قیمت و مشخصات آیفون 14 مکس لو رفت


قیمت و مشخصات آیفون 14 مکس لو رفت

گجت نیوز (https://gadgetnews.net) یک افشاگر توییتری، قیمت و برخی از مشخصات آیفون 14 مکس را در حساب خود منتشر کرد. این محصول همان‌طور که از نامش پیداست، به نمایشگری بزرگ مجهز خواهد بود. سری آیفون 14 اپل، برای عرضه در نیمه دوم سال جاری برنامه‌ریزی شده است. اما پیش از رونمایی، اخبار شایعات و گزارش‌ها در مورد پرچم‌داران... نوشته قیمت و مشخصات آیفون...

یک افشاگر توییتری، قیمت و برخی از مشخصات آیفون 14 مکس را در حساب خود منتشر کرد. این محصول همان‌طور که از نامش پیداست، به نمایشگری بزرگ مجهز خواهد بود.

سری آیفون 14 اپل، برای عرضه در نیمه دوم سال جاری برنامه‌ریزی شده است. اما پیش از رونمایی، اخبار شایعات و گزارش‌ها در مورد پرچم‌داران آینده این شرکت هر روز داغ‌تر می‌شود. اکنون، در جدیدترین افشای صورت گرفته، برخی از مشخصات و قیمت احتمالی آیفون 14 مکس به بیرون درز کرده است.

طبق ادعای حساب توییتری Shadow_Leak، آیفون 14 مکس به نمایشگر 6.68 اینچی با پنل منعطف OLED مجهز خواهد بود. علاوه بر این، صفحه نمایش این دستگاه دارای تراکم پیکسلی 458PPI و نرخ نوسازی 90 هرتز است. مدل مکس ظاهرا به عنوان یک عضو جدید در میان خانواده آیفون‌ها، در رده‌ای میان نسخه پایه و پرو قرار می‌گیرد و از نمایشگری مشابه با سری پرو مکس استفاده خواهد کرد. این نسخه هم‌چنین به عنوان جایگزین مدل مینی روی خط تولید خواهد رفت که در بازارهای گوشی‌های هوشمند به محبوبیت چندانی دست نیافت.

قیمت و مشخصات آیفون 14 مکس لو رفتقیمت و مشخصات آیفون 14 مکس لو رفت

این منبع اطلاعاتی در ادامه اضافه کرد که iPhone 14 Max به چیپست A15 بایونیک مجهز خواهد شد و با 6 گیگابایت رم و در دو ظرفیت حافظه داخلی با ظرفیت‌های 128 و 256 گیگابایت عرضه می‌شود. در سری آیفون 14، تنها آیفون 14 پرو و پرومکس به سطح بالاتر پردازنده، یعنی چیپست A16 بایونیک مجهز خواهند بود. در قاب پشتی، آیفون 14 پرو مکس از یک سیستم دوربین دوگانه بهره‌مند می‌شود که در مجموع از دو سنسور 12 مگاپیکسلی تشکیل شده است.

قیمت و مشخصات آیفون 14 مکس لو رفتقیمت و مشخصات آیفون 14 مکس لو رفت

در حالی‌که هنوز چند ماه تا عرضه پرچم‌داران جدید اپل فاصله داریم، این منبع اطلاعاتی از قیمت آیفون 14 مکس نیز پرده برداشته است. ظاهرا نسخه مجهز به رم 6 گیگابایتی و حافظه ذخیره‌سازی 128 گیگابایت، 899 دلار قیمت خواهد داشت. با توجه به استراتژی معمول قیمت‌گذاری اپل، می‌توان انتظار داشت که مدل‌های بالاتر به راحتی از مرز 1000 دلار عبور کنند.

منبع :Gizmochina

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


کلمات پانتومیم | 350 سوژه سخت ،راحت ،خنده دار +150ضرب المثل