که پنجشنبه و جمعه برگزار شد تیم آذربایجان‌غربی با کسب یک مدال طلا، ۲ نقره و یک برنز عنوان پنجم را در بین استان‌ها کسب کرد.

رقابت‌های دو ومیدانی قهرمانی جوانان کشور گرامیداشت زنده یاد سید رضا انتظاری با حضور ۱۸۰ ورزشکار و مربی از استان‌های سراسر کشور طی ۲ روز در ۲۲ ماده و در ورزشگاه امام خمینی (ره) اراک برگزار شد و خراسان رضوی، یزد و تهران مقام های اول تا سوم را کسب کردند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه آذربایجان غربی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


لخته خون گوشتی شبیه جگر در پریودی چیست و چه علتی دارد‌؟ +‌روش درمان